💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (3) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro 11 maart (1) Muis11 - .. jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - .. jaar - .. kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (3) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (0) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo Dames, ik heb mijzelf op de lijst gezet. Vandaag helaas ongesteld geworden dus op naar een nieuwe ronde.
Hoi Esthertie, Balen hoor! We zaten ook samen in de vorige NOD-groep. Nu maar samen zwanger worden?? Grappig beide 34 jaar en voor 2e kindje, moet goed komen!
Hi, vind ik een goed idee. Als we dat nou gewoon afspreken voor de volgende ronde!! Bij jou wordt het leeftijdverschil tussen je zoontje en een 2e ook al wat groter dan gemiddeld/gebruikelijk. Hier zal het ruim 6 jr. worden. Was jij snel zwanger van hem of heeft dat ook lang geduurd? (weet niet of je het in het andere topic verteld hebt, sorry weet het niet meer).
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (3) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro 11 maart (1) Muis11 - .. jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (3) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (0) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Vandaag begonnen met ovulatietesten! Terug sensitest gekocht, en al meteen een duidelijke streep maar ze zullen dan nog wel oplopen.. Ik verwacht mijn eisprong nog niet meteen aangezien mijn vorige cyclus zo lang was, maar heb ook al cyclussen van 28 dagen gehad dus wie weet is mijn ei dit keer eerder
Ik ben nog helemaal niet bezig met ovulatietesten maar zit toch wel een beetje te zoeken hoe of wat.. Wil tenslotte zo snel mogelijk zwanger worden uiteraard, maar ben bang dat het met die testen helemaal zo een dingetje en moetje gaat worden. Het was nu af en toe al zo van; kom schat we gaan eerder naar bed want geloof dat dit mn vruchtbare periode is! Niet heel motiverend, haha! Merk wel dat ik in mn vruchtbare periode enorm veel zin heb.. of zal dat iets psychisch zijn omdat ik gewoon heel graag zwanger wil worden? Ben nu nog aan t genieten van mn laatste dagen menstruatie (noem t maar genieten..) maar ben blij als t zo weer voorbij is!
Hey meiden ik zou graag hier ook mee gaan schrijven. Via mobiel mezelf in de lijst zetten wil bijna niet. Dus als iemand dat wil doen graag. Ik ben Farite ben 35 jaar zit in ronde 9 (mmm) voor kindje 5 Nod 14 maart
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (0) 9 maart (0) 10 maart (4) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde - MMM 11 maart (1) Muis11 - .. jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (4) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de ronde - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 11 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Farite je staat erbij en ik heb mezelf ook even toegevoegd. Het kan zijn dat mijn NOD nog verschuift. Even afwachten wanneer ik een positieve ovulatie test heb! Over de stap naar de huisarts maken na lang proberen...... echt doen hoor!!! Ik heb zelf veel antwoorden gekregen. Het niet zwanger raken maakte mij super onzeker omdat ik niet wist wat de oorzaak was. Ik vond het ook spannend hoor, maar achteraf dacht ik wel.....waar heb ik mij nu zo druk om gemaakt haha
Ja het leeftijdverschil is er zeker en daar baal ik ook erg van! Maar ja.. Ik was van mijn zoon in ronde 1 zwanger, haha! Zo bizar. En jij? Was jij snel zwanger?
Ik vind het leeftijdverschil achteraf ook jammer maar ik wilde tot een jaartje geleden eigenlijk geen 2e. Aan de andere kant is het verschil ook weer fijn. Je hoeft niet met je baby in je handen achter een peuter aan te rennen En kan hier&daar een beetje hulp krijgen. Ik was iedere keer vrij snel zwanger (bij de eerste zwangerschap hebben wij geen rekening met ovulatie oid dergelijks gehouden, meer met de insteek van we zien wel): 6 mnd. MK, 1 mnd., 4 mnd. MK
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (1) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 9 maart (0) 10 maart (4) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde - MMM 11 maart (1) Muis11 - .. jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (4) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de ronde - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hey dames, Leuk ook bekenden van vorige clubje te zien, maakt de stap naar weer meeschrijven toch makkelijker. 😉 Ook voor de voor mij nog onbekende, hello 👋. Ga vanavond even alles bijlezen, dan heb ik wat meer tijd. Succes allemaal!
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (1) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 9 maart (0) 10 maart (4) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde - MMM 11 maart (1) Muis11 - .. jaar - 2e kindje - 2e ronde Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (4) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de ronde - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi allemaal, ik ben zo vrij geweest om mezelf ook op de lijst te zetten. Ik zal me even voorstellen: Tegeirian, 35 jaar, al moeder van 2 lieve kinderen, een dochter van bijna 7 (april 2010) en een zoontje van ruim 5,5 (juni 2011). Na lang twijfelen van vooral mijn mans kant gaan we nu dan toch echt voor een 3e. Vandaag mijn mirena eruit laten halen. Mijn NOD is denk ik rond 11 maart, maar helemaal zeker ben ik er niet van.
Wat is het hier rustig... in het vorige groepjes was 1 dag niet lezen vijf pagina's terug lezen Haha. Wie weet komt dat hier ook nog. Chats zag dat je mij had toegevoegd helemaal top! Dankjewel. Mijn Nod is 14 maart, maar ga niet eerder testen dan 15 dus mag ik wel zo blijven staan😉 Vandaag starten met de Clomid en dan volgende week donderdag naar het ziekenhuis voor een echo... dan echt die molen weer in. Na de eisprong ga ik voor mijn gevoel er altijd even uit. Oftewel bekijk het stap voor stap. Merk wel dat het zwaarder wordt de hormonen die je in je lijf brengt en die tijdens de menstruatie er weer helemaal uit gaan. Maar ook direct weer andere hormonen die opspelen.... Heb van mezelf pcos en hierdoor vaak weinig last van de hormonen per periode. Gisteren nog te horen gekregen dat een vriendin zwanger is. Ben heel blij voor haar, maar was ook teveel en heb later de tranen maar laten lopen. Nog even en de eerste springers komen hier... (doel op de eitjes natuurlijk en niet op parachutisten 😂
Het is zeker nog rustig hier, maar daar moeten we dan zelf maar verandering in brengen Of we zitten met hele harde werkers in deze groep die bijna geen tijd hebben om te reageren. Hahaha nou we kunnen ze wel de parachutespringers noemen, haha! Ik nog een weekje.. Ik ga wel deze ochtend de huisarts bellen, het besluit is genomen. Vind het ontzettend eng en spannend maar wil gewoon weten of er iets aan de hand is. Is ook dubbel wanneer je van een zwangerschap van iemand uit je omgeving hoort, wel goed dat je de tranen laat gaan. Beter dan dat je ermee rond blijft lopen. Gelukkig kun je hier ook je hart uitstorten
Wat goed van je dat je de stap hebt genomen om de huisarts te bellen!! Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd wat hij/zij heeft gezegd??!!