Dag dames, Ik merk dat ik nog niet echt een goede forumster ben! Vergeet vaak te kijken, en als ik even snel spiek dan heb ik geen tijd om te reageren. Vanmorgen liep ik in de action, en toch maar ovulatietestjes gehaald. Toch een goed idee om het gewoon te proberen, heb wel vaak t idee dat ik mn ei voel, maar dat kunnen ook best mn darmen zijn (heftige vorm van pds hier), dus het zekere voor het onzekere en gewoon gekocht! Wanneer is de beste dag om te beginnen ermee? Zondag 12 februari was eerste menstruatiedag en als ik uitga van mn app (p-tracker) zou vanaf vrijdag mn vruchtbare periode beginnen, en is op 1 maart mn eisprong.. 15 maart nod. Heb trouwens meteen maar 2 doosjes gekocht
Hoe zeker ben je van 1 maart? Ik zou zaterdag beginnen voor de zekerheid. Zojuist een licht streepje op mijn ovu test! Zou het er dan toch eindelijk aankomen na een dikke week witte testen? Vanavond weer een testje wagen. Vandaag CD18, ik verwacht zelf mijn ei op CD20-21. Spannend! Mijn vriend vind het ook spannend en kan niet wachten om papa te worden De duimen draaien.
Wel mooi om te zien of je hem idd voelt of toch wat anders Is. Bij mij komt hij later dan gedacht. In de gebruiksaanwijzing staat wanneer je het beste kan beginnen afhankelijk van de lengte van je cyclus. Vorige maand ben ik op cyclus dag 11 begonnen als ik me niet vergis. Deze maand dag 14, daar mijn ei later bleek te komen en het anders zoveel testen kost. Ik test tussen 12-15 uur en maar een keer per dag, al weer ik dat er ook dames zijn die twee keer p.dag testen. Tip test niet met de eerste urine van de dag, die is niet geldig voor ovulatietesten en hij Is pas positief als beide streepjes even donker zijn of de teststreep donkerder dan de controle. Ik zou vrijdag dan beginnen met testen en vermoedelijk heb je dan maandag of dinsdag een positieve test. Spannend ben benieuwd! Ik verwacht donderdag mijn ei dus hopelijk morge ook een positieve test. En dat 'goede forummer' zijn is heel herkenbaar, in het begin las ik vooral. Komt vanzelf wel, of niet. Gewoon daarin doen wat goed voelt. 😉
Oh spannend dan zou je morgen toch al een positieve test mogen verwachten aangezien je ei 24/48 uur daarna komt. Mooi aan de klus dua deze week.😉 Zal voor jullie duimen en leuk te lezen dat je partner ook niet kan wachten! Vandaag het 'vruchtbare wit' gehad, was net aangekleed en kon dus gelijk weer een schone onderbox aan doen. Grappig dat het nu zo opvalt sinds ik vorige maand met testen ben begonnen. Voorheen had ik het ookwel, maar nooit die link gelegd. Jullie ook 'last' van?
Dames wat denken jullie, vind het nog een twijfelgevalletje. Positief of misschien morgen? De onderste is gisteren en de bovenste vandaag.
@Racesmurf; Ik ben helemaal niet zeker van 1 maart, dat is de datum die de app aangeeft als mn cyclus exact hetzelfde is als afgelopen maand. Maar dat wisselt een beetje, 2 maanden geleden 33 en vorige maand 30. Dus zal daar een beetje tussenhangen denk ik. Daarom zijn de testjes idd heel fijn, geeft me iets meer duidelijkheid (eigenlijk is die app dus gewoon totaal geen goede houvast) En spannend hoor! Ben benieuwd of je snel de positieve test hebt! Ik duim voor je mee! @Faithful; Goed om te weten dat het niet met ochtendurine moet! En ook niet teveel drinken lijkt me van te voren? Omdat het de eerste keer is op deze manier vind ik t nog een soort van leuk/spannend. Beetje zelfde gevoel als toen ik stopte met de pil haha. Denk dat ik vrijdag maar begin met testen dan, beter te vroeg dan te laat Ik duim voor jou ook mee voor een positieve test! Verder nog niet zoveel inzicht in het slijmverlies etc. Merk wel altijd dat t de eerste week na menstruatie gewoon 'droog' is, weinig tot geen afscheiding en dat dat de week erna langzaamaan veranderd. Zal dat ook eens in de gaten gaan houden. Ik ben nog niet zo thuis in streepjes turen, maar ik vind m iets lichter dan de controlestreep! Morgen of vanavond misschien een dikke knaller?
