Osrouti dat is echt niet fijn meid. Balen dat t zo tegenviel en je nog geen zekerheid hebt. Ik heb vandaag m'n hysteroscopie gehad ivm het bloedverlies. Alles zag er super uit. Natuurlijk erg fijn aan 1 kant, maar alle onderzoeken zijn gedaan en ze weten t gewoon niet. Dus nu zit ik met bloedverlies waarvan ze niet weten wat t veroorzaakt, de vraag is of t kwaad kan en hoe t nog opgelost kan worden...
Jeetje wat een verhaal osrouti, zou fijn zijn als het allemaal een keer normaal zou gaan in het ziekenhuis.. Hopelijk gaat de kijkoperatie dan beter, of beter nog gewoon zwanger zijn deze ronde. Bij ons allemaal komt de paashaas gewoon langs zodat de kerstman wat te doen heeft Dat ziet er zeker positief uit nonma, gaan met die banaan, zou leuk zijn als over 2 wkn de andere test ook zo uitslaat
Dames, Ik ben jullie heel dankbaar. Voel me zo suff en ik laat morgen meer weten, zodra me gynaceloog gebeld heeft. Soms reageer ik laat. Voel me zo depressief op dit moment. Loop met zoveel vraagtekens dit is geen leuk gevoel
Sjonge jonge zeg. Prima als ze een jonge dokter sturen mits die ook wat kan!! En dan ook pas na meerdere keren klooien de gynaecoloog halen. Zucht. Zou dat zeker aangeven. Niet leuk!!! Wat een hoop berichten ineens zeg hahaha. Zo snel lees ik niet hoor. Bmm ligt altijd wat scheef hoor. Maakt voor de bevruchting niks uit. Fijn dat sommigen er standaard op los seksen, hahaha! Maarrre, hoeveel is in godsnaam veel dan?? Wij moeten er echt tijd voor maken hoor. Met een kleine man die hier rondkruipt en beiden werkende is het altijd druk zat. Ik vind het dus knap!
Nou het was reuze gezellig vanavond😁 ik ben benieuwd, ik kan denk ik gewoon op het wachtbankje nu
Mooie test nonma, ik heb bij de action testjes ook de ervaring dat ze minder gevoelig lijken te zijn. Ik gebruik nu ook teststrips die werken naar mijn idee beter
@osrouti, wat een tegenvaller zeg. Iets waar je al zo tegenop zag wordt dan ook nog eens verprutst. @vakantieganger, ik had ook een hele lichte positieve test van kV dus denk ook dat er wat gezeten heeft, menstruatie was ook langer en heftiger dan normaal. Ik hoop dat het deze ronde ook weer gaat lukken om op het op de vruchtbare dagen gezellig te maken. Mijn vriend wil er geen druk op leggen terwijl ik er juist wel (te) veel mee bezig ben. L Gisteren is een kennis van me opgenomen. Ze was 5 weken zwanger maar het bleek buiten de baarmoeder te zitten. Nu hebben ze een eileider moeten verwijderen. Vind het wel rot voor haar.
Bekijk bijlage 496196 Hier ff een mooi verloop van mijn testjes, ben direct na mijn menstruatie begonnen met testen, zo zie je ook duidelijk dat de testjes reageren op menstruatie, daarna een dip en nu lijkt het weer licht op te gaan lopen. Ben benieuwd, wel leuk om ff bij te houden zo Voel mijn ei wel zitten hoor, voel de hele tijd druk in mijn lies. nog een paar dagen testen, hoop dat ze snel donkerder worden. Volgend de calculator heb ik dinsdag of woensdag mijn eisprong. ik ben benieuwd. Zo, pff na een lange reeks diensten (11 dagen achter elkaar werken) heb ik nu eindelijk weekend, ben er wel aan toe. Maandagmiddag hoef ik pas weer te gaan werken. Dus lekker vrij met eerste paasdag. Fijn weekend allemaal!
