NOD lijst 8 t/m 14 april 2015

Discussion in 'NOD forum' started by suikerspin, Mar 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manutje

manutje Actief lid

Sep 15, 2014
    309
    0
    16
    Female
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Hey dames,

Even een update van mijn kant. Vandaag bij de huisarts geweest, hij had eerst met de gyneacoloog telefonisch overlegd wat te doen, hormonen om de menstruatie op te wekken of nog een keer 4 weken wachten? De gyneacoloog wilde me graag zelf eerst onderzoeken omdat we toch een kinderwens hebben om dan ook eerst inwendig goed te kijken of het wel is zoals het moet zijn. Gelukkig dat de gynaecoloog er ook zo over dacht net als ik:)
    Morgen bellen voor een afspraak, ben benieuwd of ik redelijk snel terecht kan.

Hoe is het mt jullie verder? suikerspin al wat duidelijker geworden over het wazig zien?

2. Haakmuts1988

Sep 30, 2014
    95
    65
    18
    Hoi lady's,

Ik kom me hier ook weer gezellig melden. Vorigeweek donderdag een vroege mk gehad met 4+4.

Vanochtend een spierwitte test in handen. Vanmiddag nog controle bij de vk of alles schoon is.

Zet mij voorlopig maar op 9 april, 26 jaar, 2e ronde na bbz.

Op naar een roze maand met een hoop plakkers :)

3. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Vervelend haakmuts, hopelijk deze ronde een plakbeeb voor je! En voor de rest incl mijzelf ook!

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

manutje fijn dat ze even gaan kijken voor je! Geeft toch geruststelling!

haakmuts ahhh dat is nooit leuk om mee te maken :( was alles goed bij de controle?

Zo hier is de temperatuur mooi laag en stabiel dus ik heb goede hoop dat de clomid z'n werk weer gaat doen :D (anders is mijn temperatuur veel piekeriger)

5. Aloly

Aloly Actief lid

Jan 7, 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    He nee haakmuts:(
    Manutje fijn dat ze even gaan kijken, spannend

Mamalap wat betekent het dan eigenlijk als temp piekerig is? Heb dat ook 2keer gehad en anders mooi stabiel lijntje(temp nu sinds december)
    In ieder geval fijn dat clomid wat doet bij je, hopelijk met een mooi resultaat;)

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mijn kaartjes zonder eisprong gaan heel erg op en neer qua temperatuur. Ene dag 36.64 naar 36.18 naar 36.43 naar 36.67 naar 36.10 en zo verder op en neer.

Zo dames ik ga toch vandaag eerste ovulatietest doen. Duurt waarschijnlijk nog wel een week, maar je weet het niet.

7. Aloly

Aloly Actief lid

Jan 7, 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Oké misschien mis ik dan ook wel af en toe mn ei en dat het daarom zo lang duirt.. heb je wel dan ook een verschil tussen voor en na?

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Met eisprong mooi verschil tussen voor en na. Kaartjes zonder eisprong ook echt geen eisprong te vinden in mijn kaartjes.

Ik heb dus mijn 1e ovulatietest gedaan hij is al erg donker dat kan 2 dingen betekenen bij mij.
    * clomid werkt niet meer :( toen had ik regelmatig dit soort testen.
    * mijn eisprong is eerder deze maand, vorige maand had ik zo'n test 3 dagen voor mijn knaller.
    ik hoop dus dat mijn ei eerder is. Zoals usual is het afwachten.

9. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

Aug 27, 2014
    1,235
    0
    36
    Flevoland
    Jeetje mamalap hoop wel dat je clomid nog werkt! En het je ei is.

10. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Hoi dames, ik had in een ander topic al mijn bezorgdheid geuit over mijn blanco ovu testjes mits een groeiende follikel van 15mm. Gelukkig begint er sinds deze ochtend verandering in de testjes en in mijn buik te komen. Straks gaan we uit eten en hoop het daarna nog een beetje extra gezellig te maken ;) Vind het wel spannend zo eerste ronde na MK maar ik laat het komen hoe het komt. Mannetje zag dat ik weer aan het testen geslagen was en vroeg of er al iets opstond wat hij anders nooit doet dus vind het wel lief dat hij er ook mee bezig is. Hij stond er ook op om er meteen weer voor te gaan wat wel een fijn gevoel is.
    Hopelijk is het weer meteen raak maar ik ga me er niet op vastpinnen.
    En uiteraard hopen dat er veel roze in deze lijst mag komen!

11. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Deze moet in de vorige nod-lijst, sorry dames. Veel succes!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Aloly zo ziet mijn kaartje eruit zonder eisprong.

Ik ben ook gerustgesteld we hebben mijn kaartje geanalyseerd. Zelfde patroon als vorige maand alleen nu 4 dagen eerder. Dus ik denk echt dat mijn eisprong eerder komt deze maand :D

13. suikerspin

suikerspin Actief lid

Dec 8, 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi dames was ff goed ziek vandaar mijn afwezigheid.

@mamalap
    Ik heb gebeld maar ze konden er niet zoveel aan doen ook omdat ik al bijna op mijn laatste dag Clomid zat.
    Maandag moet ik dus langs voor de echo ik ben benieuwd of alles goed zit daarbinnen.

Ik zag bij jouw een mooie ovulatietest en waarschijnlijk een vroege eisprong. Je zit er boven op dus hopelijk zitten we goed deze maand :)

14. Aloly

Aloly Actief lid

Jan 7, 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Gelukkig mamalap!
    Ik heb voor vermoedelijk ei ook erg schommelige temp die twee keer (nu wel stabiel deze ronde) en na ei minder schommelend en hogerop schommelend zeg maar. En ovu testen wel streep maar hé knalt ee niet van af.dus snapte dat niet precies maarja

Al opgeknapt suikerspin? Was balen:(

15. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Ik kom me hier ook aanmelden, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, NOD 13/4 :)

Moet vorige pagina's nog bij lezen!

16. Haakmuts1988

Sep 30, 2014
    95
    65
    18
    Alles was goed en mooi leeg. We kregen ook gelijk weer toestemming om verder te gaan.

Ik hou het nu maar op 3 maal scheepsrecht.

17. nijntje84

nijntje84 Actief lid

Oct 8, 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Ik hoop het ook voor jou (en iedereen) haakmuts!

Ben bang dat het hier niet echt wat gaat worden... Morgen begint de vruchtbare periode (als ik een vroege cyclus heb) en manlief is ziek, zwak en misselijk :( Hoop maar op een late eisprong ;)

18. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

♥ NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥

08. (0)

09. (1)
    - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na bbz

10. (4)
    - Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27
    - Hummeltje2015, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4
    - Joske84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7

11. (1)
    - Juf1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7

12. (3)
    - Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6
    - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na 2e mk)
    - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5

13. (5)
    - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5
    - 2013mama, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3
    - Vanesje34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 9
    - Aloly, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10
    - LadyLien, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4

14. (1)
    - Fiederelsje, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7

Datumloos. (1)
    - Manutje, 29 jaar, ronde 1 (na mk)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: (16)

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet

19. manutje

manutje Actief lid

Sep 15, 2014
    309
    0
    16
    Female
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Wat is het nog rustig hier;)

Zoals eerder gezegd heb ik een doorverwijzing gekregen naar de gynaecoloog. Het ziekenhuis waar ik meestal naar toe ga had echt een lange wachttijd. Kon daar pas 29 april terecht :$. Dus een ander ziekenhuis gebeld in de omgeving, daar kan ik gelukkig al op 9 april terecht. Dat is gelukkig een stuk sneller. Hoop natuurlijk nog steeds dat het helemaal niet nodig is:D

20. nijntje84

nijntje84 Actief lid

Oct 8, 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Dat zou toch het aller mooiste zijn toch ;)

Ik denk dat dit een rustige week is omdat we net voor de kerst uitkomen... Had in de vorige ronde al van meerdere mensen gehoord dat ze deze maand overslaan...

Share This Page