wat fijn zeg zo'n oplettende huisarts! anders had je misschien heel lang doorgetobd! onze huisarts gaf ons het advies om nog even zelf te proberen.. ene kant fijn aan de andere kant zou ik ook graag verdere onderzoeken willen! hopelijk voor jou gaat de clomid snel werken!
Ja, hier dus ook, al is het niet heel onregelmatig hoor ik hier soms, maar mijn huisarts vond het wel te onregelmatig ...
Ja, eerste belangrijk ding is altijd (volgens mijn huisarts): ben je regelmatig en mijn huisarts spreekt van regelmatig zijn als je cyclus altijd ongeveer even lang is (max 2 a 3 dagen verschil...) Als ik regelmatig was geweest had ik ook verder moeten doen.. Ja ik snap wel wat je zegt... vandaag heb ik het lastig.. het gevoel hulp nodig te hebben is gewoon niet zo leuk... maar 16 rondes wachten en nog niet geholpen worden is ook niet leuk ... Ik denk dat ik dan dit leuker vind... Ik wens je alle succes. Ik heb mezelf op de lijst later gezet door mijn latere eisprong... vandaag Pregnyl gespoten dus ik denk ten laatste morgen mijn eisprong te hebben
Hey Meiden, Mag ik mij deze ronde bij jullie aansluiten? Nod is 13/4 Duurd nog even maar spannend is het altijd. grts
♥ NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥ 08. (1) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 09. (4) - Haakmuts1988, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 na bbz - Denise112, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 - dominique2, 25 jaar, 2de ronde, 3de kindje - rissie10, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 10. (6) - Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 - Hummeltje2015, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 - Joske84, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7 - 82fie, 32 jaar 1e kindje, ronde 2 - Miek1981, 33 jaar, 2e kindje, ronde 1 11. (0) 12. (4) - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na 2e mk) - Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 - Roosje000 33jaar, 3de kindje, ronde 3 - jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 13. (7) - 2013mama, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 - Vanesje34, 34 jaar, 1e kindje, ronde 9 - Aloly, 27 jaar, 1e kindje, ronde 10 - LadyLien, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 - Lin1989, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 16 - Juf1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 - typje, ? jaar, 2e kindje, ronde 2 14. (4) - Fiederelsje, 33 jaar, 1e kindje, ronde 7 - Glinster, 23 jaar, 2de kindje, ronde 7 - jeszss, 31 jaar, 2de kindje, 3de ronde na mk - Loenie, 27 jaar, 1e kindje, ronde 8 na bbz Datumloos. (1) - Manutje, 29 jaar, ronde 1 (na mk) Buiten de lijst. (1) - Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Totaal: (28) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Ik kom me hier ook melden. Ik schrijf momenteel ook mee in een ander lijstje, maar daar val ik na 2 hele rare en korte cyclussen eigenlijk buiten. Ze zijn daar al aan het testen terwijl ik mijn eisprong gisteren pas heb gehad, dus dat is lastiger om mee te kletsen. Na een cyclus van 16 dagen ben ik ovulatietesten gaan gebruiken, na 13 dagen had ik ineens weer een bloeding wat achteraf waarschijnlijk toch ook een menstruatie was... Heel kort dus, maar gelukkig had ik afgelopen zondag toch van het een op het andere moment een positieve ovulatietest. De dag ervoor had ik nog een nauwelijks waarneembaar streepje, dus dat was wel een verrassing haha. Adv eipijn denk ik dat mijn eisprong gisterenmiddag was, dus ik kan weer plaatsnemen op het wachtbankje... Spannend weer! Hopelijk gaat het nu een keertje lukken
nou het is allebei niet leuk denk ik! merk wel dat het op de een of andere manier steeds gewoner is om elke maand te wachten.. (ik tel al lange niet meer de dagen af en ook testen een paar dagen te vroeg doe ik al lang niet meer) maar dat neemt niet weg dat het soms best slopend is allemaal! maar de controles in het ziekenhuis et lijken me ook best slopend.. volgende maand ga ik de dokter bellen en dan worden ook wij doorverwezen. we gaan het zien! @ladylien. mijn cyclussen zijn eigenlijk altijd zo'n 27/28 dagen.. alleen in februari is t geemmer begonnen. 22 dagen en 25 dagen.. ik ga deze maand geen tarwekiemolie slikken. kijken hoe dat gaat lopen!
ladylien.. als je nu eipijn hebt (onze nod is dezelfde dag en ik had het maandag) verschuift je nod dan? of heb jij een korte lf? anders zou jij ook eens tarwekiemolie kunnen proberen.
Vorige cyclus was pos ovutest op cd 12, dus eisprong cd 13/14 en cyclus is slechts 22 dagen, korte lf van max. 9 dagen tot nu toe. Sinds vorige ronde neem ik tko, maar cyclus bleef even lang. Had wel indruk dat eisprong vroeger kwam dan eerste cyclussen, maar toen testte ik nog niet (enkel hevige eipijn) dus heel zeker weet ik het niet. Zou m'n cyclus graag wat langer zien
Ha meiden, Vraagje, drinken jullie alcohol als je in de wachtweken zit? Of is het "not done" dat ik het überhaupt vraag 😁☺️? Heb van het weekend een etentje en wil diegene niet vertellen dat ik zwanger wil worden, maar als ik niks neem weet ze het gelijk haha!
Zolang je voor je nod zit heb je geen bloedband met het vruchtje ik dacht vanaf 5 weken pas. Ik drink zelf gewoon tussen ei sprong en nod. Alleen wel met mate en alleen als ik echt een rede heb om te drinken. Daarnaast kies ik er vaak voor om met de auto te gaan.
Ik denk dat je moet doen wat voor jou goed voelt! Je kunt ook zeggen dat je wat hoofdpijn hebt en dat alcohol dan zwaarder aankomt (heb ik begin van de eerste zwangerschap gebruikt ) Zelf neem ik er af en toe wel een, net als het gebruik van paracetomol en ibruprofen (vorige week ziek geweest). Wel probeer ik het in de "wachtweek" niet te gek te maken. Een wijntje drink ik wel, twee misschien ook wel, maar ik ga geen fles wijn leegdrinken Dan zou je ook geen filet american meer mogen in de wachtweek, geen medium biefstukje, enz, enz. enz. Ik geniet er nog heerlijk van al is het dus met mate!
@roosje ik drink gewoon! nja niet dat ik mij elk weekend lazerus drink! maar ben gestopt om er rekening mee te houden! dit omdat het me en belemerde... en het kan geen kwaad de eerste 3 weken.. Ik zou zeggen leef en geniet!!
@ladylien o dat is idd wel wat balen die korte cyclussen! slik je de hele maand door de tarwekiemolie? of start je na je ei? lastig soms hea dit soort dingen! Hier heb ik zaterdag eipijn gevoeld en een licht positieve ovulatie test in handen gehad ik weet dan dat ie zondags donkerder zou worden en smaandags weer lichter... nu heb ik sinds gisteren behoorlijke steken onder in waar ik ook altijd mijn ei pijn heb.. herken het niet zo.. niet nu al zeg maar! gek.. van manlief moet ik het googlen! maar dan ben ik morgen dood denk ik.. Iemand een idee?