Zou tocj denken als je ovu al positief is dat er ook al wat te zien moet zijn op je test, hij is nu wel heel duidelijk
Ik had vanochtend dus een hele lichte positieve zwangerschap test en mijn ovulatietest is spier wit. Denk niet dat je altijd een positieve ovu test hebt als je zwanger bent.
Haha nee andersom, vaak als je ovu positief is rond nod kan dat op een zw wijzen ( was bij mij ook zo iedergeval) Je ovu hoeft niet altijd wat te laten zien ook al ben je zwanger is waarschijnlijk niet bij iedereen anders zou je maar een soort test nodig hebben maar als hij wel positief is kan dat wel op zw wijzen Dus of je zw test laat nog niets zien maar dan zou ik voor de zekerheid het nog gezellig maken cymmark
Oh yeahh!! Dames op roze super gefeliciteerd. ❤ Nog altijd geen rood hier, geen ongi kramen meer maar gek gevoel in mn onderbuik, wel sinds gisteren klodders witverlies haha sorry. Dus denk dat ik een deze dagen wel ongesteld word. Ik hoop het iig dan kunnen we door. 😊
Ik zie ook een heel heel licht streepje. Is lastig te zien via een foto, maar ik zie eerder wel wat dan niet. Spannend!