Hoi Dames, Zou ik ook met jullie mee mogen kletsen? Mijn Nod weet ik niet precies, helaas. Vorig jaar ben ik gecurreteerd na een miskraam. Daarna wel gemenstrueerd, maar sinds januari niet meer, 7 januari was de laatste keer. Vorige maand bloedtest gehad bij de HA voor HCG en schildkier, was goed. Moest nog een maand wachten en dan gingen we verder kijken, aankomende woensdag weer terug voor een inwendig onderzoek en mogelijk doorverwijzing naar de gynaecoloog. Hoop dat er iets meer duidelijkheid komt zodat ik weet waar ik aan toe ben, maak me toch een beetje zorgen. Wil graag weer even meekletsen met een groepje, zodat ik me verhaal ook soms even kwijt kan en natuurlijk gezellig kletsen. Manutje, 29 jaar, 1e ronde (nog steeds) na MK, NOD onbekend
Gezellig dames. Manutje hopelijk snel duidelijkheid. Bij mij de rode periode alweer bijna voorbij. Kan het klussen weer beginnen. Woensdag de stad in om ovulatietesten te halen. Mijn cyclus is zo onregelmatig. Vorige x zwanger in ronde 9. Hoop nu sneller.
Hummeltje Jouw cyclus lijkt op die van mij! Jij werd in ronde 9 zwanger de eerste keer, mag ik je vragen hoe je cyclus toen was? Nu ik in ronde 7 zit, vind ik ronde 9 nog cava dus ben op zoek naar herkenning! Manutje, veel sterkte en ik duim voor snel duidelijkheid!
Hoi Juf1987. Exact weet ik het niet meer. Staat in app van oude telefoon. Maar was toen ook al onregelmatig tussen 27 en 33. Dat wachten vond ik het ergste. Als je maar zeker weet dat het lukt in ronde 10 bv. nou ja dan wacht je wel maar...pff zie er nu al tegenop. Ik weet dat er mensen zijn die veel langer moeten wachten maar.... Hoop voor je dat het snel raak is.
suikerspin ik lees wel vaker clomid in combinatie met iui. Iets van toch wat sneller en betere eitjes ofzo. Spannend 2e iui, hoop dat dit hem wordt voor je. nijntje jouw wens is gewoon groot daar hoef je niet schuldig over te voelen. Ik krijg ook gewoon de kaarten gedeeld zoals ik ze gedeeld krijg. manutje wat vervelend die onzekerheid. Zou toch niet zolang mogen duren na een miskraam Hummeltje gewoon lekker ovulatietesten online bestellen. gaan gewoon door de brievenbus. Mijn man legt het pakje tegenwoordig gelijk op de badkamer. juf weet je of je wel eisprong hebt? Op zich zit je prima binnen de range van nette cyclus. Ik snap dat het voor jou niet zo lijkt. Maar als ik zeg dat ik cycli van 50, 60 of zelfs 70 dagen had en vaak zonder eisprong dan valt de jouwe wel mee toch?
Hoi meiden, I, ben ook 2 dagen eerder ongi geworden dus zie hier enkele bekenden en enkele nieuwe namen. Mag ik ook op de lijst? Lukt me zelf niet sorry Vanesje34-34 jaar-ronde 9-eerste kindje-nod 13-4
♥ NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥ 08. (0) 09. (0) 10. (4) - Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 - Hummeltje2015, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 - Joske84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 11. (1) - Juf1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 12. (3) - Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na 2e mk) - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (3) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 - 2013mama, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Vanesje34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 9 14. (1) - Fiederelsje, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Datumloos. (1) - Manutje, 29 jaar, ronde 1 (na mk) Buiten de lijst. (0) Totaal: (13) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Inderdaad cyclus valt mee hoor... vandaag bij gyn geweest... Heel kort binnen geweest maar ik mag met Clomid starten en moest ook Pregnyl halen... Ik moet nu 5 dagen die pilletjes nemen en dan dinsdag opnieuw naar de dokter voor een echo. (dan moet ik ook de pregnyl meenemen) Moet ik nu op groen?
Mag ik oo k op de lijst? Zit op telefoon dus kan niet zelf de lijst aanvullen. Vandaag ongesteld geworden Nod 13april, en 27jaar, ronde 10, eerste kindje Ik zie dat in deze nod lijst er meer zijn die al even bezig zijn. Ik vind de onzekerheid of het ooit gaat lukken erg slopend moet ik zeggen de laatste 2 a3 rondes bij momenten hoop en geloof maar steeds minder. Wat niet wil zeggen dat je niet "mag" balen als je korter bezig bent, dat blijft altijd vervelend als je ongesteld wordt, in meerdere opzichten haha!
Ahh fijn juf dat je toch clomid krijgt. inderdaad hoor je nu op groen. Clomid is officieel mmm. Hier zijn de rode dagen echt voorbij. Nu sexytime weer oppakken. Waarschijnlijk nog 11 dagen tot eisprong.
@mamalap Ik heb wisselende verhalen gelezen over clomid zowel positief als negatief. Ik had de eerste keer twee mooie eitjes, hoop dat het deze keer ook zo is, 23 maart krijg ik mijn echo ben benieuwd. Alleen ben ik deze rond ziek en denk dat dit met de Clomid te maken heeft. Nachtzweten had ik vorige keer al maar nu heb ik ook nog een pijnlijke ogen, wat wazig zien en koorts.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥ 08. (0) 09. (0) 10. (4) - Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 - Hummeltje2015, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 - Joske84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 11. (1) - Juf1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 12. (3) - Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na 2e mk) - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (4) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 - 2013mama, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Vanesje34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 9 - Aloly, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 14. (1) - Fiederelsje, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Datumloos. (1) - Manutje, 29 jaar, ronde 1 (na mk) Buiten de lijst. (0) Totaal: (14) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Volgens mij moet je bij wazig zien van clomid bellen. Dat zeiden ze bij mij in zkh wel. Dat heb ik onthouden omdat ik zelf in de ogen business zit. Die lagere weerstand heb ik ook last van.
@ suikerspin, hoop dat alles goed met je is. @ mamalap. Ik heb mn vorige zw kruidvat ovutesten gebruikt. Die werkte prima. Online testen geen ervaring mee. Welk merk gebruik jij?
En suikerspin zeiden ze er nog wat over? Ik gebruik de dipsticks van zwanger&Kids zeer duidelijk en stuk goedkoper dan kruidvat. Bestellen via telefoon of laptop en in 2 werkdagen in huis! Soms zelfs dag later al.
Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Clomid Heb het nog even opgezocht. bijwerkingen zeer zelden: Oogklachten gelijk bellen. Staat dus inderdaad zelfs in bijsluiter.