NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Leuk dat je ook zo'n groep hebt Vlinder. Hier staat inmiddels de derde meeting gepland. Ongeveer eentje per half jaar dus. Wel moeilijk plannen want t is een vrij grote groep met meiden van Friesland tot Brabant..

Het is niet erg als ik mijn piek mis als die bijvoorbeeld al op dag tien is, dan gaan de ovulatietesten uiteindelijk wss wel op hcg reageren of wordt ik ongesteld. Ik doe die teaten puur omdat ik anders vanaf dag 28 ga denken dat ik zwanger ben, en dat is met zo'n lange cyclus als de afgelopen rondes echt n drama.. En seks hebben we toch genoeg dus daarvoor hoef ik mn ei ook niet te weten 😂

In de vorige lijst waren er meiden die hun baarmoedermond checkten. Nu stond ik gisteren te douchen en dacht 'ach what the heck' en probeerde t ook even. Zo na de menstruatie kun je m goed voelen omdat ie laag zit. Maar ik vond m nogal scheef :( Zegmaar, niet recht voor de ingang ;) zou mn bm gekanteld kunnen zijn oid? Moet ik hier iets mee of maak ik mezelf gek (zoals gewoonlijk)? ;)

2. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Net weer een test gedaan en die begint duidelijk op te lopen, hopelijk blijft dat zo en wordt het een vruchtbaar pasen ;)

@osrouti hoe is het gegaan?

3. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    08. (1)
    Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK

09. (5)
    Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM.
    Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15
    Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Wens09 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2

10. (3)
    Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ
    Pandabeer87 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 2
    Vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 0
    Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4

11. (5)
    Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider)
    Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM
    PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk)
    Linn81- 34 jaar - 2e kindje - ronde 10

12. (2)
    Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14
    Beeb1987 - 28jaar - 1e kindje - ronde 20
    Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM

13. (5)
    Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3
    Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 na curretage, 8e ronde totaal

14. (5)
    Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3
    cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk)
    Vakantieganger - 2e kindje - ronde 3

Datumloos. (1)
    Picasso91, 25 jaar, tweede kindje, ronde 3

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 28

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

4. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    hoi meiden,

wat een gedoe het lukte me niet de lijst bij te werken maar als het goed is is het nu gelukt.

ik zal me even voorstellen..
    ik ben Palomi (schermnaam)
    28 jaar en vorige week is aardig onverwachts mijn spiraal verwijderd. we hadden de planning om dat rond augustus/september te doen maar ivm infecties die ze niet onder controle kregen is hij er eerder uitgehaald.
    aangezien andere anticonceptie niet goed mogelijk zijn en mijn vriend en ik beide toch al een kinderwens hebben stelde hij voor om te zien hoe het loopt.. dus nu zonder anticonceptie ''aan de slag'' en dan zien we het wel.

ondanks dat we er niet ''officieel'' voor gaan voelt het wel een beetje zo.

de dag na verwijderen van mijn spiraal werd ik al ongesteld (had geen menstruatie meer met spiraal) en uitgaande van mijn cyclus zoals hij voor mn bevalling en spiraal was zou ik 12 april ongesteld moet worden

5. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Zo weer even alles bij gelezen. Een aantal zijn al druk aan het testen zeg.

Vlindertje, wat leuk dat jullie toch al begonnen zijn.

Lynn, succes morgen met het onderzoek.

Osrouti, ik las ergens anders dat de hsg niet gelukt is. Wat vervelend! Weet je al wat er nu verder gaat gebeuren.

Palomi, wat leuk dat jullie onverwachts toch eerder bezig gaan. Moet je lichaam niet eerst weer even op gang moet komen? Net als ontpillen na de pil? Ik weet er niks van hoor, maar ik vroeg het me gewoon af.

