Dames sorry voor de smerige detail maar ik verloor met een enorme slijmsliert. Nog niet eerder gehad.. Kan dit te maken hebben met een innesteling? Of is dit een voorbode van menstruatie? Hebben jullie dit eerder gehad?
Wow echt?! Dus ik zou in principe met een paar dagen kunnen testen? Of zou dat al eerder kunnen? Gefeliciteerd trouwens!!
Op hoeveel DPO zit je nu? Je kan vanaf 10 DPO testen... mijn streepje was op 12dpo best duidelijk! Zie foto:
Balen voor de dames op rood en negatieve testers! Gefeliciteerd JoyNoa! Spannend, ga je weer testen nu je temp omhoog is? Begin het voor mezelf ook spannend te vinden. Nog een paar dagen en we weten of we de MMM kunnen afsluiten of dat we juist nog een stap verder moeten.
Ik weet het eigenlijk niet zeker. Als ik uitga van mijn eigen cyclus zit ik nu op 7 dpo. Maar ik heb zelf het idee dat ik mijn ei eerder heb gehad. Ik heb nu etos early testen gekocht..die zou ik in principe 5 dagen van te voren kunnen gebruiken. Maar gezien ik net dat slijm verloren ben, lijkt het me nu nog geen zin hebben? Mooie test trouwens ♡♡
Hier ook 7.dpo.maar voel 0,0 momenteel.. Zelfs niet last van me borsten, wat ik eigenlijk maandelijks last van heb. Alleem van de week wat steekjes in me buik dus ik verwacht deze ronde er niet veel van. Ik denk als het je innesteling is, testen pas over 2 a 3 dagen zin heeft want pas daarna maak je hcg aan
Ik snap het niet blijf misselijk in mijn maag s ochtends .. maar heb niet t gevoel zwanger te zijn.. kan mezelf ook misselijk denken haha
Balen hier nog steeds hoog 36.80 Bassale is bij mij 36.40 Ik weet eigenlijk ook niet of ik nog steeds roze verlies heb.. durf niet naar de wc bang dat ik rood zie..
Het is wel weg,, maar wel nog super veel witte afscheiding... laatst had ik geen afscheiding meer en nu is het alsof ik steeds meer afscheiding krijg.. test is trouwens omo wit dus negatief helaas. Heb nog steeds ontzettend spierpijn in mijn scheenbeen, pff. Heb en had helemaal niks geks gedaan, heb een rustig weekend gehad dus snap er niks van.