Vond het vorige maand ook erg spannend en leuk om te doen, nu voelt het al veel minder zo meer routine zeg maar. Ik keek later nog een keer en toen was hij donkerder, maar goed ook buiten de tijd. Vanavond mooi klussen en morgen nog eens testen.😁
Faithful, ik vind deze al redelijk positief in vergelijking met je vorige!! Denk dat je ei eraan komt dan Racesmurf, fijn dat je een streepje ziet! Paz, ik begin altijd op dag 12 te testen, ook al heb ik mijn ei pas rond dag 20 dénk ik Beter te vroeg beginnen dan te laat he Ik ben al van dag 12 aan 't testen, vandaag dag 18 en al sinds het begin een donkere streep.. Dus ik vind het vrij onduidelijk. Ik gebruik de gevoelige testen van Sensitest, heb ik precies ook alweer spijt van Volgende keer de gewone!
Ja dat vermoeden heb ik ook, net ook steken gehad in mijn zij dus zal niet lang meer duren! Heb zelf geen ervaring met sensitesten, gebruik zelf altijd action. Maar de linker rij zie ik hem oplopen en de rechts boven lijkt idd iets lichter. Zag ze in het andere topic. Maar ik weet niet of de test van gisteren al als positief gezien mag worden. Bij action moet hij gelijk of donkerder zijn, bij sensitesten ook of dat niet? Sorry ben bang dat je aan mij niet veel hebt. Als de volgende test ook lichter Is zou je haast denken dat hij gisteren positief was en dus vandaag of morgen je ei er Is. Misschien toch voor de zekerheid klussen vanavond. 😉
Ik test met de ovulatie testen van clearblue - smiley Deze kunnen juist met ochtendurine! Superhandig, maar wel duur! Ook hier nog geen ei gespot..... waarschijnlijk vrijdag. Succes iedereen met het testen/ei zoeken.
Ik heb de gewone van sensitest, de gevoelige lijken me erg frustrerend als je zo moet turen of die lijn nu wel of niet donker genoeg is. Niks voor mij
Hi dames.. ik moet even opschuiven naar een andere lijst haha.. heb van t weekend plotseling m'n eisprong al gehad.. dus deze maand wss een cyclus van 28 dagen en nod is dan 4-5 maart.. Succes allemaal!!!
Chats het klinkt wel leuker die smilies! Hopelijk vrijdag mooi streepje. Racesmurf dat kan ik me voorstellen en waarom moeilijker maken dan nodig is. Ah Muis mooi op het wachtbankje dus, succes en veel plezier in de andere groep.
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (1) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 9 maart (0) 10 maart (5) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde - MMM 11 maart (1) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (4) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de ronde - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoe is het verder met iedereen? Ik stap zo op de fiets om o.a nieuwe testen te halen en mag op cadeautjes jacht voor de naderende verjaardagen. Gisteren mooi geklust en de vragenlijst voor de fertiliteitskliniek ingevuld, erg benieuwd wat ze voor ons of nouja mij kunnen betekenen. Het is over 2 weken dus hopelijk kan ik het afzeggen als het deze maand toch raak mag zijn!
Zo te zien heb ik gisterenavond dus inderdaad mijn piek gehad als ik nog een keet zou hebben getest en zal ik vanavond of morgen mij ei hebben. Een dag eerder dan vorige maand. Heel vervelend zoals vriendlief zegt, wordt dat ook vandaag en morgen nog even klussen.😜
dat is fijn om duidelijkheid te hebben! Hahaha maak er een mooi feestje van!!! En dan wachten, wachten, wachten tot eindelijk die 2 weken voorbij zijn 🙃🙃🙃 Hier nog zoekende naar mijn ei....
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (1) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 9 maart (0) 10 maart (5) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde - MMM 11 maart (1) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (0) 15 maart (4) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de ronde - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 13 Wachtbankje (1) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)