Hier geen testen, maar volgens de calculator zal ik dit weekend mijn ei wel hebben, dus maar weer eens aan de klus:D

6. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik hoop ook op een vruchtbaar Pasen, wel grappig, rond kerst een kindje van een eitje met Pasen 😉
    Mijn testjes worden momenteel lichter, over 6 dagen pas eisprong ws, dat de testjes donkerder waren hangt denk ik samen met de menstruatie, vlak voor de menstruatie waren ze hetzelfde
    Ik blij gewoon testen en hoop dat ze nu snel weer gaan oplopen

7. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Nog anoniem. Dat is waar ook. Grappig! Hoop ook dat ze snel oplopen.
    Mamabeertje. Voel jij wel je eisprong? Ik vertrouw zo'n calculator niet.
    Palomi. Welkom! Spannende eerste ronde voor jou!
    Picasso. Dat is slim met een langere cyclus. En fijn dat jullie veel seks hebben. Dat is hier ook het geval maar vind het prettig om te weten wanneer m'n piek is. Dan kan ik makkelijker weten of m'n NOd al in de buurt is.
    Osrouti. Hoe is het gister gegaan?

Hier erg lange menstruatie. Vandaag hoop ik de laatste dag. Vermoed toch dat er sprake is geweest van een zwangerschap afgelopen ronde. Gezien mijn lichte streepjes op de kV testen, het uitblijven van mijn menstruatie en de hevige en lange bloeding nu. Ik blijf positief en hoop dat het deze ronde goed mag (blijven) gaan.

8. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Lieve vakantieganger, ik heb precies hetzelfde gehad twee jaar geleden. Wel streepjes, maar liep niet op. Daarna flinke ongesteldheid. Ik ben de ronde daarna weer zwanger geworden, ging net ietsje later weer fout. Maar de derde ronde had ik bij 7 weken een mooi kloppend hartje wat nu mijn lieve ventje is.
    Je bent nu waarschijnlijk vruchtbaarder, maak er gebruik van.

Als ik me niet vergis zaten we in mijn Facebook groep net na de pasen (eerste twee weken van januari uitgerekend) de helft daarvan is overigens voor 1 januari bevallen

Mamabeer, veel plezier ;)
    Palomi, welkom!
    Picasso, fijn die regelmatige seks. Hier rond de eisprong wel, maar ik heb daarbuiten helaas niet zoveel behoefte. Vind manlief wel moeilijk.
    Osrouti, hoe is het nou?

Hier net een witte ovulatie test. Nog twee dagen, dan zou hij zichtbaar moeten zijn...

9. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hallo!

ik stond al even op de lijst, maar nog niet echt actief meegeschreven. Zojuist een knaller ovulatietest gehad, dus mijn piek gevonden. Keurig op dag 16, dus weer een cyclus van 29/30 dagen, dat is wel fijn!

Gisteren had ik wel iets geks: ik gebruik de 2-besure testen en daarnaast had ik ter controle ook de actiontesten gehaald. Op die 2-besure testen krijg ik mijn hele cyclus wel een licht streepje, alleen rond mijn ei zie ik hem duidelijk oplopen. Nu werd het streepje gisteren al iets donkerder, maar de actiontest bleef echt spierwit met dezelfde urine:(:(, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb helaas geen actiontesten meer, dus kan niet vergelijken of ik nu wel een streep krijg. De 2-besure test knalt echt, zo duidelijk heb ik hem nog niet eerder gehad... Bovendien voel ik mijn eisprong ook komen, beetje steekjes enzo. We hebben het gisteravond al even gezellig gemaakt, kijken of ik manlief vanavond of morgenochtend ook nog zo ver krijg:D

10. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    een foto van mijn testje van zojuist:

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,3 KB
      Weergaven:
      0
  11. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Die is wel behoorlijk positief inderdaad.
    Hier voel ik de eisprong alweer aankomen en heb ik ook alweer vruchtbaar slijm.
    Vanavond of morgenochtend maar even gezellig maken.
    Vanmiddag uit mijn werk ook even een testje ertegenaan knallen denk ik (toch maar wel :) )

Welkom nieuwe dames.
    Hopen op een vruchtbaar Pasen voor velen :)

12. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Wat mooi zeg: een vruchtbaar Pasen voor een kerstkindje! Die ga ik onthouden!

