Hey dat is niet leuk niet zo sociaal leven. Lijkt me niet bewust als je het jammer vindt.. kun je niet aansluiting vinden bij andere mensen?
Goedemorgen, Voor het weekend had ik dit wel en eigenlijk wil ik morgen ook wel echt testen. (Vandaag 11DPO en dinsdag bij korte cyclus of donderdag bij lange cyclus zou ik ongesteld worden.) Maar heb bewust geen test gehaald, want heb sollicitatie en mocht er naar gevraagd worden (Weet dat het wettelijk niet mag, maar goede stimulans om nog niet te testen) dan kan ik oprecht zeggen dat ik voor zo ver ik weet niet zwanger ben.😜 Dus ben ik een stapje dichterbij om niet voor Nod te testen, is me nog nooit gelukt om te wachten. 😁 Nicole dubbel gevoel dus zo te lezen, maar het kan nog steeds. En heel cliché iedere naderende zwangerschap is anders. Hopelijk dat je over 6 dagen een mooi streepje ziet! Edit: Had de pagina niet ververst op mobiel en zie dat er ineens nog meer berichten stonden. Hoop dat voor iedereen de tijd snel mag verstrijken tot de test! Bloed rond ei geen ervaring mee, maar als het klopt nog even geduld dus. Lichaam blijft een raar iets! GewoonAn dubbel gefeliciteerd!
Ja ik had vorige keer bij 6 a 7 dagen na eisprong roze afscheiding dus na 2 dagen lijk me heel snel ja. Ja bij ons is het zo, wij zijn de enigste die kinderen hebben dus de vriendenkring is beetje uit elkaar en zelf altijd meer mannelijke vrienden gehad dus dat botste toen beetje,partner kan daar niet zo goed tegen dus dat is beetje verwatert
Knap hoor faithful haha maar is inderdaad lastig bij een nieuwe baan maar goed je weet het nog niet he
Fijn dat je iig lekker kan genieten van en met je kids!! Hier ook niet een heel enorm sociaal leven hoor. Mn man doet redelijk veel qua sport en hobby's, ik ben vaak alleen thuis. Door lichamelijke omstandigheden geen baan meer en kan ook niet echt sporten etc. 1x per week yoga met een vriendin is echt t uitje van de week haha. Vind t heerlijk om alleen te zijn, maar als we wel bij vrienden of famile zijn kan ik daar ook wel enorm van genieten. Maar ben een soort einzelganger geworden geloof ik haha Levendige dromen had ik vorige maand ook heel erg (alleen toen geen zwangerschapstest-dromen), en als je google moet geloven hoort dat bij eerste tekenen van een zwangerschap. Nouja, dat was niet het geval dus ik laat t nu ook maar een beetje links liggen. Als je googled op pijn in je kleine teen en zwangerschap zal er vast nog wel een link te vinden zijn haha
Haha ja beter hadde we geen google... Ja ik hou ook wel van alleen zijn en bij me moeder dan, enigste waar ik alles bij kwijt kan. En heb wel een vriendin maar dat is nichtje van me man maar goed die wil ook graag kinderen maar al moeite met vinden van partner dus die houd zich ook beetje terug getrokken en ja ben zelf blij wanneer ik zelf op de bank zit als kinderen naar bed zijn dus dan nodig je ook niemand meer uit. Ja we zullen nog even afwachten deze week wat ons brengt
Dat is jammer Nicole, maar snap dat het dan sociaal lastiger is, mis je het ook erg? En klopt het blijft nog even afwachten, hopelijk dinsdag. 😁 Paz, morgenochtend en hoor gelijk of ik het wordt. Ben erg benieuwd, want dat houd vaste uren in ipv inval en nul-uren.
Spannend! Ik zal je voor je duimen vaste uren zijn wel echt heel fijn, gewoon zekerheid qua uren, en dus ook salaris. Als je dan hebt gehoord dat je het wel wordt kan je mooi als beloning testen
Oefff ik weet dat het niets hoeft te betekenen! Maar vandaag voel ik me zo niet lekker en heb zon zwaar gevoel in mn onderbuik. Alsof er een baksteen in ligt ! Verder geen zere borsten oid. Dus misschien al voorbode van menstruatie..zit op 6 of 7 dpo..
Hallo dames . heb last van grotere boobs en waterige afscheiding en van die prikkelende stokken pff nog nog 7 dagen wachte
Dan kan ik vanaf vrijdag ook testen, geloof dat wij redelijk gelijk lopen Hoop voor je dat je klachten een voorbode zijn van..... Hier ook al dagen raar gevoel in onderbuik, maar omdat ik zovaak lees dat mensen zere borsten hebben en wat rozeverlies ga ik er maar vanuit dat t niks is, daar heb ik geen last van namelijk. Al is t natuurlijk niet bij iedereen zo.
Spannend he! Ik heb zo een baby borrel van een vrienden.. Pffff ben blij als we weer thuis zijn.. Niet dat ik het haar niet gun hoor, begrijp me niet verkeerd Maar met de baby shower had ik het best moeilijk, dat was enkele weken na mijn operatie.
Natuurlijk gun je het iemand anders ook! Maar t valt gewoon zwaar op je dak op zulke momenten. Ik hoop dat het evengoed gezellig gaat worden, de tijd voorbij vliegt en je snel weer lekker thuis bent
Missen is een groot woord momenteel, mis wel gewoon om een goeie vriendin te hebben waar je lekker op je vrije dag mee kan buurten of even wat ergens mee gaat drinken en die ook kids heeft dat je samen naar een speeltuin kan gaan ofzo. Spannend morgen voor je dan! Dan heb je wel eerst een proeftijd? Wel lastig mocht het raak zijn wanneer je het dan wel ga vertellen.