NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2017 8 mei Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 cynmark29 - 1e kindje - ronde 16 MMM 9 mei papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 MMM Jaan13 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8/IUI 6 MMM 10 mei Babylovebaby - 2e kindje - ronde 6 Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 11 mei 12 mei Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (2e na mk) 13 mei Brisna - 24 jaar - 1e kindje - ronde 11 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 mei Nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Fawny - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 stresskip86 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Datumloos/buiten de lijst Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hier wel goed! Alleen zonder pil voel ik me toch minder lekker, veel hoofdpijn en na eisprong misselijk dan.. en nu maar weer wachten op het eitje vorig jaar huis gekocht en toen ik bevallen was zijn we er gaan wonen dus nog veel afwerking te doen en zolder opruimen zodat we daar slaapkamers bij kunnen maken dus wel even genoeg afleiding al krijg je je gedachte er nooit helemaal vanaf zelfs bij de 3de niet
Hier gaat ook goed hoor. Sinds vandaag is me menstruatie helemaal over dus we gaan weer naar de eisprong toe leven. Deze week laat vriend weer zijn zaad testen dus hopen zo erg dat het verbeterd is. We hebben vandaag ook besloten om het eventuele ziekenhuis traject nog even stop te zetten want we voelen ons er eigenlijk nmtoch nog niet helemaal goed bij. We hopen erg op een wonder zodat het toch op de natuurlijke manier kan. Hoe gaat het met jou cynmark? En met de rest van de dames?
Hier gaat ook alles goed! Als het goed is zijn morgen de rode duivels weer weg en dan is het hier ook wachten op het ei vind het zo enorm spannend weer allemaal, leef er echt helemaal naartoe.
Hier alles nog rustig. Vloei nog een beetje, dus nog even rust haha. Vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een echo en dan hopelijk wederom zo'n vroege IUI. Al moet de menstruatie dan ook wel snel helemaal voorbij zijn want we moeten wel nog de kans krijgen om het gezellig te maken
Heb toch ovulatie testen besteld krijg ze als het goed is morgen binnen en ga overmorgen ermee starten.. Maar wanneer weet je dat hij op z'n positiefste is??
Hier gaat het ook goed! Vandaag na orgasme weer bloedverlies, niet echt rood meer roestige kleur of hoe noem je dat Jullie nog plannen voor het weekend?
Zo jij ben inderdaad op tijd met je bijna knaller! Ik begin zaterdag of zondag met testen maar denk dat ik wel weer een iets langere cyclus krijg maar hoop weer normaal dan val ik wel weer in de lijst. Nu nog even rust en andere dingen tot de ei en daarna gaan we weer symptomen checken
Haha das een goeie bezigheid! Maar met die bijna knaller denk ik dat het voor het weekend misschien al gebeurd is hoor 😜 Wij ook verder klussen in huis, heb 's avonds een etentje en zondag shoppen.
Hier begint het toch ook echt weer spannend te worden. Ongesteldheid bijna voorbij, ben heel benieuwd!