Hier ook al een flinke knaller op m'n OvU test dus laat het maar een Goede Vrijdag worden met een pracht ei dat gevonden wordt 😂 Dit thema is wel zeeeeeer toepasselijk. Word er melig van haha!

13. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Sowieso is het hele eieren zoeken natuurlijk heel toepasselijk bij Pasen;)

14. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    hallo ladys,

Sorry voor me late reactie. HSG is helaaaas mislukt gisteren. Ik kreeeg een dokter asisstente ( jonge dokter). Eendenbek gelukt dunne slang krijg hij niet in mijn baarmoeder. Na een paar keer probeerde hij het en gaf na 10 minuten aan dat hij de gynaecoloog gaat roepen. Ik kan niet bij je baarmoeder. Toen zij me schoonzus wie ben jij dan ? een dokter asisstent. Ik was zwaar teleurgesteld.
    Hij gaf aan wil je nog verder gaan of wil je het opgeven. Had heel veel pijn. Ik gaf aan ik stop ermee ik ga voor een kijkoperatie. Gelukkig is t bloedde gestopt. Deze week zit ik in mijn vruchtbare dagen. Morgen wordt ik gebeld door me eigen gynacoloog tussen 12 en 17:00 uur

15. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik ga zeggen dat ik heel zwaar teleurgesteld ben. Ik verwachte een gynaecoloog en geen asisstent. Ik ga aangeven ik ga voor een hsg in combinatie met kijkoperatie. Heb overigens een hele hele hele lieve gynaecoloog

16. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Jeetje wat vervelend:( Ik heb in februari ook een hysteroscopisch onderzoek gehad, met een camera zijn ze via de onderkant naar binnen gegaan terwijl ze mijn bm vol water spoten. Ook ivm bbz (zat bij mij in mijn keizersnede litteken). Maar ik had er geen centje pijn van, viel me 100% mee. Heel vervelend dat het zo zeer deed en dat je nu nog niks weet:( Sterkte!

17. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    helaas. Ik heb ook een litteken van een bbz. Helaas

Dank je wel. Jaa zwaar teleurgesteld. Vanmorgen was ik zo verdrietig waarom allemaal deze tegen slagen

18. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Nonma, ik hoop dat je man meewerkt, veel plezier;)
    Vakantieganger, nee ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld dus het is een gok. Maar gisteren hebben we het al even gezellig gehad en van het weekend komt het ook wel goed. En voor een eventuele late eisprong moeten we dan volgende week ook nog maar even. Vind mijn man vast niet erg:D
    Osrouti, wat balen allemaal! Ik zou het zeker aangeven bij het ziekenhuis, want dit is echt niet leuk

19. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Mamabeertje hahaha nee dat snap ik. Ml staat ook klaar na mijn super lange menstruatie deze keer haha.
    Vlindertje1 dank voor je lieve woorden. Ik hoop ook dat het deze maand goed raak is. Hier ook nog witte ovu. Ben maar eerder begonnen met testen want ik wil hem echt niet missen. Hoop jouw test snel te zien hier :).
    Osrouti wat een prutser zeg. Lekker 10 min met je benen wijd voor een man grrrrr. Hoop op een goed gesprek voor jou morgen :).

20. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Osrouti, wat een geklungel :x Succes en sterkte met je gesprek. Mag het nou een keertje meezitten??? doe maar gewoon lekker zwanger worden en blijven deze ronde!

Vakantieganger, ik zal hem zeker laten zien als ie het doet...
    We zijn iig nu wel echt "los", nu nog ff checken bij de tandarts wat we gaan doen. Eerste afspraak is iig nog geen probleem aangezien er wel meer zwangere vrouwen hun verstandskies er met spoed uit moet...

Mamabeertje, komt goed toch? gewoon dat paasei vastpakken en niet meer loslaten ;)

Wens09, dat paasei met kerst klopt niet ieder jaar ;)

Nonma, daar moet op geklust worden hihaho! ziet er iig positief uit :D

Keef85, heb je nog een test gedaan??? atooeeee wassie positief???

Deel Deze Pagina