Het is ook moeilijk om er niet zoveel mee bezig te zijn... is gewoon een spannende periode! Ik hoop op vele positieve testen
Ja het is heel moeilijk om er niet mee bezig te zijn! Er gebeuren allerlei dingen veranderingen op werk en normaal zou dat de hele tijd door mn hoofd spelen en zou ik me daar 200% voor inzetten. Nu denk ik juist heel veel aan onze kinderwens .. Ik had zaterdag positieve ovulatietest, dus ga ervan uit dat ik nu op 1 of 2 dpo zit.,en ja ik heb nu al een raar gevoel in mn onderbuik. Dat kan gewoon helemaal niet!! Ik ben bij de bbz en de miskraam in de eerste ronde zwanger geraakt dus ik denk dan weer: een derde keer eerste ronde is echt niet mogelijk! En dan denk ik weer: Naja..waarom niet? Statistisch zou het goed kunnen..grrrrrr
Hoi meiden. Mag ik ook op het wachtbankje? Dit is ronde 15. We hebben al een dochter 12 maart is mijn nod
Vervelend he dat je jezelf zo gek kan maken in je hoofd.. snap wel dat je wat sneller huiverig bent na een bbz en miskraam, maar de kans is net zo groot als vorige keren dat het in 1x raak is! En het is niet bij heel veel mensen de 1e ronde raak toch? Een 2e of 3e ronde is ook prima! Ook hier kan ik aan niks anders meer denken hoor. En omdat ik lichamelijk nogal wat mankeer (niet wat in de weg kan staan voor een zwangerschap gelukkig),denk ik ook vaak; waarom zal dit wel goed gaan als de rest van mn lijf zo rot gaat? Maargoed dat moet ik uit mn hoofd zetten, want kan mezelf echt tot waanzin drijven ongeveer (oke dat is wat overdreven maar t helpt niet mee allemaal) Ik blijf keurig zitten op mn wachtbank! (al zit ik wel te bedenken wanneer ik kan testen, haha) En we duimen allemaal keihard voor iedereen. Dat er maar veel positieve testen mogen zijn deze maand
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (2) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - 7e ronde GewoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 9 maart (0) 10 maart (8) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde MMM Nicole1987 - 29 jaar - 3de kindje - 1ste ronde Fie86 - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde Monet - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk 11 maart (3) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde SMJD - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde MumL - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (4) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde Evelien 297 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde na curretage ivm mola cisuM - 24 jaar - 1e kindje - 14e ronde 13 maart (1) Feline13 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz en miskraam 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (5) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de rondeMMM Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - 10e ronde Datumloos (1) Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - .. ronde Buiten de lijst (0) Totaal: 25 Wachtbankje (13) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Farite Wow zie dat je al 4 kindjes heb! Leuk vraag me alleen vaak af hoe mensen dat doen met vervoer en straks voor opleidingen enz. Maar heb je toen ook al problemen gehad met zwanger worden of nu pas? Sorry voor mijj nieuwgierigheid
Haha helemaal niet erg die nieuwsgierigheid. Mijn eerste doorgaande zwangerschap was spontaan. Mijn tweede doorgaande zwangerschap (tweeling) is door de mmm ontstaan. Mijn derde doorgaande zwangerschap is ook door de mmm ontstaan. Bij de twee zwangerschappen vanuit de mmm had ik in ronde vier net zoveel last als nu ronde vier in de mmm. Ben beide keren in ronde vier zwanger geworden. Dus we zullen zien. Vervoer hoe gek wellicht ook, we doen veel met het openbaar vervoer. Daarnaast gebruiken we zo nu en dan een auto. En de studie de oudste doet dit jaar examen. Gelukkig hebben we goede inkomens en is studeren voor alle kinderen mogelijk. Als wij ze niets konden bieden zou er bij ons ook echt geen kindjes meer komen. 😉
Ok dus zo eruit op te maken, zit er ook wel wat leeftijdsverschil tussen de kindjes dus een paar al redelijk zelfstandig anders lijkt het me echt druk. Bij me moeder woont een stel in de straat met 5 kindjes en allemaal 1 jaar ertussen dus dat leek me vrij hectisch/druk en omdat er bij ons ook vrij weinig leeftijdverschil ertussen zit was ik wel benieuwd want de wens is ook meer kindjes Hoop voor je dat nu weer raak is dan,spannend!
