NOD lijst 8 t.e.m 15 maart 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rainbow88, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paz

Paz Niet meer actief

Aan de andere kant...
    Vrijdag heb ik afspraak bij de huisarts, deze zal het vast voor de zekerheid ook nog wel checken.
    Maarja heb liever voor die dag zekerheid..
    En dan denk ik weer; mn nod is geweest.. geen bloed is goed...
    God wat kan ik mezelf gek maken:D

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Paz, ik ben vorige zwangerschap gestopt met testen na mijn positieve Clearblue test.. Toen bij huisarts bloed laten trekken, Hcg steeg goed en toen geen testen meer gedaan :)

3. Paz

Paz Niet meer actief

Dankje :)
    Dan denk ik dat ik het ook maar even zo laat tot vrijdag.
    Zit mezelf helemaal gek te maken.. je leest zoveel rare en enge verhalen dat je bijna zou denken dat er nooit een zwangerschap goed gaat.

4. Fleurtjej

Fleurtjej Actief lid

8 okt 2015
    191
    0
    16
    Ik zit vandaag 13 a 14 dpo. Op 28 februari had ik een positieve ovu test en 1 maart was hij weer negatief. Voordien had ik nog niet getest dus kon de ovu op 27 feb ook positief zijn (cleurblue digitaal deze geeft de 2 vruchtbaarste dagen aan). Had er vanmorgen nog helemaal niet aan gedacht om te testen. Zou ik er morgenvroeg eentje doen? :D Dat zou dan 14 a 15 dpo zijn dan!

5. Paz

Paz Niet meer actief

Wat knap dat je er vanmorgen niet aan had gedacht haha!
    Ik zou morgen zeker een testje doen, 14 of 15 dpo is keurig ;)

6. Liva

Liva Fanatiek lid

5 dec 2016
    2.018
    3.042
    113
    Een zwangerschap die misgaat op vroege termijn geeft snel bloed (menstruatie). Daarbij heb je er geen invloed op. Dus je hoeft echt niet te testen hoor!!

Waarom ga je naar de huisarts?

7. Fleurtjej

Fleurtjej Actief lid

8 okt 2015
    191
    0
    16
    Ja, snap het zelf nog niet :p maar voel ook niets ofzo dus misschien daarmee dat ik er niet aan gedacht heb ;).
    Morgen toch maar een testje doen !

8. Mommytobe4

Mommytobe4 Actief lid

22 nov 2016
    168
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    #748 Mommytobe4, 13 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2017
    Oh Ben zo bang dat de red devils eraan komen, net een lichte veeg bloed gemengt met afscheiding 😩. It can't be happening. En nu niks meer .. dit is de 2e keer na mijn NOD , het is zo minimaal dat ik niet weet wat ik ermee moet.

9. Kaatje2017

Kaatje2017 Actief lid

6 feb 2017
    222
    184
    43
    NULL
    NULL
    Hmm! Dan hoop ik maar als het mis is gegaan tussen zaterdag en vanmorgen dat ik snel ongesteld word.. dan kunnen we weer door nr de volgende ronde! Wat zou ik toch graag even binnen kijken! Maarja..

10. Kaatje2017

Kaatje2017 Actief lid

6 feb 2017
    222
    184
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens wel meeega emo! Om elke scheet huil ik!
    Vanmorgen mn moeder met facetime, ik kreeg iets niet open ofzo, en begon te janken! Aaach meis ben je ongesteld geworden ofzo? Uuhh ja inderdaad! (Ze mag het echt nog niet weten!)

11. May27

May27 Lid

23 jul 2016
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gister was mijn NOD maar nog niet ongesteld.. Dus ga er morgen of overmorgen testje aan wagen. Mijn temperatuur is nog steeds hoog. Wie weet!

12. Paz

Paz Niet meer actief

Oke. Dan test ik niet:D
    Je woorden stellen me best wel gerust.. ik zit in zo een achtbaan van emoties, zoveel onzekerheid, zo blij, zo bizar..

Ik heb een afspraak bij de huisarts omdat ik medisch gezien nogal wat mankeer en ik redelijk wat medicijnen gebruik. Dit moeten we even doorspreken enzo, t meeste kan ik wel blijven gebruiken gelukkig :)

Vind alleen erg lastig. Mijn nicht werkt in de apotheek waar ik zit.. maar zodra ik bij de huisarts doorgeef dat ik zwanger ben komt dit neem ik aan ook bij de apotheek door.
    Als iemand het niet mag weten is zij het wel.. zodra zij het weet en doorverteld weet binnen een dag de complete familie het...
    En ze hebben daar beroepsgeheim dat weet ik, maar ik weet 100% zeker dat zij het gaat doorlullen aan mn tante.
    Best lastig dus...

13. Paz

Paz Niet meer actief

Haha! Mijn moeder is exact zo.. alleen die knalt eruit; ben je zwanger ofzo?!
    En dan nee zeggen is zoo lastig... maar we houden nog maar een paar weken vol; 'welnee mam, doe niet zo raar' :D
    Al denk ik dat moeders dat op 1 of andere manier uiteindelijk wel aanvoelen.. dat als wij vertellen dat we zwanger zijn ze zegt; oooh kind dat wist ik allang! :p

14. Kaatje2017

Kaatje2017 Actief lid

6 feb 2017
    222
    184
    43
    NULL
    NULL

Haha ja hè! Ik vermijd er maar een beetje komende weekjes!

Hoe doe jij trouwens die banner met die embryo? Die zie ik er niet tussen staan!

15. Paz

Paz Niet meer actief

Haha ik hoop dat ik t onderwerp ook een beetje kan vermijden komende weken bij haar:D

De banner komt van nodapp.nl :)

16. Kaatje2017

Kaatje2017 Actief lid

6 feb 2017
    222
    184
    43
    NULL
    NULL

Gelukt!! Super leuk zo! Nu hopen dat ik die nog een maand of 8 kan houden!

Hihi gaat zooo moeilijk worden! Nu morgen 8 dagen aant werk, dus afleiding genoeg!

17. Paz

Paz Niet meer actief

Jeej die banners zijn zo leuk:D
    Leuk dat we bijna gelijk lopen!
    En we gaan er gewoon vanuit dat we hem die 8 maanden kunnen laten staan ;)

Ik ga lekker naar yoga, even ontspannen. Wordt gek van mn gestuiter af en toe hahaha:D

18. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    He he het heeft eindelijk doorgezet..

Lieve dames, ik verlaat deze groep.

Voor de zwangeren: geniet van jullie zwangerschap !
    Voor de dames op rood: hopelijk spreek ik jullie in de groep bij de volgende ronde.

De ovulatietesten zijn weer besteld en we gaan met goede moed weer verder!

19. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
    Mijn NOD is trouwens morgen ipv de 15e, zou iemand dit voor mij kunnen veranderen? Hier tot nu toe nog geen druppel bloed. Wel heel erg emo en af en toe versterkte reuk.. ook onze hond wil opvallend vaak bij mij in de buurt zijn.. gisteren helaas negatief getest :( Durf eigenlijk geen hoop te hebben, we zullen zien!

20. Paz

Paz Niet meer actief

Ik duim heel heel heel erg hard voor je!
    Zal af en toe even spieken bij de volgende groep! ;)

Deel Deze Pagina