Oh echt ook die bultjes??? Hihi wat is dit toch spannend zeg!!!! Ging vanmiddag zoontje halen van school maar hij zag me niet dus dacht dat ik er niet was. Hij ging huilen dus ik snelde naar hem toe en in tranen zegt hij dat hij dacht dat ik er niet was, och ventje en hups begon ik ook te huilen!!! Hahaha emo emo emo
Liva, amai das 'n duidelijk test voor maar 7/8 DPO te zijn! Leuk zeg Ik ben 7DPO , heb vanmiddag getest maar zo wit als iets. Maar is nog vroeg natuurlijk
Wow liva wat een mooie test al zo vroeg! Hoop dat ie goed plakt! Sinds vandaag heb ik testdrang, kon t makkelijk loslaten maar nu niet meer haha. Zit op 10dpo, ik moet van mezelf wachten tot zaterdag. Als ik het volhou 😄 Heb ineens geen buikpijn meer, wel gewoon een vol gevoel ofzo.. Zal dat zo werken bij ons? Als je denkt dat je ergens last van hebt je het ook gaat voelen?😅 Want als ik gericht ga concentreren of ik echt geen buikpijn meer heb dan voel ik spontaan wel weer wat.. Ik wil een aan/uit knop, haha
Update ben trug van de gyne ik wordt vrijdagmiddag truggebeld over hoe of wat. Heb de papieren getekend voor gegevens van me oude gyne hopelijk doen ze niet moeilijk , mocht t rond zijn krijgen we gesprek met vriendlief erbij over iui
Probeer vol te houden! Maar ik snap het Wij lopen gelijk... Ik ga vrijdag denk ik testen... Ik heb vandaag menstruatiekrampen die steeds erger worden. Gemene steken zijn het. Zondag/maandag is nod. Mmm...zal mijn menstruatie dan eerder komen ?
Ik probeer het vol te houden, maar als jij dan zegt dat je vrijdag gaat testen dan denk ik; ooooh dan kan ik het ook wel hahaha Nu al menstruatiekrampen voor maandag/dinsdag zou wel heel erg vroeg zijn! Dan zou je idd denken dat het of eerder komt, of het een andere betekenis heeft.. laten we het hopen!
Ik heb nu lage rugpijn en wat gevoelige baarmoeder. Vanaf vannacht wat uitstraling vanuit mijn liezen. Zo'n menstruatiegevoel. Bij mij hoort dat echt altijd bij een zwangerschap. Er gebeurt namelijk wat in je baarmoeder en het is dus logisch dat je wat kunt voelen. Menstruatiegevoel kan echt beide kanten op gaan!
Mag ik nog vragen wat je bedoelt met een gevoelige baarmoeder? Wat voel je dan? Ik heb nu een gevoelige baarmoeder in de zin van dat ik het voel als ik iets druk zet (bij wc bezoek, ook bij plassen) of mijn buik aanspan. Het voelt allemaal een beetje beurs en opgeblazen...
Hier ook weer menstruatiekramp.. denk dat het uiteindelijk ook wel echt die kant op gaat alleen echter krijg ik normaal die kramp en paar uur later bloed ik al dus ja als het voor morgen nog niet doorzet dan ga ik testen Had van de week wel pijn voor die gene die eerder zwanger zijm geweest , als je banden op spanning staan en verkeerde beweging deed maken, snel opstaan of draaie dat het lijkt of je band op knappen staat.. nou dat was van de week ineens.. Maar goed tijd zal het me wel vertellen
Paz en Feline ik loop ook gelijk met jullie denk ik! Ben vandaag 7 DPO (Of 8 of 9DPO, ligt eraan wanneer mijn eisprong juist was) en ik kon het niet laten heb vanmiddag al getest, maar negatief! Ik test altijd véél te vroeg he