Hier en daar wel wat "symptomen" maar nog niet duidelijk aan een evt zwangerschap te linken denk ik... 2 dagen diarree gehad maar verder niet ziek, gister opeens bloedheet en raar gevoel terwijl ik niks aan het doen was en soms hier en daar wat steekjes.. beetje weeig gevoel in mijn onderbuik en trekt soms door naar mijn benen.. zit nu op 7 of 8 dpo.
Whauw wat heftig zeg! Maar zo tof dat jullie nu niet meer gaan uitstellen en gewoon jullie droom proberen waar te maken! Bedankt voor je 'petje' Maar zoals ik hoor is dit niets vergeleken bij jou. Daarom echt alle respect voor jou! Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven...Bij mijn vorige zwangerschap (miskraam dus), had ik exact 5 dagen na mijn positieve ovu test een zwaar beurs gevoel in mijn onderbuik. De 6e dag (dat is dus 4/5 dpo) had ik een helemaal kleine steekjes onderin. Ik dacht toen ook: 'Ja ja, dat zal wel, dat kan niet zo vroeg'. En een week later een positieve test Afschuwelijk hoe erg je er dan mee bezig gaat als je alle symptomen nog zo goed weet van zo kort geleden. Gisteren was dus die 5e dag en de hele dag denk je dan: 'voelt dit hetzelfde als toen?'. En vandaag, dag 6, denk ik dus: 'kom maar op met die steekjes!' Haha! Terwijl elke zwangerschap anders is.. Ik heb al wel testen in huis. En ik heb geleerd: ik heb meerdere in huis De vorige keer reed ik op een avond naar huis en dacht ik ineens helemaal uit het niets: ik moet nu testen. Heel vreemd! Ik had dus nog 1 test van de action en die was licht positief. Ik baalde toen dat ik het niet met een k2v5 kon verifiëren! Ik moest dus wachten tot de volgende AVOND! zodat ik uit mijn werk naar de winkel kon. Je begrijpt hoe zenuwslopend die werkdag was Lukt het jou nog wel een beetje om de dag door te komen?
Ach Faithful, heb ik jouw berichtje helemaal over het hoofd gezien! Sorry! Lief dat je ook reageert En fijn dat je het gevoel herkend Het is heel gek, maar soms denk ik ook: 'Het zou niet goed zijn als het nu raak is'. Dan is het voor de derde keer in de eerste ronde raak en die vorige twee keer zijn mis gegaan. Dan zou ik er nu ook geen vertrouwen in hebben. Maargoed. We hebben het, en dat is soms maar goed ook, niet zelf voor het zeggen...
Geen probleem toch, soms wordt er ineens zoveel geschreven. 😉 Hoewel ik je gedachten zeker begrijp, zou het misschien ook 3x is scheepsrecht kunnen zijn. Hadden we het soms maar voor het zeggen, zou het een stuk makkelijker maken denk ik. Zit nu op 9 DPO, van de week een dag k misselijk geweest. Gisteravond zware borsten met zeer wakkere dames en blauwe aderen. Vandaag 'rommelig' gevoel in de buik en beschermde hond. Ik durf er niet op te vertrouwen dat het mogelijke tekenen kunnen zijn. Daar voorgaande (iedere) maanden het niets betekende. Vriendlief is vrij en weekend komt er aan dus stiekem testen zit er niet in. Hopelijk houd ik het vol tot maandag en dan vast testen.
Hmm zo raar. Maandagavond/Dinsdag mijn eisprongpijn gehad.. alleen die gaat niet over!🤔 Zou die niet durven springen? Aan mijn temp te zien istie wel algesprongen maarja...
Vandaag 6 dpo veel witte vloed, hond komt veel bij me liggen , terwijl hij me niet zo moet , gister ff misselijk .
Hier ook aanhoudende 'pijn' na eisprong.. Alsof ik ongesteld ga worden, maar dat is natuurlijk veels te vroeg. Zit nu op 5dpo denk ik. Geen gevoelige borsten, wel wat steekjes af en toe. Ook even misselijk geweest vanochtend. Wil op zijn vroegst 10 maart testen (liefst pas 11 maart) dus zal nog even geduld moeten hebben haha
Hier begint de testdrang ook op te spelen ( 6 dpo nu denk) .. zo irritant nu heel tijd in je hoofd. Wel gevoelige borsten/tepels ook witte puntjes erin. Steekjes in buik Veel honger en sta onder de puisten Maar goed kan ook van andere hormonen komen voor de menstruatie. Vaak voelde ik niets als ik zwanger was dus reken er niet op
Ik heb sinds t hsg onderzoek dat ik echt barst van de puisten pff lijk wel steeds meer witte afscheiding t krijgen.
Net weer getest maar kan er niks uit op maken. Denk dat die etos early fout was. Wacht nu gewoon op mn nod.
Hoeveel dagen voor nod testen jullie? Ik merk dat ik er veel mee bezig ben in mijn hoofd. Heb nog niet eerder een zwangerschap gepland dus wist bij de vorige 3x gewoon meteen dat ik zwanger gedaan was door een test. Dat scheelt echt wel zenuwen
Hier testverslaafd dus zoiezo vanaf 8 dpo begin ik al haha en eerlijk gezegd al 1 gedaan maar zit pas op 6 dpo dus wit, had niet anders verwacht maar kon het niet laten
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (3) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - 7e ronde GewoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Suprised - .. jaar - 2e kindje - 1e ronde 9 maart (0) 10 maart (8) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde MMM Nicole1987 - 29 jaar - 3de kindje - 1ste ronde Fie86 - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde Monet - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk 11 maart (3) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde SMJD - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde MumL - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (6) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde Evelien 297 - 28 jaar - 2e kindje - 1e ronde na curretage ivm mola cisuM - 24 jaar - 1e kindje - 14e ronde Cynmark29 - 29 jaar - .. kindje - 14e ronde May27 - 27 jaar - 1e kindje - 10e ronde 13 maart (2) Feline13 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz en miskraam Liva - 33 jaar - 3e kindje - 1e ronde 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (5) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 8e ronde (4e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de rondeMMM Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - 10e ronde Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 28 Wachtbankje (19) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ha meiden, zo ik heb mijn best gedaan met de lijst. Geef maar aan wanneer iets niet goed staat ofzo, dan passen we het weer aan