Nod lijst 8 mei t/m 14 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1987, 5 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.654
    2.558
    113
    Welkom kleinmeisje, Anna en mvjx

Het begint alweer lekker gezellig te worden. En het schiet alweer op voor de eerste dames zie ik, spannend hoor!

Ja de nieuwe site vind ik ook niet echt wat vind het ook erg jammer dat je niet meer gewoon iedereens handtekening ziet. Maarja ik hoi dan ook niet echt van veranderingen hahaha.

Hier net terug van een heerlijk nachtje weg. We hadden echt een mega luxe suite geboekt het was heerlijk, maar nu weer terug in de realiteit. Ik zit zo te twijfelen of ik deze maand ovu testen ga gebruiken aan de ene kant wil ik het echt een beetje loslaten en er niet te veel mee bezig zijn maar aan de andere kant denken we dat het wel slimmer is zodat we misschien net een beetje meer kans maken, helemaal omdat vriend ze zaad zo dramatisch was.

2. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Bedankt voor het toevoegen LVtje
    Over ovulatietesten gesproken, ik begin op dag 10, dag 13/14 vaak positief en bij mij staan er altijd wel streepjes op. Ook temperatuur ik nu sinds vorigge ronde. Dus kwam toen uit op dat ik pas 2/3 dagen erna mijn eisprong had..

3. KleinMeisje93

Als je je telefoon draait zie je wel de handtekeningen en op de laptop zie je ze wel gewoon :)

Ik hou ook niet zo van de veranderingen.

Ow wat heerlijk zeg! Hopelijk heb je toch nog kunnen genieten :D
    Als jij je rustiger voelt door ovulatietesten te gebruiken zou ik dat gewoon doen.
    Wordt je verder niet geholpen dan of?

Het loslaten is zo moeilijk, ook ik heb er moeite mee eenmal eisprong gehad dan wordt de stress ineens zoveel meer dan daarvoor..

Hopelijk veel roze deze maand.

4. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Ah wat heerlijk Brinsa! Tja ovulatietesten, je bent er gelijk erg mee bezig maar aan de andere kant - je weet wel ongeveer wanneer je goed zit, dat helpt wel.
    Heb je al eerder ovulatietesten gebruikt?

5. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.654
    2.558
    113

Oh daar ligt het dus aan. Maar hou er ook niet van om me telefoon de draaien haha.

Ja We lopen sinds november bij de gyn omdat ik in het begin hele lange en onregelmatige cyclussen had en toen waren er op de echo wel wat blaadjes te zien ( of hoe het precies heet) maar net niet genoeg om echt een pcos patiënt te zijn maar het grote probleem bleek dus bij vriendlief te zitten die had echt maar enkele bewegelijke cellen. we moeten dinsdag terugkomen bij de gyn en dan zouden we horen of zijn zaad verbeterd is. En dan aan de hand daarvan gaan ze kijken welke behandeling we moeten ondergaan. Mijn cyclussen zijn in de tussentijd echt stukken beter geworden dus ik denk dat het bij mij lag aan het ontpillen. We hebben de afspraak alleen afgezet want we voelen ons er eigenlijk nog totaal goed onder om niet op een natuurlijke manier zwanger te worden dus we willen het nog zeker een half jaar proberen en kijken of ze zaad langzaam aan beter gaat worden. We zijn al zolang bezig nu dus dat half jaar in er dan ook nog wel bij. En we moeten ons er gewoon goed bij voelen dusjaa

Zo heel verhaal sorry hoor.

6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.654
    2.558
    113

Ja heb ik het eerste jaar dat we bezig waren het een tijdje geprobeerd alleen ik had hele lange cyclussen en hij gaf heel vaak positief aan terwijl het helemaal niet zo was dus toen ben ik er maar mee gestopt. Maar sinds me cyclussen redelijk op orde zijn voel ik het aan me lichaam wanneer me vruchtbare periode eraan komt en wanneer ik me vermoedelijke eisprong heb dus ja daarvoor hoef ik het eigenlijk niet echt te doen want we klussen toch genoeg rond die periode. Misschien doe ik het gewoon een paar keer als bevestiging op me gevoel kijken of ik het echt goed aanvoel me lichaam

7. KleinMeisje93

Wat een gedoe ook, hopelijk heb je snel goed nieuws.
    Ik heb 4 mei een controle echo in het ziekenhuis om te zien of alles nu inderdaad helemaal schoon is van na de missed abortion in januari.

Ze zagen eerst een verdikking maar ook dat ik toen weer een eisprong gehad had dus ze wilde geen risico nemen dus had ze de water contrast echo niet gedaan.

Denk dat ik zelf ook echt wel geruster ben na de echo op 4 mei.

Mijn duimen draaien voor je dat je goed nieuws krijgt.

Gelukkig is je cyclus weer op orde.

8. KleinMeisje93

Ik ben sinds na de ma heel erg misselijk en noem maar op tijdens de lh piek, en als ik dan een ovulatietest doe is hij inderdaad positief.

Ene kant wel handig als je weet wanneer het is maar andere kant ook helemaal niet fijn omdat het het 'klussen' een beetje in de weg kan staan.

9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.654
    2.558
    113

Wat denk je zelf? Heb je het gevoel dat alles schoon is? Wanneer is je nod? Voor of na je afspraak van de echo?

Ja ik merk het heel erg door de pijn in me eileiders een week lang en zodra dat weg is weet ik dat hij springt en is ik dan 14 dagen optel wordt ik ook elke keer precies na die 14 dagen ongesteld. Toen me cyclussen nog niet op orde waren was is na me eisprong 2 weken lang ook kotsmisselijk en pijnlijke borsten. Maar ook dat is nu allemaal minder had deze cyclus pas 5 dagen voor nod dat me borsten pijn gingen doen dus me lichaam is volgens mij nog steeds aan het resetten.

Een tip tegen de misselijkheid kamille thee helpt mij altijd heel goed;)

10. KleinMeisje93

Ik denk dat alles wel goed schoon is maar doe het liever nog even laten nakijken omdat hun zelf toen ook twijfelde. Na de echo is mijn NOD.

11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.654
    2.558
    113

Nou spannend hoop dat alles schoon is!

12. KleinMeisje93

Ik hoop het ook. Ben benieuwd of ze me ook kunnen vertellen of ze zien of mijn eisprong geweest is

13. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja brinsa, ja doen waar jullie je goed bij voelen.

Ik zou ze wel gebruiken als je weet dat je man al slechter kwaliteit zaad heeft, dan moet je ze wel goed benutten :)

@kleinmeisje nou hoop dat je schoon bent! Maar dat moet toch wel van januari al zeg je? Is al 3 maanden later..

14. KleinMeisje93

Ja daarom. Zal ook wel schoon zijn.

15. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Ik heb ineens spotting? Watkrijgenwenouweer....

16. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    Waar zit je in je cyclus?

17. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    @KleinMeisje93 hoop dat alles schoon is! Of eigenlijk hoop ik dat je een mooie test in handen hebt...

@Brinsa duimen dat het dinsdag verbeterd is! Wel fijn dat je cyclussen weer normaal zijn.

18. KleinMeisje93

Ja ben benieuwd ! Maar denk niet dat ik al op 4dpo een positievetest zal hebben haha. Mijn Lf is best wel kort, hij was deze keer 9 dagen.. ben benieuwd hoe lang hij dan deze ronde is.

19. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Enkele dagen voor ovulatie

20. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.654
    2.558