Ohwwww neeee balen Zeg . Snap inderdaad dat het nu ver weg lijkt. Hoop dat ivf je echt een kleintje gunt nu! Dikke knuffel!
Vanmorgen negatief getest en ongesteldheidskrampen en nu nog last van onderrug en bekken.vanbinnen alles opgezet dus begin nu te twijfelen of het niet te vroeg was.. ik denk van niet want voel me echt niet zwanger en meestal test ik dan al positief maar ga nu weer twijfelen dus hopelijk snel een mooie test anders mag het wel doorzetten
Beste mensen! Ik ben al een tijdje lid hier, maar niet zo heel veel van me laten horen afgelopen tijd. Maar ik "denk" dat mijn NOD 13 mei is. Kimmx - 23 - eerste kindje - ronde 3
Ik weet het even niet.. Ben vreselijk misselijk hele dag, flinke menstruatie krampen maar er komt niets. Tepels branden ook nog steeds.. maar toch negatieve test gistermorgen. Wellicht beeld ik het me allemaal in ofzo, of zou ik toch te vroeg zijn geweest met testen? Heb maar een maandverband onder gedaan Just 2 be sure en heb met vriend afgesproken om zondag maar weer te testen, mochten de rode duivels er nog niet zijn.. omdat ik zondag ook ongesteld zou moeten worden officieel. Heb nu ook maar kruidvat testen gehaald, daar ben ik toch wat vertrouwder mee op de een of het andere manier.
Ik snap je helemaal. Zelfde schuitje hier. Morgen Nod, af en toe wat lichte krampen, maar er breekt maar niks door. Tepels doen idd ook zeer en met vlagen misselijk. Vandaag ook nog weer getest, dikke vette negatief. Mssn zijn we dames die pas na nod positief testen. Je weet maar nooit. Heb nu ook maandverbandje constant bij me in case of..
Ik mag helaas weer van roze af. Had woensdag een bruin slijmpropje en gisteren ontdekte ik helderrood bloed. Ben gisteren via vk doorverwezen naar gyn. En om een lang verhaal kort te maken: kreeg gister om 20:00 de diagnose van een waarschijnlijke bbz. Ben om 20:45 al geopreerd en het bleek idd een bbz. Rechtereileider is helaas ook verwijderd
11 dpo gisteren heel veel ongikrampen maar nog niets.. eerste keer zw van 2besure maar lijk of hoop nu een shaduw ergens van te zien maar denk dat ik het me verbeeld dus maar afwachten...mocht het wel zo zijn,ik test altijd ruim op tijd positief behalve bij me ma dus als hij toch positief gaat uitwijzen dan heb ik nog geen hoop omdat ik denk dat het weer verkeerd gaat aflopen Of de testen van 2besure zijn niet zo gevoelig.. Maar voor alsnog denk ik dat er niets is, tijd zal het zeggen...