NOD lijst 8 t.e.m 15 maart 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rainbow88, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faithful

Faithful Niet meer actief

Dat is een goede timing geweest dus!
    Hoe was de test vandaag, veel klus plezier! 😉

2. Faithful

Hopen mag altijd toch, denk dat iedereen dat hier doet en voor sommige mag het ook zo zijn. Mijn eerste was binnen 3 mnd en de tweede gelijk raak, maar nu zijn we al een aardige tijd bezig (voor mijn gevoel).
    Die wachttijd duurt ook mega lang iedere maand, dus je gevoel is heel herkenbaar. Op naar een mooie positieve test straks!
    Hoop ook dat je lichamelijk snel weer beter voelt!

3. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Ik ben gecurreteerd op 7 februari dus die reken ik als cd 1. Dan had ik op ma 27 of Di 28 mijn ei (ovulatietest positief op ma 13:30 uur) en dat is dan cd 20/21..

Vandaag dan cd 22. Reken ik de nod dan 14 dagen na de ovulatietest? Rond 13/14 maart?

Pff, wat een cijfers.

Ik heb altijd een wisselende cyclus dus dat is lastig. Maar de eisprong merk ik altijd wel, heb een paar dagen ervoor echt altijd veel zin haha.

Kam iemand me dan op 13 maart zetten?

Liva, 33, 1e ronde 3e kindje, nod 13 maart.

4. Faithful

Zit mobiel dus dat Is lastig op de lijst zetten, maar mocht je toevallig achter de pc zitten kan je het laatste bericht met de lijst via QUOTE vrij makkelijk bewerken.

Eh ik durf niet met zekerheid te zeggen wanneer je Nod zal zijn als je een onregelmatige cyclus hebt. Hoeveel dagen heb je gemiddeld? Je geeft aan je ei wel te voelen enig idee hoelang daarna je ongesteld werd steeds, je zou dat aantal ook kunnen houden.
    Als je nu cyclus dag 22 zit en 14 dagen erbij telt kom je op 36 komt dat beetje overeen met voorgaande maanden? Maar zou idd die 2 weken aanhouden dan zit je hopelijk aardig in de buurt. Hopelijk snel duidelijkheid en nu afwachten!

5. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Wederom een lief berichtje van je:)

Ik vind dat ook beangstigend hoelang sommige vrouwen er over doen..Helemaal vlak na de operatie toen ik hoorde dat ik nog maar 1 eileider heb. Bij de miskraam had ik mijn eisprong rechts gehad. Nu links, dat voelde ik. Ik weet dat het niet onmogelijk is om zwanger te raken, maar toch he.
    Ik was in eerste instantie ook bang dat mijn linker eierstok dominant is en ik dus (bijna) nooit rechts een eisprong zou krijgen, maar ik ben blij, ondanks de miskraam, dat de eisprong na de operatie direct rechts was.

Wat vervelend dat je door ziekte niet kunt werken zeg! Dan mag ik niet zeuren met niet kunnen sporten...Is er een uitzicht naar een periode dat je je beter gaat voelen en eventueel wel weer zou kunnen werken? Ik werk fulltime en probeer hele dagen vol te houden op medicatie...De blessure kan weer overgaan, maar volgens de fysio is het wel ernstig. Ik heb ook mijn bekken zwaar overbelast. Kinderwens hebben we nu niet uitgesteld, omdat dat mij juist nu overeind houdt. Datzelfde geldt voor jou lees ik...

We zitten vandaag op 3/4 dpo;)

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Alé hier zit ik op 1 DPO, spannend. Ook geen idee wanneer mijn NOD is, gezien onregelmatig. Heb 'm maar op 12 maart gezet.

Hopelijk hebben we genoeg geklust want net rond mijn positieve ovulatietest had ik late diensten en had mijn man de griep, maar evenzeer hebben we geprobeerd het beste ervan te maken :D

Hoevaak klussen jullie rond de positieve test?

Ik had mijn positieve test op dag 24. En wij hebben geklust dag 21, dag 24 en dag 25 2x. Hopelijk is dat genoeg :$ :D

7. Faithful

Rainbow wordt al een gezellige boel op het wachtbankje met zijn (bijna) allen! Hoop dat manlief snel weer Is opgeknapt. Wij hebben minimaal de dag van positieve test en in de 3 dagen die volgen 2 keer. Zodat er van alle momenten gebruik is gemaakt. Maar het verschilt erg, in vorige clubje waren er die dagelijks vanaf positieve test tot na ei, maar ook om de dag of net zoals het uitkwam.

Bij positieve test op dag24 dan Is je ei er op dag 25 of 26. Jullie geklus op dag 24 en 25 zou dan voldoende kunnen zijn. Spannend!!

Zelf nu op 8dpo, nog even geduld hebben dus.

