Ik mag op roze.. gister positief getest.. Durf nog niet blij te zijn na 3 miskramen.. iedere x 50 tot 70 procent kans op miskraam.. in januari ging het een paar dagen na nod al mis... ik wil wel blij zijn maar uit zelfbescherming durf ik het niet... we gaan het zien! Hoop natuurlijk op het beste.
Voorziicht gefeliciteerd dan! Blijf zeker spannend de eerste weken.. hoop ook op een mooie plakkerd voor jullie en toch proberen te genieten!
Nou ik word gek, nu wel weer trekkerig gevoel in me buik en beetje brok in me keel. Pff me lichaam brengt me helemaal in de war maar.mocht ik nu positief testen denk ik toch dat niet goed zit. Toen ik zo laat positief testen voor mij doen liep die zw ook slecht af
Voorzichtig gefeliciteerd! Maar wat een onzekerheid nog, ik wens je alle goeds komende dagen/weken! Ik duim voor je!
Haha dankje, word helemaal hyper.. Misschien dat jullie het raar vinden maar sommige momenten wil je aan alles voelen of je zwanger bent. Dat het nu van onder heel krap van binnen is. Weet iemand of dat ook is als je menstruatie er aan komt?
Ja dat stukje snap ik nooit, wat nou precies de mond is.. even smerig Als ik naar binnen ga voel ik uit eindelijke en bult denk me mond maar daarboven voel ik een openening.. maar sinds vanmiddag is me vagina krap en alles opgezet * en gelukkig niet de enigste die wel eens voelt *
De mond is t sneetje zeg maar ik voel t ook wel eens nu staat hij heel hoog kom er amper bij en t staat open . Nog 4 dagen wachten . Als t goed is komen mijn testen binnen vandaag
Ja dat had ik van het weekend maar veranderd steeds dus weinig uit op te maken, beter de stand in de gaten houden tegen nod dan weet ik het voor de volgende keer.
Wow veel gekletst zeg ! Gezellig. 😁 Dames op rood, jammer en succes in de volgende ronde. 😘 En dame op roze gefeliciteerd. Spannend hoop dat hij / zij blijft plakken. ❤ Hier op en af ongi krampjes al een paar dagen, die bultjes op je tepelhof heb ik ook! Die had ik ook bij mijn zoontje!!! Heel spannend. Voelen daar beneden doe ik niet, veelste bang voor bacteriën wat onder mn nagels zit en op je vingers. 🙈 Heb soms het idee dat ik ongesteld wordt maar dan is het veel waterige afscheiding heel irritant. Denk dat ik morgen een testje waag als ik nog niet ongesteld ben.
Nou iedereen idee dat ze ongesteld gaan worden.. zeg dus niets. Ik heb geen nagels helaas ( bijtertje ) en goed handen wassen. Gaat weleens vaker iets naar binnen toch dus zal wel meevallen. Hoe zijn jou borsten? Stevig of ook wat zachter.. * als ik dit weleens hardop lees, zijn het maar beetje aparte vragen, gelukkig zijn we allemaal met hetzelfde bezig *
Ja wel maar het idee is voor mij gewoon zo. 😉 Haha idd we zijn met het zelfde bezig dus vind het geen rare vraag hoor haha. Borsten zijn voller niet gevoelig wel aanwezig zeg maar. Maar dat zegt helaas ook niet zoveel. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken ene keer denk ik ja en andere keer nee toch niet zwanger. 😒 zolang er geen bloed is hou ik hoop.
Ik heb bij 3 zwangerschappen tot 4,5 week echt geen symptomen gehad. Wel wat kleine dingen maar die kon ik ook makkelijk linken aan menstruatie. Ook geen opgezette borsten, geen aderen, geen misselijkheid, etc. Maak jezelf niet gek met weinig symptomen Ik had maandag die hele lichte lijntjes. Gisterochtend een kv 2v5 gedaan en moest onwijs turen maar zag iets. Net naar action voor de early test want die had ik.maandag ook gedaan maar helaas uitverkocht. Weer kv gehaald en net gedaan. Er staat een duidelijker streepje, in het echt beter dan op de foto maar hierbij voeg ik even de foto toe. Heel spannend, hopelijk loopt ie komende dagen op, zit pas op 7/8 dpo namelijk hahahaha. Voel me echt een nerd door zo vroeg te testen.