Mooie test Nonma! Ik hoor wel vaker over action testen dat ze niet altijd betrouwbaar zijn. Fijn dat je al op t wachtbankje zit. Wat een vervelende ervaring Osrouti! Echt teleurstellend dat ze een assistent het laten proberen. Spannend nu weer wachten op je kijkopereratie. Succes met je gesprek vandaag met de gyn. Mijn ei komt er ook aan, heb al veel eisprongpijn en vruchtbaar slijm, naar verwachting maandag ei. Succes allemaal en een vruchtbaar Pasen gewenst 🐣
Sterkte Osrouti, wat ern narigheid! Verder ff te moe om te reageren. Zoontje is/was ziek. Hele nachten wakker en overdag hangen en piepen. Ben kapot. Lijkt nu bijna over. Moet t snachts alleen doen want ml is net aant herstellen van epileptische aanvallen en wijzigein zn medicatie daarvoor. Kan sowieso snachts niet echt iets door die medicijnen. Ben ook wel btje bang voor hoe dat moet met n baby, vooral als ik nog moet herstellen van bevalling (ml kreeg het pas toen zoon 8 weken was dus vorige keer heeft hij nog veel geholpen). Maarja, we willen wel graag een brusje.. Die seks zat er nu ook ff niet in hoor. Als ik t idee had n ei te hebben had ik me er nog toe gezet maar denk echt dat t nog even duurt. Ga morgen beginnen met testen. Cd12 of hooguit 13 dan. Weet nog niet goed vanaf wanneer ik reken.
dank je wel Dames, Ik laat straks meer weten. Ik kan niet wachten op t telefoontje. Er blijven maar vraagtekens in me hoofd
Sterkte vandaag Osrouti! Hoe laat verwacht jij je telefoon? Picasso, dat moet voor jou ook een moeilijke tijd zijn... Was er enige aanleiding naar de insulten? Hier vanmorgen een tuurstreep. Als ik morgen een duidelijke heb zal ik hem plaatsen.
Miss zijn stage. Hij had het enorm naar zijn zin maar het was ook erg intensief, lange dagen enzo. Nu gestopt en volgend jaar pas weer, eerst gewoon studeren.. Afstuderen is nu ook pas half jaar later klaar. Flinke tegenslag dus..
Dames, Ik ben gebeld door de gynaecologie. Heel jammer dat t mislukt is. Hij gaf aan je kunt voor een kijkoperatie gaan onder narcosse of nog even afwachten of je toch zwanger kunt raken. Ik heb t volgende aangegeven. Ik ga een afspraak maken en tussen die tijd nadenken. Ik had al een afspraak gemaakt voor 29 maart. Helaas kan ik die dag niet even een nieuwe afspraak maken. voor de week daarop dan met hem bespreken voor welke keuze ik ga
De 13e heb je je nod. Ga je testen voordat je gaat? Heeft de gynaecoloog nog excuses gemaakt dat hij er niet bij was? Picasso dat is zeker allemaal balen Moeilijk hoor, zeker aangezien het nu dan allemaal zo onbekend ook is
Onderweg van Vlieland naar huis, ik ga eventjes alle berichtjes teruglezen. FF heeft m'n ovulatie op afgelopen dinsdag gezet, en ik geloof er geen snars van! 😂 M'n temperatuur is inderdaad gestegen, doordat ik het zo warm had in het bed in het hotel 😐. Ovulatietesten zijn nog hartstikke negatief. Heb het idee dat ik m'n ovulatie pas morgen of overmorgen ga krijgen. Heb vandaag allemaal ovulatie pijn en m'n cervicale slijm is flink eiwit!! Gisteren al geklust met manlief, maar vanavond zeker nog een keer.. Hopelijk missen we m'n ei niet. Osrouti: wat vervelend zeg! Fijn dat je alweer een nieuwe afspraak hebt staan. En echt meiden.. Ik lig krom om de Pasen en eieren rapen grappen 😂. Zit hier echt keihard te lachen en m'n man kijkt me aan alsof ik gek ben geworden.
Dank je wel dames, Ik ga zeker eerst. Maar het is nog even alles bespreken aan tafel. info. Op die dag alle papieren regelen voor opnamen. Nee, helaas niet. Ik ga wel 13 april veel vragen stellen. Hoe kom dat er geen gynaecoloog aanwezig was die dag? Wat kan ik nu verwachten na een kijkoperatie als alles goed is. PFff
Shit, zal ik nu net n keer n kortere cyclus hebben en mn ei missen? Had vanmiddag wat slijm, best rekbaar, en schoot meteen btje in de stress heb n ovulatietest gedaan, had alleen melk gedronken sochtends dus urine was best geconcentreerd. Heb best n goede streep, donkerder dan vorige ronde de dag voor de positieve, maar aan de andere kant heb ik wel een paar keer eerder zo'n streep gehad middenin mn cyclussen..