8. Paz

Paz Niet meer actief

Met maar 1 eileider heb je toch ongeveer evenveel kans op een zwangerschap als met beide eileiders?
    Snap wel dat het eng is hoor, toch altijd de angst dat het niet goed gaat of het niet lukt. En ik denk dat door een bbz en een miskraam de angst altijd groter zal zijn, maar des te fijner is het als je straks hoop ik wel ziet dat alles gewoon werkt zoals het hoort :)

Pff wat zwaar zeg, als je je dagen vol moet houden met medicatie, extra zwaar met een fulltime baan, petje af!! Zo heb ik het ook jaren gedaan, maar op een gegeven moment was dat op. En met mijn werk wat lichamelijk erg zwaar was en ik dagen maakte van bijna 10 uur ging dat uiteindelijk echt niet meer.
    Helaas zijn beide ziektes chronisch en zullen nooit over gaan, hoogstens wat indimmen op sommige momenten, en krijg ik zware medicatie via infuus voor 1 van de 2 (ziekenhuis gebeld of ik wel zwanger mag worden; 'jahoor, tot je een positieve test in je handen hebt, dan kijken we verder, veel plezier en hoop dat we je snel horen!;) .. voelde wat raar, soort druk, niemand weet verder dat we bezig zijn en dat wil ik nog even zo houden maargoed t was belangrijk om te weten hoe en wat..)

We wilden inderdaad niet langer meer wachten met een kindje, hebben het eerst uitgesteld in de hoop dat ik me wat beter zou voelen. Maar na 2 jaar heb ik die hoop opgegeven en besloten er voor te gaan! Dat houd me inderdaad overeind..
    'Grappig' dat jij hetzelfde hebt, ik denk dat je juist in zo een situatie dat je lijf je even in de steek laat opzoek bent naar een beetje geluk en dingen die wel goed gaan :)

Pfff dpo 3/4, wat een ellendige tijd nog tot nod zeg haha! Ik weet niet precies wanneer mn nod is, denk dat 15 redelijk laat is. Ik haal geen testen in huis tot mn nod denk ik.. maakt het wachten vast iets makkelijker :p
    Heb wel al 2 dagen af en toe lichte krampjes en steken onderin wat ik niet ken.. maargoed dat zal wel tussen mn oren zitten want dat zou wel heel erg vroeg zijn! Innesteling is nog niet eens geweest als die er al komt deze maand:D

9. Paz

Paz Niet meer actief

Wat vervelend dat je man ziek was! Is hij weer een beetje opgeknapt nu?
    Omdat ik zondag mn eisprong voelde hebben we t zondagavond en maandag ook nog maar even leuk gemaakt:D Vanaf mn positieve test vrijdag/zaterdag hebben we die dagen ook al meegenomen in bed haha..

Denk dat jullie prima zitten hoor rondom die positieve test ;)

10. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Hier alleen geklust op dag van positieve test en paar dagen daarvoor..had eigenlijk een dag erna ook nog gemoeten maar had geen zin meer :( niet zo hoog libido dus die 4x in die week vond ik wel genoeg haha maar goed bij me zoontje ook alleen op die dag gedaan en verder helemaal niet en toen was het ook raak.. dus nog even afwachten.

Jij heb iedergeval je dagen goed benut ;)

11. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hallo ik ben nieuw hier :) mijn nod zou 11/12 maart moeten zijn , helaas al 14 maanden bezig .

12. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Ik sluit mij graag bij jullie aan. Mijn NOD zou op 8 maart moeten zijn, het is de eerste ronde voor ons tweede kindje.

13. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Hebben jullie al symptonen , zit nu op 5 dpo en ms krampen de hele tijd

14. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja paar dagen na eisprong rugpijn kranpjes en licht roze verlies.
    En sinds gisteren hoor ik mn darmen borrelen had dit ook bij mn zoontje dus ben heel benieuwd. 😍 meer waterige afscheiding.

15. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Hier ook 5 dpo en gevoelige borsten en eergisteren steken in me buik maar het komt af en aan dus en voorhoofd onder puistjes maar kan van de carnavals make up komen haha.. maar goed kan ook van aankomend menstruatie komen.. mar testdrang speelt op terwijl dat nu toch niks uitmaakt, erg hoor haha

Ow ja en vanmorgen metaalsmaak in me mond en gistere ruikte me afscheiding zurig

16. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Spannend :) had wel rare afscheiding gister .

17. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja wat voor iets? Ik vrij weinig alleen als ik met me vinger of doekje er langs ga dat het gelijk nat is ( haha wou even voelen of het droog was daar )

18. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ah en ik had ook gisteren van die warme tintelde " eierstokken" iedergeval gevoel of die het zijn maar me borsten doen nu echt wel zeer maar las ook dat dat vam progesteron komt.. was iedere keer zwanger toen ik bijna nergens last van had dus zal wel weer mindf*ck zijn :)

19. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Wit slierterig laat ik t zo zeggen vanmorge paar tellen misselijk

20. May27

May27 Lid

23 jul 2016
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hierbij de ingevulde lijst met mij erbij..

Deel Deze Pagina