Ja dat is zo, maar ik geloof er niets meer van. Al hoop ik natuurlijk wel dat het nog te vroeg is. Voor nu zeg ik op naar de volgende ronde! Wanneer ga jij weer testen? Of ga je niet testen?
@Helena88 balen zeg hopelijk is het de volgende ronde raak! Dames, puur uit nieuwsgierigheid: Van jullie is er al begonnen met het slikken van Foliumzuur of andere supplementen? Ik slik deze nu een maand ongeveer (Foliumzuur)
Mezelf kennende iedere dag tot ik ongesteld ben *zucht* Ik slik al foliumzuur sinds ik gestopt ben met de pil
@Katsje duim voor je dat het niets te betekenen heeft. Vorige zwangerschap was ik met foliumzuur gestart na stoppen pil. Nu pas begonnen na positieve test.
Ik mag ook op rood! Precies op mijn nod, dat is dan wel weer heel fijn omdat ik onregelmatig dacht te zijn maar nu ik het een tijdje bijhoud is het netjes regelmatig
@Katsje, ik duim voor je! Bruinverlies zegt eigenlijk echt helemaal niks. Echt roodverlies is (meestal) geen goed teken. @Foliumzuur, nog niet aan gedacht eigenlijk! Wat stom. Ik ga het van de week meteen even kopen.
Kl*te voor de dames die weer op rood staan. Ik slik foliumzuur sinds het spiraaltje eruit is. Ik denk dat ik ook bijna op rood kan. Test was omo wit Al een puistje in mijn gezicht, heb dit meestal alleen bij ongesteldheid Maar zolang het nog niet doorgebroken is kan alles.
Ben net teruggebeld door de vk, ook zij stelde me enigszins gerust: bruinverlies wordt idd niet gelieerd aan een mk. Zolang ik geen rood bloed zie, is het nog even afwachten tot de eerste echo. Blijft spannend. Maar de lijst gaat niet lekker, veel dames helaas op rood
Ik denk dat ik vandaag ook ongesteld ga worden.. zo voel het nu en ook omdat het ineens van onder opgezet is van binnen, als maar snel doorkomt nu dan