Waauw! Gefeliciteerd meiden met een mooie streep! Hopelijk blijft het goed gaan bij jullie😘 Vanmiddag komen hier weer 7 testen binnen!🙈🤞🏻
@Feline Lekker rustig aan en naar huis is heel fijn kan ik mij zo voorstellen. Sterkte. @Liva Jeeh ook jij, super gefeliciteerd!! Die gedachte gaat ook steeds door mij hoofd, wat als het straks weer mis gaat. Maarja je kan beter positief blijven.
Ach meis Wat goed dat je aan jezelf denkt op dit moment! Snap dat je je rot voelt en een baaldag hebt. En onthou; je bent GEEN aansteller!!
Gefeliciteerd! Ben hier ook heel bang dat het fout gaat.. Liep net in de supermarkt en dacht ineens; ik lek!! Dus thuis snel naar de wc, witte afscheiding. Maar was zo bang voor bloed. Durf ook nog niet zo goed blij te zijn, voelt nog te onwerkelijk.
Hoi! Ik ben nieuw hier! Vandaag heel licht streepje bij 9 dpo, 15 maart is NOD. Heel blij natuurlijk dat er twee streepjes zijn, maar ik ben ook nog wel een beetje bezorgd. Zeker omdat ik eind vorig jaar een mk heb gehad.
Bedankt meiden! Ik drink een borrel vanavond op de zwangere dames! Net een lichtpuntje: vriendlief was ook al thuis dus ik kon lekker even uithuilen☺
Gefeliciteerd aan de zwangeren ! Ik zit ziek thuis 🙄 Dubbele oorontsteking en aan de antibiotica en cortisone. Hopelijk kan het geen kwaad moest ik toch zwanger zijn!
Ik ga iets heel ehh belachelijks doen. Maar ik zag een heel heel heel licht streepje. Heb menstruatie krampen hoor en het voelt ook als ongesteldheid en zit al op 11 of 12 dpo maar moest em ff delen.
Ik weet hoe moeilijk de streepjes in beeld te brengen zijn. Ik zie hier niks maar ik hoop het heel erg voor je!
Ik had dinsdag zo 'n onwijze tuur streep. Je kunt de test even tegen het licht houden, dan zag ik het duidelijker.