Gaat helemaal goed komen. Vrijdag verwacht je hem toch, hopelijk dat je snel duidelijkheid krijgt en ook op het wachtbankje mag!
Faithful mooie streep, klus ze Mijn ei is nog niet in 't zicht.. Heb net eens gekeken hoe dit vorige keer was toen we voor dochtertje oefenden Toen had ik mijn eisprong pas op dag 24, de maand erop dag 29. Dus ik heb nog hoop, maar 't is toch geduld uitoefenen pff Ik ga niet toekomen met mijn testen
Hoihoi! Ik ga me toch maar aanmelden hier! Of ik nou met jullie meelees of gezellig meeklets.. Mijn nod is 14 maart Kan iemand me op het lijstje zetten? Ik zit zo te tobben! Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (1) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 9 maart (0) 10 maart (5) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde - MMM 11 maart (1) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (4) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de ronde - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 14 Wachtbankje (1) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom Kaatje leuk dat je mee gaat schrijven? Rainbow lijkt me ook lastig als die elke maand anders is. Hopelijk heb je snel je ei in zicht!
Dankje Faithful! Ik was zo van plan het niet te gaan doen. En me deze ronde te gaan gedragen alsof het me niet kan schelen! Maarja... mn ei komt dichterbij en ik ga weer op 1 ding focussen😂🙈
Kaatje heel herkenbaar! Niet mee bezig zijn dan 'komt het allemaal goed'.😁 En dan toch Is dat lastiger gezegd dan gedaan. Test of temperatuur je voor je ei of dat niet? Hopelijk komt hij snel en in zicht en mag je ook op het wachtbankje.
Goedemorgen dames, even afwezig geweest i.v.m. drukte. Mij ei verwacht ik vandaag of morgen, bijna op t wachtbankje. Alhoewel ik gisteren wel wat drukkende pijn voelde.. misschien iets eerder deze maand Gisteren ben ik bij de huisarts geweest en wij hebben een verwijzing voor naar de gynaecoloog. Daar mogen we ons aankomende donderdag al melden, lekker snel! Ben erg benieuwd en vind het ook erg spannend.
Ik zie al een aantal dames die op het wachtbankje mogen of hun ei aankomende dagen verwachten. Ik heb een late eisprong, vaak tussen dag 19 en 22. Duurt hier nog wel even voor wij 'aan de slag' kunnen.
Ik zet mijzelf er ook bij op 💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (1) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 9 maart (0) 10 maart (5) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde - MMM 11 maart (2) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde SMJD - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (4) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de ronde - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 15 Wachtbankje (1) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nou ik wil echt zo lang mogelijk wachten met testen. Ben bang dat het dan helemaal zoon "dingetje" word. Ik temp al jaren, ook als anticonceptie.. Wat doe jij? Tempen of testen?
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (1) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 9 maart (0) 10 maart (5) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde MMM 11 maart (2) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde SMJD - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (4) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de ronde - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 15 Wachtbankje (3) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Goodmorning ladies, Heb mezelf en Chats op het wachtbankje gezet Vraagje: donderdag mogen wij ons melden bij de gynaecoloog, weet iemand wat we daar mogen verwachten? Ben best zenuwachtig. Zal je zien dat het deze ronde raak is.. haha. Hoor je vaker toch? Laten we het hopen Was even aan het rekenen en, mocht het raak zijn, ben ik uitgerekend rond mijn eigen verjaardag, haha! Ja ik loop op de zaken vooruit maar ben vast niet de enige die hiernaar kijkt
Hallo! Ik dacht dat mijn nod 7 maart zou zijn maar heb me eisprong vandaag pas gevonden dus of ineens langere cyclus of kortere lf.. dus eigenlijk geen idee, dus hou hem nu maar op 10 maart
Even een tijdje afwezig geweest, nu weer terug. Door temperaturen op dag 16 al een eisprong gehad!! Super fijn om te zien dat mijn cyclus zich dit keer meteen goed hersteld. En een cyclus van 32 dagen ipv 35 dagen dus, wat ook erg fijn is. Wel maar 1x sex gehad in mijn vruchtbare dagen omdat ik dus dacht dat mijn ei pas een paar dagen later zou zijn. Een zwangerschap zit er dus denk ik niet in, maar wel een mooie cyclus.
Je hoef maar 1x sex te hebben op juiste moment dan kan het al raak zijn, iedergeval had ik wel bij me zoontje
Hoi meiden, ik meld mij hier ook. Ik kan alleen de lijst niet aanpassen, zou iemand dat voor mij willen doen? 8 maart GwoonAn 26 jaar 2e kindje 1e ronde. Aan mijn cervixslijm te zien had ik de 22e mijn eisprong maar gisteren pas gezellig gehad dus ik verwacht niks,maar vind het wel leuk om mee te kletsen. ☺
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (2) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - 7e ronde GewoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 9 maart (0) 10 maart (6) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde MMM Nicole1987 - .. jaar - .. kindje - .. ronde 11 maart (2) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde SMJD - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (0) 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (4) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de ronde - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 17 Wachtbankje (3) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)