Nod lijst 8 mei t/m 14 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1987, 5 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Het maakt mij niet zozeer uit dat mijn vriend rookt en andere mensen om ons heen,, maar meer dat hij me dan altijd zo gaat plagen net als net,, dan gaat hij expres binnen roken en dan naar mij toe uitblazen,, kon er wel om lachen maar het is ook eigenlijk helemaal niet leuk als hij dat doet... ging gewoon over mijn nek.

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Jee wat kinderachtig zeg. In plaats van dat hij trots is op het feit dat je wil stoppen en je daarbij ondersteund ...
    Niet tof, hoop toch niet dat hij zo blijft doen.

3. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Jeetje zeg, is eigenlijk een beetje kinderachtig! Hoop idd dat ie je wel gaat steunen

4. KleinMeisje93

Ja ik vind het ook kinderachtig. Mannen ...
    De volgende keer gooi ik het gewoon allemaal weg als hij doorgaat met dat gedrag :oops:

5. KleinMeisje93

Heb trouwens geen bloedverlies meer het bleef alleen bij roze gisteravond..
    zit nu op 12 DPO. Test was negatief vanmorgen en temp was 36.70 ipv 36.80 dus denk toch aankomende menstruatie maar heb geen krampen die ik wel altijd heel erg heb.

6. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Spannend!!

En idd, gewoon alles weggooien. Wie weet snapt ie de boodschap dan wel;)

7. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Gewoon weggooien ja!! Is wel heel kinderachtig als hij dat doet! Moet juist trots zijn dat je stopt en je steunen!

8. wappelke

wappelke Actief lid

10 jul 2015
    274
    51
    28
    Vrouw
    Volgens mij moet ik vaker lezen liep een beetje achter.

Voor de dames op rood, wat balen(zacht uitgedrukt) ik hoop dat het jullie de volgende ronde gegund is meiden

Voor de 2 dames met een positieve test. Gefeliciteerd met jullie wondertjes het is jullie van harte gegund. Ik hoop op mooie zwangerschappen en gezonde babytjes.

Zelf nog in afwachting al verwacht ik er niet veel van deze maand. We zullen het zien..

9. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Dank je wel! Voor jou nog eventjes afwachten en hopelijk heb je zelf ook binnenkort een mooie test in handen!!

10. KleinMeisje93

Net helaas toch even een 'terugval' gehad,, had paar hijsjes genomen :(
    Alsnog beter dan er tussen de 10 en 20 op een dag roken.

11. Smurfje1

Smurfje1 Actief lid

2 mrt 2017
    172
    47
    28
    ik mag ook op rood :(

aan alle andere dames die ook in het rood staan, de moed niet verliezen, volgende maand een nieuwe kans.

12. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Ik ben 6 jaar geleden gestopt mer roken. Ik was er klaar mee. Had op vrijdag nog sigaretten in Luxemburg gehaald en ip zondag besloot ik te kijken hoe lang ik zonder kon. Nog 2x een haal genomen van mijn man. Beide keren bah.
    Wij hadden de afspraak dat als 1 van ons zou stoppen, de ander buiten zou roken. Dat doet hij nu al 6 jaar.
    Je moet er klaar mee zijn in je hoofd. Wellicht dat een baby als extra motivatie werkt....

13. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    @KleinMeisje93 inderdaad wel eeg jammer dat je vriend je plaagt in plaats dat hij je steunt.

14. KimKing90

KimKing90 Actief lid

6 mei 2017
    192
    198
    43
    Vrouw
    Ik mag denk ik ook op rood.. nog geen bloedverlies. Maar ik heb krampen van heb ik jouw daar van onderen. Ben er bijna zeker van dat dit geen innestelingakrampen ofzo zijn. We gaan t zien. Zo ja dan 3 dagen voor Nod :(

15. noa-veronica

26 apr 2017
    70
    15
    8
    Vrouw
    Zelfstandige
    Voor iederen op rood.. k#t zeg!

Hier morgen de nod... ik ga er maar vanuit dat alle 'kwaaltjes' gewoon weer bij de menstruatie horen. Morgen ochtend testen.. spannend.

Ik wil het toch effe delen want ik heb wel een nieuwe baan! Een zwangerschap zou een vast contract van tafel vegen maar een babytje kun je niet plannen en is zo meer dan welkom

We zullen morgen zien!! Success met wachten voor de meiden met een latere nod en ik duim voor jullie!!!

16. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
    Hopelijk morgen nog extra mooi nieuws en dan met je werk is even afwachten, misschien na dit alles dan hopelijk wel vast contract

17. Katsje

Katsje Fanatiek lid

17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! En hopelijk morgen een extra cadeautje;)

18. noa-veronica

26 apr 2017
    70
    15
    8
    Vrouw
    Zelfstandige
    Dat zou wel heel bijzonder zijn he meiden? @Katsje hoe voel je je? Al een beetje gewend aan het idee van een mini mensje in je buik?

Bedankt @nicole1987 !!!

19. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    In de buurt van Rott
    Ik mag maandag naar de gyn. Waarschijnlijk dan baby kijken ☺

20. papillons

papillons Fanatiek lid