Pfff ben echt misselijk wakker geworden.. kan wel overgeven als ik wil.. denk een soort buikgriepje niet heel heftig want ik kan wel gewoon eten en drinken.. spannend voor de testers
Hoop het ook voor je, maar kan oud bloed zijn.. volgens mij hebben dat er wel.meer op de dag dat ze eigenlijk de menstruatie hadden moeten krijgen. Dus hopelijk blijft het hierbij
Helaas test negatief.. met deze symptomen zou het positief moeten zijn denk ik.. ja weet ook niet heb t al 3 dagen af en aan
Ik snap het even niet meer. Mijn laatste menstruatie begon 12 april. De cyclus ervoor duurde 32 dagen. Als ik dat nu aanhoud, zou is 14 mei mijn nod. Dan kan ik toch nooit nu al tuurtesten hebben? Vind het zelf wel erg vroeg 9 dagen voor nod....
Heb je altijd dezelfde cyclus? Ik ben namelijk op 6 maart gestopt met de pil. Werd op 8 april ongesteld en dat was dus 33 dagen. Dan zou nu mn NOD 11 mei zijn, maar heb afgelopen donderdag al positief getest. Dus je zou best al een tuurtest kunnen hebben...
@zusje84 Spannend! Hopen dat hij oploopt! @cynmark29 jammer Ik zit nu (pas) op 5 DPO en erg last van mijn buik en rug.. Alsof ik ongesteld moet worden
Mijn nod is morgen . Maar was aan t denken ik heb opdinsdag. De insiminatie gehad en smiddags was mijn ei gesprongen is me nod dan nietdinsdag