Ooo ja.... daar had ik nog geen eens bij nagedacht haha Maakt het mij ook niet zo heel veel uit wanneer het komt
Helaas kan je het niet plannen. Het komt wanneer het komt. Ik denk dat deze maand mn ei van de verkeerde kant komt maar nooit geschoten is altijd mis.
Nou ronde overslaan zit er echt niet in als je al zolang hoopt op een 2e elke ronde is er 1. Alhoewel ik ook geen voorstander van het tijdstip ben, maar mijn moeder is op 24 december ook nog eens gestorven. Dus...... Alhoewel mijn moeder de symboliek wel mooi zou vinden. Maar ronde overslaan? Echt niet......
Ik heb idd ook gehoord dat mensen liever niet met kerst een kindje willen krijgen. Ach, ik leg dan later wel uit dat mama graag een kindje wilde en dat we lang moesten wachten dus alle kansen benut hebben Eerlijk gezegd geloof ik er niet meer in, dus ben niet bang voor verkeerde timing. We gaan gewoon ons best weer doen Haakmuts, fijn dat jullie verder mogen! Ik hoop dat het een vruchtbare week wordt,bijna klustijd!
Oh echt, zitten we nu in de periode van kerst? Dit wil ik eigenlijk ook liever niet Maar daar tel ik eigenlijk niet op, voor hetzelfde geld ben je in januari uitgeteld en komt de baby iets vroeger OF je bent wel uitgeteld voor rond kerst en je bevalt pas in week 41 ofzo ...
Ja in mijn vorige ronde bleken er heel veel december over te slaan, er is idd veel te doen, maar even gepolst en manlief heeft er ook geen problemen mee ! Datum heb je sowieso niet in de hand, baby kan nog steeds vroeger geboren worden, ook al sla je deze ronde over. Dat het kindje gezond is, is toch belangrijkste?
Wij gaan ook vol goede moed deze ronde in hoor. Mijn vriend keek enorm verbaasd toen ik vroeg of het voor hem iets uit maakte. Een kleintje van ons samen is altijd welkom was zijn antwoord!
Ik denk dat mannen daar minder bij stilstaan? Heb ml ook uitgelegd hoe je uitgerekende datum berekend wordt (eisprong + 2 weken, dus dat je op 14 dpo eigenlijk al 4 weken zwanger bent ipv 2) en hij keek me toen heel verwonderlijk aan 'logisch kan je dat toch niet noemen hé' In onze familie zijn er heel veel geboortes rond kerst eb nieuw (nichtje 22 dec, ander nichtje 25 dec, schoonbroer 2 jan) wie weet een voorteken?
Hey meiden, blijft toch een beetje stil zo he? Ik gebruik de ovulatietestjes van z&k. Mijn eitje is een weekje te vroeg, dus ik val nu eigenlijk al buiten de lijst. Maar ik blijf gezellig mee kletsen als jullie het niet erg vinden.
♥ NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥ 08. (0) 09. (2) - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na bbz - Denise112, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 10. (4) - Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 - Hummeltje2015, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 - Joske84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 11. (1) - Juf1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 12. (3) - Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na 2e mk) - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (5) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 - 2013mama, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Vanesje34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 9 - Aloly, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 - LadyLien, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 14. (1) - Fiederelsje, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Datumloos. (1) - Manutje, 29 jaar, ronde 1 (na mk) Buiten de lijst. (0) Totaal: (17) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet[/QUOTE]
Hoi dames, ik kom ook graag meekletsen! Heb mezelf op de lijst gezet. Verwacht over 2 dagen m'n ei en dus 9 april NOD.
Nou hier beetje stress de afgelopen dagen. Al vanaf zaterdag hele donkere ovulatietesten (cassettes z&k). Voor mijn clomid had ik dat ook constant donkere ovulatietesten. Dus ik had stress. Normaal heb ik de dipsticks, maar de cassettes waren in de aanbieding. Toch voor zekerheid dipsticks besteld. Combinatie test gedaan, zelfde urine, zelfde moment. Kijk en huiver....... Cassette vrijwel positief, dipstick niet. De dipstick ziet er ook normaal uit paar dagen voor mijn knaller. Pfieuw wat een opluchting! En nooit meer andere ovulatietesten bestellen! Ik wou dit verschil toch even met jullie delen.
Mijn dipsticks van z&k kunnen elk moment geleverd worden Was de cassettes aan het overwegen want ze stonden idd in promo, blij dat ik dat niet gedaan heb! Ik moet nog even wachten op m'n ei... Ben deze ronde ook beginnen tempen, eens kijken als ik daaruit kan afleiden of me ei effectief ook gesprongen is?
Ladylien wees inderdaad maar blij dat je de cassette niet hebt genomen. Ik vind temperaturen erg fijn. Super duidelijk wanneer de eisprong nou precies was. Zo zien de 2 testjes er nu uit. Echt niet normaal het verschil gezien de dipstick altijd heeft geklopt en ik al dagen dit soort testen van de cassette heb. geloof ik m'n dipstick!
Wij slaan een ronde over. Heeft niets met de feestdagen te maken. Maar prive drukke icm vroege eisprong (gemist). Succes allemaal en hoop jullie de volgende ronde niet te zien.
Mijn basale temperatuur is voorlopig als volgt: 37.0 (cd 2) - 37.1 (cd 3) - 37.0 (cd 4) Spannend ! Ongi is sinds vandaag wel over (normaal 5 dagen last van, dus ik snap er nx meer van), wel al 2 dagen aan de pijnstillers wegens ondraaglijk lage rugpijn...
NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥ 08. (0) 09. (2) - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na bbz - Denise112, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 10. (4) - Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 - Hummeltje2015, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 - Joske84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 11. (1) - Juf1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 12. (3) - Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na 2e mk) - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (6) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 - 2013mama, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Vanesje34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 9 - Aloly, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 - LadyLien, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Lin1989, 26jaar, 1ste kindje ronde 16 14. (1) - Fiederelsje, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 Datumloos. (1) - Manutje, 29 jaar, ronde 1 (na mk) Buiten de lijst. (0) Totaal: (18) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
hoi meiden Ik heb mij ook op de lijst gezet! ben benieuwt hoe druk het hier gaat worden! wij hier denken helemaal niet meer na wanneer het kindje dan zou komen! het is elke dag van het jaar welkom bij ons! we zullen t gaan zien!
Hier is het helemaal niet zo druk als mijn vorige NOD lijst van 22-31 maart! @lin1989: amai ronde 16 al, ben je al bij ha geweest?