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (2) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - 7e ronde GewoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 9 maart (0) 10 maart (8) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde MMM Nicole1987 - 29 jaar - 3de kindje - 1ste ronde Fie86 - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde Monet - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk 11 maart (3) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde SMJD - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde MumL - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (4) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde Evelien 297 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde na curretage ivm mola cisuM - 24 jaar - 1e kindje - 14e ronde 13 maart (1) Feline13 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz en miskraam 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (5) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 8e ronde (4e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de rondeMMM Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - 10e ronde Datumloos (1) Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - .. ronde Buiten de lijst (0) Totaal: 25 Wachtbankje (13) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Leuk berichtje van je Paz! En fijn, die herkenning. Ja, ik weet dat ik mensen misschien pijn doe door te hopen dat het weer in 1 keer raak is...Omdat ik dat geluk ook bij de andere keren had en er zoveel vrouwen hier zo lang over doen om zwanger te raken! Maar aan de andere kant...de tijd gaat zooo langzaam en een volgende vruchtbare periode lijkt dan zo ver weg! Ik heb ook lichamelijke ongemakken. Vast niet te vergelijken met jou..Ik heb een heftige liesblessure die doortrekt naar de onderrug. Waarschijnlijk opgelopen met sporten. Ik was een zeer fanatieke sporter en had dat net een beetje weer opgepakt na de operatie. En nu ligt alles plat op dat gebied:S
Je hebt niet minder recht om te hopen dat het weer na 1x raak is dan alle andere mensen die zwanger proberen te worden! Ik denk dat elke vrouw dat het allerliefste wilt dus we blijven gewoon hopen en duimen, wie weet helpt dat iets Maar vind t af en toe ook wel een beetje beangstigend hoor, zoveel vrouwen waar het zo lang bij duurt.. De tijd gaat zeker langzaam! Al vind ik t wel een enorm fijn idee dat het maart is nu! Tijd voor lente straks en mooi weer.. Maargoed dat doet niets af aan die enorme wachttijd tot de volgende vruchtbare periode inderdaad, de dagen kruipen voorbij. Nu tot de nod is een drama omdat t zo onzeker is.. en dan uiteindelijk als je ongesteld wordt is het weer een ellendige lange tijd wachten tot je vruchtbare periode haha Wachten wachten wachten... Balen dat je niet meer kunt doen wat je zo graag deed, als sporten zo fijn is voor je is dat een enorme tegenvaller als dat nu helemaal plat ligt! Is er wel kans dat het hersteld en je uiteindelijk weer rustig kunt gaan beginnen? Sterkte!! Ik zit enorm in de spanning en stress (werkt ook niet mee) omdat ik wacht op de uitspraak van het uwv. 2 jaar ziek geweest op het werk, baan kwijtgeraakt.. en werken is op dit moment door mn ziektes onmogelijk. Gelukkig hebben we iets leuks om naar uit te kijken elke maand haha En dit forum helpt ook wel echt mee om lekker van je af te schrijven merk ik hoor
Zie dat de verkeerde lijst is overgenomen, ga het niet weer aanpassen 😅 Ik ga deze maand op zijn vroegst testen op 12 dpo. Liefst pas gewoon op 14.
Ahw heerlijk vanavond nog een avondienst en dan lekker 2 weken vakantie. Ben er echt aan toe haha. En ik wil proberen om pas weer vrijdag of zaterdag te testen. Stomme testdrang de hele tijd. 😂
Wat een heerlijk vooruitzicht zeg 2 weken vakantie! Dat de avonddienst maar snel mag gaan voor je😁 En overmorgen is het al vrijdag, joepie!😅 Voor je het weet mag je testdrang eruit komen😜
Jeetje in eens werd het drukker hier, leuk!! Wat een verhalen om te lezen ook.. Hier van de blaasontsteking af. Klachten? Ja! Enorme rammelende darmen, dunne ontlasting (echt water) en gammel gevoel. Denk zelf dat het komt van de medicijnen voor de blaasontsteking maar vriend denkt anders. Ik denk zelf namelijk veeeel te vroeg voor symptomen. Morgen naar de gynaecoloog... spannend!
Hoi! Ik wil ook op het bankje, wil iemand me erop zetten? Liva, 33 jaar, 1e ronde voor 3e kindje. In januari een MA gehad, was een ongeplande zwangerschap. Nu heel graag door voor een derde. Ik heb maandag een positieve ovulatietest gehad en gok een snelle eisprong. Wanneer zou mijn nod dan zijn? Ik heb nog nooit een zwangerschap gepland dus alles is nieuw aan ovulatie en wachten. Veel succes iedereen!!!!!
Ik heb gisteren een 😊 Gehad op mijn cb ovu test! Vandaag moet ik nog testen dus wacht nog even af wat die zegt. Had gisteren voor de eerste keer getest een kreeg onmiddellijk een 😊. Had ik nog niet verwacht!
Welkom en pittige start van het jaar zo te lezen. 😔 Gemiddeld genomen Is een ei op dag 14 bij cyclus van 28 dagen. Maar het verschilt p.p en soms ook per ronde. Zodra je een positieve ovulatietest hebt zal je ei binnen 24/48 u er zijn. Kijk even of je altijd een regelmatige cyclus hebt (gehad) dan kan je het beetje uitrekenen. Op welke cyclus dag zit je nu? Eerste dag ongesteldheid Is cyclus dag 1. Nu mooi op het wachtbankje dus, spannend!