Dat is ook zo, je weet maar nooit! Zou wel mooi zijn want dan hoeft dat hele gynaecoloog verhaal ook niet
Kon het niet laten hartstikke vroeg natuurlijk haha. Maar na 2 dag beetjes roze te hebben gehad en een gek gevoel in mnd onderbuik had ik ineens testdrang. :') Bekijk bijlage 527302
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (2) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - 7e ronde GewoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde 9 maart (0) 10 maart (8) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde MMM Nicole1987 - 29 jaar - 3de kindje - 1ste ronde Fie86 - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde Monet - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk 11 maart (3) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde SMJD - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde MumL - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (4) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde Evelien 297 - .. jaar - .. kindje - .. ronde cisuM - 24 jaar - 1e kindje - 14e ronde 13 maart (1) Feline13 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz en miskraam 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (5) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de rondeMMM Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - 10e ronde Datumloos (1) Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - .. ronde Buiten de lijst (0) Totaal: 25 Wachtbankje (13) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik doe ook weer gezellig mee. Wat later deze maand met aanmelden, maar inmiddels zondagochtend en zondagavond positieve ovulatietesten gehad. Meteen op het wachtbankje dan maar
💜 NOD lijst 8 t/m 15 maart 💜 8 maart (3) Faithful - 36 jaar - 3e kindje - 7e ronde GewoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje - 5e ronde 9 maart (0) 10 maart (8) Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - 2e ronde Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 31e ronde Sweetgirl86x - .. jaar - 1e kindje - 16e ronde Wondertjeinmaak - .. jaar - 2e kindje - 11e ronde utro Chats - 33 jaar - 1ste kindje - 31ste ronde MMM Nicole1987 - 29 jaar - 3de kindje - 1ste ronde Fie86 - 30 jaar - 3e kindje - 1e ronde Monet - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde na mk 11 maart (3) Tegeirian - 35 jaar - 3e kindje - 1e ronde SMJD - 29 jaar - 2e kindje - 4e ronde MumL - 25 jaar - 2e kindje - 2e ronde 12 maart (3) Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 2e ronde Liefwolkje - .. jaar - .. kindje - 5e ronde Evelien 297 - .. jaar - .. kindje - .. ronde 13 maart (1) Feline13 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz en miskraam 14 maart (1) Kaatje2017 - 25 - 1e kindje - ronde 3 15 maart (5) Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde Paz - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - 4e ronde (8e ronde na MK) Farite- 35 jaar - 5de kindje - 9de rondeMMM Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - 10e ronde Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (13) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hè meiden hier een berichtje van mijn kant. Heb wel meegelezen, maar niet de puf om te reageren sorry! 🙈 Donderdag dag 9 voor een echo geweest, niet vlekkeloos. Maag en baarmoeder werden verwisseld altijd fijn als er iemand in opleiding is. Heb er anders geen moeite mee, maar merk zo dat de hormonen opbouwen in mijn lijf. Pff Zaterdag hierdoor een huildag gehad. Zo boos op mezelf! Het hoort niet op de een of andere manier.... Zondag opnieuw een echo dag 12 op de afdeling verloskunde want er was geen stroom bij de poli... En vandaag opnieuw voor een echo geweest dag 14... Dag 9: Links cyste? Van 30mm Rechts 1 van 11mm en 1 van 9mm Baarmoederslijmvlies 4.4 Dag 12: Links nog 22mm Recht 1 van 14mm Baarmoederslijmvlies 8.8 Dag 14: Links 24mm Rechts eentje van 19mm Baarmoederslijmvlies 9.4 Vanmorgen de pregnyl 5000eh gespoten gekregen. Binnen 1 1/2 tot 2 dagen nu de eisprong. Maandag weer een echo om te kijken of de eisprong goed is gegaan. Kortom medische malle molen is flink aan het draaien en ik zit erin.
Heftig en snap dat je er boos en verdrietig van wordt.. Ik ga keihard duimen voor jou dat het raak mag zijn deze maand!!.
Jeetje wat een verhaal, wat heftig Je mag heel boos en verdrietig zijn he! T is niet niks allemaal.. en dan zo een fout terwijl je al in zo een situatie zit is niet fijn. Veel sterkte en succes! Ik ga keihard voor jullie duimen!!
Ach wijffie zo naar!! Jeetje wat een lange adem moet je hebben om dit allemaal te doen, heel bijzonder en knap. Zo mag je het ook zien want je flikt et em toch maar! Lekker van je afschrijven hier, lucht zo op. Houd moed!! Dikke digi knuffel.
Ik zit te gluren, maar weet niet of t nou door mn beeldscherm komt of dat ik echt een heel licht dingetje zie?
Oh spannend, hoop dat het volgende week een mooie knal test mag zijn!! Ik wil tot maandag wachten met testen, maar soms Is het best moeilijk! Ik ga voor je duimen!
Ben nu 4 dagen na eisprong ongeveer.maar een zeurende/drukkend gevoel in me buik.. benieuwd of het wat betekend
Moest nog naar de winkel en ben zowaar de kruidvat in gelopen. En gelijk weer naar buiten zonder test!. Niet kopen maakt het makkelijker om te wachten met testen. We kunnen het.😁
GwoonAn thanks, benieuwd of ik het volhoud. Vorige maanden heb ik iedere keer ruim optijd/ te vroeg 😇 getest omdat ik niet kon wachten. Hihi Deze week veel afleiding dat scheelt, zo ff klaar maken en dan naar de film en van de week paar keer met vrienden afgesproken. Fijne avond allemaal!