Word steeds spannender hier meiden !!! Na fie hoop ik dat er een hoop mogen volgen !!! Hier verwacht ik er niet veel meer van. Ik probeer positief te blijven maar ben ook heel realistisch ! Het zou voor mij al fijn zijn om te weten dat de clomid werkt
Dames, ik zit nu op cyclusdag 28. Voor mijn mk zat ik ook altijd op een cyclus van 27/28 dagen. Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien is mijn cyclus best wel een beetje van slag. Ik gebruik geen ovu testen. Ik wil graag zwanger worden zonder teveel poespas te gebruiken. Waar zouden jullie dan mijn nod op schatten? Zal ik van de langste cyclus uit moeten gaan? Of zou ik vandaag als nod mogen rekenen? En wanneer zou het beste kunnen gaan testen? Ik had mezelf voorgenomen om bij geen menstruatie te wachten tot 15 april, mijn verjaardag Wat hebben we trouwens maar een klein lijstje deze maand. Of ligt dat aan mij?
Evy ik ben daar zo slecht in, zonder mammaApps zou ik het niet eens precies weten van mezelf. Ik zou het even in zo'n reken formule gooien van mammaApps kijken wat die uitrekent voor je. En dan beide gevallen laten uitrekenen en ertussen gaan zitten met testen zou ik doen. Succes
82fie mooie test, gefeliciteerd!! Leuk de eerste op roze van deze lijst , hoop dat er nog velen zullen volgen. Er is inderdaad een relatief kort lijstje dit keer.
Jullie mogen mij toevoegen. Waarschijnlijk is mijn NOD 14 april of 15 april mayo89 1e kindje 2e ronde
Super leuk, de eerste roze is er al :-D Gefeliciteerd! !! Ik mag morgen naar de gyn, ben benieuwd. Vind het best wel spannend, waarom weet ik niet.......
Vandaag hoofdpijn gehad (pijn achter mijn ogen - steken precies) en misselijk... tijdens het sporten ging het ook echt niet goed, ik was zo snel buiten adem... Nu vind ik het toch spannend worden.
Spannend juf! En jammer lietjuh.. Vandaag NOD , gisteravond witte test.. Ongesteldheid zal vandaag wel doorbreken.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥ 08. (2) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Iba, 28 jaar, 4e kindje, 1e ronde na bbz 09. (4) - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na bbz - Denise112, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 - dominique2, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje - rissie10, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 10. (6) - Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 - Hummeltje2015, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 - Joske84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 - 82fie, 32 jaar 1e kindje, ronde 2 - Miek1981, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 11. (3) - Amore1, 3e kindje, ronde 6 - Issabel, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 - Ludde, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 12. (7) - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na 2e mk) - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Roosje000 33jaar, 3de kindje, ronde 3 - jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid - debke83, 31 jaar, 3e kindje - linda109, 29 jaar, 2de kindje, ronde 1 - madelon84, 30 jaar, ronde 1, eerste kindje 13. (7) - 2013mama, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Vanesje34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 9 - Aloly, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 - LadyLien, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Lin1989, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 16 - Juf1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 - typje, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 14. (7) - Fiederelsje, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 - Glinster, 23 jaar, 2de kindje, ronde 7 - jeszss, 31 jaar, 2de kindje, 3de ronde na mk - Loenie, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 na bbz - SusanneO, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Lizzy91, 1e kindje, 1e ronde - Mayo89, 1e kindje, 2e ronde Datumloos. (1) - Manutje, 29 jaar, ronde 1 (na mk) Buiten de lijst. (1) - Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Totaal: (37) Zwanger (1), Ongesteld 2), MMM (6), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (1) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Denk dat ik vandaag op rood kan gaan staan . Ook al voel ik nog niks? Had net Wel met afvegen een roze streepje, nu niks meer. We wachten af
Hier al sinds dinsdag heel af en toe roze veegjes.... Maar nog steeds niks doorgebroken... We wachten af!
Ik heb deze keer niet echt mee gekletst omdat ik alles van me af wilde zetten en er niet meer te mee bezig zijn. Maar ik had toch een onderbuikgevoel dat ik moest testen om wat uit te sluiten en tadaaa beoordeel zelf
Wat jammer voor de meiden op rood.. En wat spannend Voorde andere meiden!! @Haakmuts, dat is duidelijk!! Gefeliciteerd!! Mijn NOD is, denk ik, morgen... Vandaag de hele dag misselijk geweest en net m'n avondeten er weer uit gegooid! 😳 Zou het..?