Paz , ik denk 25/2 je piek! Hier nog eens een overzichtje van bij mij, 26/2 of 27/2 dus mijn piek, van welke zou ik uitgaan? Action gaf op 26/2 nog een heel vage streep.
Ik mag ook op het wachtbankje hoor! Gisteren mn eitje gehad denkik! Op naar een rustige twee weken, zonder allemaal van die vage zelf ingebeelde overal wat achterdenkende klachtjess!
Ik heb wat vreemds. Laatste 2 maanden op dag 19 een positieve ovulatie test en a/d hand van mijn temp. op dag 21-22 een eisprong gehad. Alle maanden dat ik temp. heb ik aan de hand daarvan af te lezen mijn eisprong tussen dag 20 en 24 gehad. Zondag avond (dag 13) bijna positieve test en gisteravond (dag 14) een knal positieve test. Vanochtend was hij alweer een stuk lichter. Mijn temp. is nog steeds normaal en niet omhoog. Zo vreemd dat mijn eisprong opeens veel vroeger lijkt te zijn al had ik dan wel verwacht dat mijn temp. vandaag iets omhoog was gegaan.
Haha! Hier nog 1.. en elk pijntje en klachtje is volgens google 100% zeker een zwangerschap Ik mag ook op t bankje iig
Haha ik heb nu steekjes in mn onderbuik! Nietgooglen! Niet voor 8dpo googlen! Succes met wachten Paz!
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (2) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - 7e ronde GewoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 9 maart (0) 10 maart (8) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde MMM Nicole1987 - 29 jaar - 3de kindje - 1ste ronde Fie86 - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde Monet - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk 11 maart (3) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde SMJD - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde MumL - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (2) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde 13 maart (1) Feline13 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz en miskraam 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (4) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de rondeMMM Datumloos (2) Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - .. ronde Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - 10e ronde Buiten de lijst (0) Totaal: 23 Wachtbankje (9) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ha meiden, ik heb de lijst even aangepast. Misschien nog meer meiden die op het wachtbankje mogen? Liefwolkje en Jildouu heb ik op datumloos gezet, kreeg niet helemaal mee wanneer jullie NOD is??
Ik mag ook op het wachtbankje.. heb afgelopen woensdagavond heel duidelijk "ovulatiepijn" gehad. Donderdag was die over... woensdagavond nog 2x sex gehad haha.. hopelijk net op tijd! Hier ivm werk man soms beetje lastig omdat hij altijd midden in de nacht thuiskomt..
Ik doe mijn best haha! Die steekjes heb ik ook.. afgelopen maanden was na mn ovulatiepijn de pijn de dagen daarna ook gewoon weg, nu zeurt t een beetje door. Of ik beeld het me in, geen flauw idee haha. Jij ook succes met wachten! Spannend weer Gisteravond nog maar voor de zekerheid ff gezellig gemaakt, liever een keer teveel terwijl t niet meer nodig was dan te weinig Wel leuk, mn man is er nu ook wel echt mee bezig, eerste 2 maanden nog niet zo maar nu met die ovulatietesten lijkt t of het bij ook allemaal een soort van is geland
Ik mag ook op het bankje! Zit op mn telefoon en dan is het lastig om mezelf aan te passen, wil iemand het doen voor me?
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (2) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - 7e ronde GewoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 9 maart (0) 10 maart (8) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde MMM Nicole1987 - 29 jaar - 3de kindje - 1ste ronde Fie86 - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde Monet - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk 11 maart (3) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde SMJD - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde MumL - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (3) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde Evelien 297 - .. jaar - .. kindje - .. ronde 13 maart (1) Feline13 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz en miskraam 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (5) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de rondeMMM Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - 10e ronde Datumloos (1) Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - .. ronde Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (11) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom nieuwe dames! En weer een aantal op het wachtbankje zie ik, spannend! Deze maand eindelijk eens geen 'zwangerschaps klachten' vanaf het moment dat mijn ei er was!!! 💃 Hopelijk een goed teken, onze hond is ook wat beschermend dus laten we het hopen. Nog een weekje wachten en dan weet ik hopelijk meer.😁
Welkom Evelien! Het blijft een rustig groepje dit.. Overigens heb ik ook weinig hoop deze maand, met mijn ei op vrijdag en alleen woensdag en zondag sex gehad. Ach ja we zien het wel over 10 dagen
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (2) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - 7e ronde GewoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 9 maart (0) 10 maart (8) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde MMM Nicole1987 - 29 jaar - 3de kindje - 1ste ronde Fie86 - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde Monet - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk 11 maart (3) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde SMJD - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde MumL - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (3) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde Evelien 297 - .. jaar - .. kindje - .. ronde 13 maart (1) Feline13 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz en miskraam 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (5) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de rondeMMM Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - 10e ronde Datumloos (1) Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - .. ronde Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (12) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Kan allemaal hoor, ik ben 2x zwanger geraakt terwijl we maar 1x seks hadden gehad rond de eisprong. Je weet maar nooit....