Bij mij geven ovu nooit een streep tot me eisprong eraan komt.. Pff gevoel of ze paar bakstenen tegen me buik aan hebben gegooid ( beurs gevoel ) en me onderrug
Nee dat niet maar wel ongi kramp of soort kramp in de rechter eierstok haha, klinkt zo gek! Vanmorgen kei misselijk en heel gammel maar dat laatste heb ik de hele week al, vaag buikgriepje denk ik. Ach nog een klein weekje wachten hahaha!
Pingel pingel ging het net: "Opgelet volgende week begint je menstruatie." Lief van mijn app dat deze me een herinnering geeft. (Als of ik het zou kunnen vergeten.)😜 Hopelijk mag ik mooi positief testen na het weekend. Niet vergeten vandaag test te halen anders wordt het pas dinsdag ochtend. Vind het altijd leuk om te lezen hoe iedereen de periode op het wachtbankje ervaart. Hier ook rommelig gevoel in de buik en de misselijkheid komt met vlagen nu toch ook weer langs. Gezien voorgaande maanden ga ik maar uit van niets, maar het zou wel een leuke verrassing zijn aangezien we volgende week naar de fertiliteitskliniek gaan voor een eerste gesprek. Zou toch super zijn als ik die mag afbellen.😁
Haha dank je wel lieftallige app! En hopelijk niet Zou zeker mooi zijn faithful.. Ja de meeste ervaren hetzelfde symptomen vaak op de wachtbankje dus valt geen pijl/knoop aan te trekken ( aah ben zo slecht in nederlandse uitspraken haha )
Ja lief hé, als ik nu zo'n herinnerings app voor andere dingen zou hebben.😇😂 Als ik een ding heb geleerd in de tijd dat ik op dit forum zit (en eigenlijk stiekem al wel wist) Is dat het bij iedereen anders is en ook bij een zelfde persoon iedere keer kan verschillen. En als je dan eindelijk denkt 'het' door te hebben verrast je lichaam je als nog.😁 Geduld Is een schone zaak zei mijn mams altijd, hier leren we dat steeds weer. Hopelijk ben ik weer snel 'uit geleerd'. Hihi Oh en die uitspraken heel herkenbaar, soms blijft een nieuw samen gestelde ook hangen dan Is dat best leuk! Ik snap je en daar gaat het om.😉
Gelukkig Wat ik ook wel vind als je over bepaalde kwaaltjes leest dat je dat ook gelijk beetje begint te voelen, iedergeval probeer me nuchter te houden maar als ik er nu weer over praat,krijg ik weer gevoelige borsten. Geduld?? Wat is dat
Hier vanmorgen getest maar niets.. 6 dagen voor nod Laatste zwangerschap toen een tuurstreep maar denk dat me lichaam me voor de gek houd dit keer maar ik weet het, het kan nog maar me gevoel zegt nee nu terwijl paar dagen terug nog dacht ja zou weleens raak kunnen zijnm
Ik vraag mij iets af. 22e had ik rekbaarslijm en wat krampjes. Dus ik dacht eisprong had geen ovutesten gebruikt. Maar ik lees dat je ei dan vaak binnen 48 uur spring. Ik had daarna dat roze verlies natuurlijk, zou het zo zijn dat ipv de 22e de 24 mijn ei geweest is? Had toen ook rugpijn en roze verlies en dacht aan innesteling maar dat is echt heel vroeg en komt bijna nooit voor net zoals innestelingsbloeding. Want dat zou betekenen dat ik nu 8 /9 dpo ben. En testen wijze niks uit en menstruatie geeft ook geen enkel teken dat het eraan komt. En verder jullie nog wat leuks gedaan of gaan doen dit weekend? Ik ben gisteren met vriendinnen naar Friesland gegaan om bridezilla te spelen was mega grappig om te doen. En vandaag zijn mijn moeder en vriend jarig dus gezellig op visite straks. 😃
Gefeliciteerd met je moeder en vriend GwoonAn!🎉 Wij hadden gister ook feestje, mn schoonvader was jarig dus lekker uit eten geweest Ik heb van de week toch maar alvast k2v5 testen in huis gehaald, al is de drang om te testen niet echt aanwezig nog. Zit pas om 7dpo ongeveer en ben veel te bang voor een witte test... Heb wel allemaal rare krampjes, soms paar sec misselijk etc maarja dat zal wel gewoon in mn hoofd zitten Heb wel al 2 nachten dat ik droom dat ik positieve testen in mn handen heb, en het is elke keer als ik wakker word weer een teleurstelling dat het maar een droom was. Knettergek word ik ervan haha!
Hier weinig afleiding helaas, wij hebben niet zo sociaal leven helaas.. Ook levendige dromen gehad net als jij maar denk dat ik mezelf weer compleet voor de gek hou. Straks maar even lekker naar buiten met de kids denk en thuis nog flink opruimen.
@paz, dank je wel 😃. Jaa ik heb ook gedroomt dat ik positief tests en sowieso hele rare dromen droom ik. 😂 @nicole1987, dank je wel. 🎉 ja het lijkt me ook wel realistischer dan een innesteling bloeding. Sociaal genoeg op het forum toch haha. Ik heb een vriendinnen groep maar dat is soms ook niet alles hoor je bent soms toch soort van verplicht om af te spreken enz terwijl ik veel werk en van huis al ben wil ik als ik vrij heb lekker bij mn zoontje zijn en vriend. Alles heeft voor en na delen. 😉