Ja Paz is goed, ik hoop dat ik mezelf morgen kan inhouden Ai pijnscheuten in de lies klinkt niet leuk dames!
Haha ja zeker! Had paar jaar terug hier geklaagd dat ik hoogzwanger me moeders huis helemaal alleen kon afmaken zonder hulp, ja me moeder kan dat niet echt en over me man beetje aan zeiken, moest het gewoon kwijt. Hoppa gelijk de volle lading hier en dat doe je zelf.jij vraagt niet om hulp dus niet zeiken.. nou lekker ff je ei kwijt kunnen...not! Ziulke dingen plaats ik echr niet meer, sommige hebben echt een attitude hier, niet normaal. Maar hier is het nog lekker zeiken
Pff alsof je je verhaal kwijt wil om vervolgens de grond in getrapt te worden. Beetje vreemd! Iedereen moet toch af en toe wel even zn ei kwijt, zonder meteen veroordeelt te worden voor vanalles. Als ze al zo reageren op een forum ben ik benieuwd hoe ze in t dagelijks leven zijn Is juist fijn om hier een soort van anoniem je verhaal kwijt te kunnen vind ik!
Ja daarom, en ja ze hebben soms makkelijk iets te zeggen maar je heb soms je redenen waarom je iets niet doet, altijd makkelijk vanuit andere kant. Nou moes onverwachts werken vanavond dus bijna klaar en nog niks doorgezet tot nu toe dus hopelijk morgen vroeg testen.. zou zaterdag me menstruatie.moeten krijgen dus hoop niet te vroeg dan
Nicole, heb je getest vanochtend ?! Ben zo benieuwd ! Hier geen menstruatie krampen meer Dus alleen gisteren een paar uurtjes lichte krampen gehad...
Jep! En weer negatief.. voor mij houd deze ronde op denk want bij me andere 3 zw testen ik voor nod al positie. Me ei en cyclus is voor het eerst ook later. Ik had vrijdag tot zaterdags 2 weken terug positieve ovu, zit ik dan nu 11 of 12 dpo? Maar goed had al keer.positieve test op 8 dpo dus denk.maar wachten op me.menstruatie wel zo gevoel dat iedere.moment doorbreekt, nog heel.krap beneden
Ach wat balen meid! Ik leef met je mee. Ik kan zeggen: houd hoop totdat je daadwerkelijk ongesteld wordt maar niemand kan in een glazen bol kijken .. Daarbij is wel echt elke zwangerschap, ook voor nod, anders. Ik mocht twee keer binnen enkele maanden zwanger worden en twee keer voelde ik me totaal verschillend ! Dus ook je dag van positief testen kan heel erg verschillen.. Mocht je menstruatie niet doorkomen, test dan zondag nog een keertje..
Nou net roze bloed met afvegen dus einde oefening! Sla nu een ronde over en dan begin ik weer. Lees en klets natuurlijk nog wel even mee met jullie! Succes dames! Hoop voor jullie mooie streepjes
Oh jee... heb me hier aangemeld en zie nu dat er behoorlijk wat gekletst is. Ben niet zo goed in het bijhouden hiervan sorry!! Wil even laten weten dat ik gisteren op 11 dpo positief heb getest Nu maar hopen dat hij/zij blijft plakken