NOD lijst 8 t/m 14 april 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door suikerspin, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise112

denise112 Niet meer actief

Dat is dan kort kadylien.. Kan het niet toch zo zijn?..

Vindt het hier ook nog relatief rustig, wie weet komen er nog meer meiden bij :).

2. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Zou dan op 13 dpo zitten vandaag maar nee een negatieve zw test.

Heb normaal geen klachten tijdens ongi dus dit is nieuw voor mij...

3. Glinster2

Glinster2 Lid

24 okt 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, wil iemand me op de lijst zetten? Gegevens zitten allemaal in mijn handtekening! Bedankt! 😊

4. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Ik ben nu 3 keer bij acapunctuur geweest, vandaag ook weer. Kan je menstruatie en iets in je lijf herstellen sequ samenbrengen waardoor het zwanger worden kan helpen. Deed dit keer iets zeer. 2 naalden in mijn buik en ik voelde mijn baarmoeder werken, leek net. Nu nog, soort spierpijn maar net niet. Als ik daar klaag zegt hij altijd " dat is goed!" Whahaha. Hij vertelde vandaag dat vrouw nr 6 zwanger is die van hem acapunctuur krijgt. En hij vertelde dat je als je net zwanger bent ook kan blijven komen zodat het goed ingesteld en blijft zitten. Wist ik niet. Maar hopen dat ik nr 7 word ...

5. joske84

joske84 Lid

16 jan 2015
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je Vanesje34!!!!

Hier volop aan het klussen, omdat ik m'n ei altijd rond dag 13 heb. (weet ik na al deze maanden ovutesten)
    Vanmorgen voor het werk dus een test gedaan. Leeg rondje..... huh???
    Ik was enorm verbaasd, maar ach het kan een keer anders zijn.
    Toen ik net thuis kwam had ik was symptomen van een evt eisprong, dus ik ging twijfelen aan de test.
    Voor de zekerheid nog eentje gedaan en jaaa hoor!!!!! Toch een smiley.
    Ik word altijd zo blij als ik die zie.
    Nu duimen voor goede zwemmers en plakkers.

6. joske84

joske84 Lid

16 jan 2015
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥

08. (0)

09. (2)
    - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na bbz
    - Denise112, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2

10. (4)
    - Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27
    - Hummeltje2015, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2
    - Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4
    - Joske84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7

11. (1)
    - Juf1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7

12. (3)
    - Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6
    - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na 2e mk)
    - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5

13. (5)
    - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5
    - 2013mama, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3
    - Vanesje34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 9
    - Aloly, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10
    - LadyLien, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4

14. (1)
    - Fiederelsje, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7
    - Glinster, 23 jaar, 2de kindje, ronde 7

Datumloos. (1)
    - Manutje, 29 jaar, ronde 1 (na mk)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: (18)

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet

7. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Amai dus vandaag al je eisprong en dan tot 10 april op het wachtbankje. Dat is toch wel lang :) Heb jij dan pas 16 dagen na eisprong je menstruatie?

8. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hey Allemaal,

Hier (volgens berekeningen van afgelopen maanden) ook de vruchtbare periode begonnen... maar als ik naar mijn afscheiding kijk, lijkt het NIET zo te zijn. Er zit ook niet eens een klein beetje rek in!
    Ik heb sowieso niet zo hele duidelijke veranderingen tijdens mijn vruchtbare dagen, maar dit is wel vreemd.
    Zou de eisprong dan later komen... of is ie al geweest en heb ik em gemist?
    Baal nu dat ik geen ovulatietesten heb aangeschaft voor deze maand!

De rest al hard aan het klussen? ;)

9. LadyLien

Mijn rugpijn was blijkbaar toch geen ongi kenmerk, ha vermoedt ontsteking onderste rugwervels wegens overbelasting, dus ibuprofen en 5 dagen zoveel mogelijk platte rust...

Hopelijk slaan we hierdoor deze ronde niet over :(

10. joske84

joske84 Lid

16 jan 2015
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn cylcus is ook niet zo lang. De laatste maanden redelijk stabiel (zie onderschrift)
    Dus als m'n ei op dag 13 springt, heb ik 12/13 dagen later m'n NOD.
    Valt wel mee dan toch...

11. denise112

denise112 Niet meer actief

Hè wat vervelend ladylien! Beterschap.. Hoop dat het inderdaad geen invloed heeft op je cyclus.

12. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Ik had mij graag willen toevoegen aan de lijst, maar ik vrees dat het niet uithaalt. Sinds dinsdag oplopende ovulatietesten, maar vl was ziekjes. Ik heb het woensdagavond nog geprobeerd maar hij was echt ziek en moe. Best stom, ik baalde namelijk als een stekker terwijl hij er ook niets aan kon doen op dat moment. Gisterochtend een knallende ovulatietest, en ik voelde de eisprong ook echt rond 13:00 uur. Begint vl gisteravond ineens alsnog uit zichzelf! Ik baalde als een stekker, want dat is nou net een dag te laat!! Vanochtend had ik alweer een aflopende ovulatietest. Mannen :x.....

Hoewel een decemberkindje mij niets uit maakte, gaan wij dus op voor een mooi 2016! Deze maand ei gemist...

13. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    roosje, nog geen paniek, want klussen na positieve ovu test is juist goed. Heb gelezen dat je het meest vruchtbaar bent net na de positieve test!

14. LadyLien

Ik heb ook (nog) geen duidelijke veranderingen kunnen spotten tijdens mijn vruchtbare dagen!

15. LadyLien

Ik dacht dat je eisprong pas 24 à 48u na een knaltest was? Ben je zeker dat je je eisprong gevoeld hebt en niet de laatste follikelgroei? Ik wil je geen valse hoop geven, maar mss heb je toch nog een kans!

16. Vanesje34

Vanesje34 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.235
    0
    36
    Flevoland
    Je bent vruchtbaar tot ongeveer 48 uur na je positieve test.. Dus kan echt nog!

17. LadyLien

Heb hier op het forum ook ergens gelezen dat de eisprong seizoensgebonden is: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en winter laat in de middag of 's avonds.

Mss was de eisprong wel tijdens de nacht van donderdag op vrijdag?

18. suikerspin

suikerspin Actief lid

8 dec 2014
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi aan Dames,

Leuk ik zie meer dames erbij gezellig.

Nou ik ben goed ziek geweest waarschijnlijk van de Clomid.
    Vandaar mijn afwezigheid voel me nu een stuk beter alleen moe.

Woensdag 25 heb we de inseminatie gehad.
    Nu is het wachten heb niet zoveel geklust ervoor vanwege het ziek zijn dus ben benieuwd.

Dit zijn mijn ovu testen

Bijgevoegde bestanden:

19. Roosje35

Roosje35 Niet meer actief

Ik word hier weer een beetje vrolijk van, wie weet! Maar eisprong donderdag op vrijdag denk ik niet, want vanochtend om 07:00 uur was de ovutest alweer veel lichter dan de knaller. Ach, ik ga maar uit van het ergste, kan het altijd meevallen. Het klussen was in ieder geval gewoon lekker onbezonnen, zonder de druk van de eisprong want we dachten allebei dat dat toch voorbij was, haha :p

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ik doe ook weer mee meiden, 14 april nod. Ronde 3 na miskraam. Benieuwd wat deze maand gaat brengen, gaan niet heel erg ons best doen vanwege december maar helemaal overslaan willen we ook niet. Ga iig proberen een rustige maand te hebben. :D

Deel Deze Pagina