Wat spannend bij iedereen! Ben heel benieuwd! Bij mij heeft FF mijn eisprong op 2 mei gezet.. nog lang wachten dus!
Na tig negatieve testen voor NOD in ronde 1, 2 en 3 was ik het zat. Zondag is 1 dag ervoor, maar dan gaan we samen testen. En zo bang voor negatief resultaat. Dus uitstel is ook uitstel van testuitslag en dan is alles nog mogelijk. Bij negatief resultaat weet ik dat ik weer een helse menstruatie ga krijgen, weer clomid moet gebruiken incl bijwerkingen, weer ovulatietesten moet doen, weer verplichte seks, weer 3x daags utrogestan gebruiken, weer veranderen in een heks met een kort lontje door de utro. Dus ik ben nogal bang voor de uitslag. Ik kan het nog weken volhouden zo... maar ik zal het toch moeten weten ivm de utrogestan. En aan de andere kant ga ik nu naar de kruidvat om een pakje testen te halen. Maar die blijven keurig dicht. Ik heb nog 1 kv test liggen voor zondag en dan wil ik evt dinsdag nog een test doen.
Ik snap jou wel . Is clomid zo erg dan ,ik heb nog een laatste iui zonder hormonen en dan begin ik met clomid
Had nog een gratis testje liggen. Toch stiekem gedaan. Ik zie een tuurstreepje. Krijg hem alleen niet op de foto...