NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimels

Minimels Niet meer actief

Dankjewel!! :) :)

De meisjesnaam staat eigenlijk al 2 jaar vast bij ons dus als we een meisje krijgen dan hoeven we daar niet meer over na te denken. Een jongensnaam hebben we nog niet en we gaan daar ook pas over nadenken als ik weer zwanger ben.

2. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben afgelopen dagen een beslissing gemaakt over een jongens en meisjes naam. Al is de jongensnaam totaal nog niet zeker aangezien dit dan de 5de generatie zal worden van eerste zonen. Mijn man zou graag zijn eerste zoon dezelfde naam willen geven, maar als ik het echt niet wil dan maakt het hem ook niet uit.

M'n nieuwe ovulatietesten zijn binnen van zwanger en kids.. Nu nog sowieso een uur m'n plas ophouden en hopelijk nog langer 😂.
    Heb ook een superleuk boekje gekocht vanmiddag toen ik een cadeautje ging kopen voor de doop van het zoontje van een vriendin.
    https://m.bol.com/nl/p/pauline-oud-zwanger-niet-zwanger/9200000036417830/?tpsQuery=/N/0/Ntt/pauline%20zwanger/sf/true

Heb hem gelijk al in zitten vullen 🙈

3. Voila

Voila Niet meer actief

Wat leuk zeg sandywich die wil ik ook!!

4. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Volgens mij hoef ik niet meer te zoeken

Bijgevoegde bestanden:

5. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik zat eigenlijk in het vorige nod groepje, maar mn ei is nog niet geweest. Temp nog steeds niet gestegen, dus als deze morgen wel opeens hoog is, kom ik denk ik bij jullie meekletsen.
    Nod zal rond 9 april zijn, ik laat het nog wel weten.

6. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Mooie test Vlindertje!

Hier al wel twee jaar n meisjesnaam waar we verliefd op zijn. Een jongensnaam is n stuk lastiger. We waren totaal verliefd op die van ons zoontje maar als we weer een jongen krijgen moeten we n nieuwe supernaam..we hebben al wel iets maar zijn nog niet helemaal overtuigd. Is ook btje makkelijke pestnaam ben ik bang..(maar aan de andere kant verzinnen kinderen altijd wel iets als ze willen pesten dus ga daar niet teveel over nadenken)

7. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nou.. Ik heb ook m'n positieve gehad (en gemist) vermoed ik! Weet het pas echt zodra m'n temp stijgt, maar de test werd lichter vanmiddag terwijl ik m'n plas langer had opgehouden!
    Ik had gelijk een vergelijking gedaan met de test van zwanger en kids en deze is zoals je kan zien een stuk gevoeliger!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,6 KB
      Weergaven:
      1
  8. Voila

Voila Niet meer actief

Picasso nu maak je me wel nieuwsgierig naar de naam hihi

9. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Namen al een beetje bedacht ja. Maar dat is makkelijker bij de tweede denk ik. Onze eerste was veel vroeg geboren en toen waren we erg blij al een naam te hebben dus zou het deze keer ook graag tijdig bedacht willen hebben!

Wat een hoop paaseieren hahaha. Ik krijg er ook de testkriebels van! Ben benieuwd of ik mn eisprong al gehad, maar dat zien we pas over 2 weken pffff. Duurt ineens zo lang dan!

10. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Hoi dames.

Ik heb weer even getwijfeld om weer terug te komen o het forum aangezien we nu in ronde 17 zitten.
    Afgelopen maandag een hsg onderzoek gehad (baarmoederfotp en het doorspoelen van mm eileiders, en alle onderzoeken in het ziekenhuis waren perfect...dus ik snap het echt niet.

Nu sinds gister begonnen met zelfinseminatie thuis omdat mijn vriend er toch wat teveel druk op vind zitten om elke maand steeds maar op die dagen "verplichte" sex te hebben.

Hopelijk levert dit wat op.

Zou iemand mij op de lijst willen zetten?

TrotseMama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 17 (nod 8 april)
    Voor de dames die het leuk lijkt om in een groepsapp te komen (die we 2 maande geleden hebben opgestart kunnen jullie je nr naar mij sture in een pb en dan voeg ik jullie toe.

Gister mijn eisprong gehad dus ik mag sowieso nu op het wachtbankje.
    liefs TrotseMama1990

11. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    #291 MaM8910, 27 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2016
    ♡♡...NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016...♡♡

08. (2)

Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK
    TrotseMama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 17

09. (5)
    Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM.
    Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15
    Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Wens09 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2

10. (5)
    Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ
    Pandabeer87 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 2
    Vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 0
    Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4
    NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam

11. (5)
    Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider)
    Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM
    PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk)
    Linn81- 34 jaar - 2e kindje - ronde 10

12. (3)
    Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14
    Beeb1987 - 28jaar - 1e kindje - ronde 20
    Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM

13. (5)
    Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3
    Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 na curretage, 8e ronde totaal

14. (5)
    Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3
    cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk)
    Vakantieganger - 2e kindje - ronde 3

Datumloos. (1)
    Picasso91, 25 jaar, tweede kindje, ronde 3

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 31

Wachtbankje (3), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]

12. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Hallo dames.

Ik ben 2 maart bevallen van onze dochter (20+4). Met de 20 weken echo bleek het niet goed te gaan en we hebben nu ook de uitslagen als dat ze trisomie had (3 chromosoom paren ipv 2).

Heel vervelend allemaal maar ik wil gewoon gelijk weer door! In oktober 2014 ook al een vroege miskraam gehad met 6 weken. We zijn inmiddels al meer als 2.5 jaar bezig 😒

Gisteren positieve ovulatietest en gisteren avond ovulatiepijn dus ik denk dat ie vannacht gesprongen is.

Ik heb Trotsemama1990 er ook gelijk opgezet.

13. Voila

Voila Niet meer actief

Welkom nicole. Wat verschrikkelijk zeg waar jullie doorheen zijn gegaan :( heel veel succes deze ronde🌸

14. Voila

Voila Niet meer actief

Vruchtbaarslijm is gevonden woehoeeee😂 Misschien toch mn piek op pasen? zou leuk zijn haha

15. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Welkom Nicole en wat verschrikkelijk wat je hebt moeten meemaken. Ik hoop dat het snel raak is.

Sinds gisteren met de digitale cb aan het testen, nog geen smiley, ik verwacht hem toch wel morgen of uiterlijk overmorgen. We maken het in ieder geval maar gezellig aan gezien we verwachten dat die wel snel komt.

Iedereen fijne paasdagen.

16. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Wow wat heftig Nicole! Hopelijk snel weer raak.

Welke naam wil je weten Voila? Of Vlindertje, weet niet meer zeker wie het vroeg 😂
    Ons zoontje heet Borre en voor een tweede jongen zitten we nu te denken aan Ties. (met pestgevoelig bedoel ik dat t lijkt op tiet en rijmt op pies en vies). De meisjesnaam houd ik liever nog geheim (gek eigenlijk, weet niet waarom).

17. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dames,

Vraagje. Ik heb met clearblue zitten testen deze maand. Ik heb 1 meest vruchtbare dag gevonden. Zou dat ook mijn eispeong zijn geweest,

Gisteren teste ik om 10: uur en de dag ervoor 09:00 zou dat gekruisd hebben ?

18. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Bedankt dames! Ik hoop ook dat het snel weer raak is, ben allang blij dat ik mijn ei weer gevonden heb ☺️

19. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig meis. Wat knap dat je nog zo door kunt gaan! Respect. Mijn zoontje is geboren bij iets meer dan 24 weken dus kan me voorstellen dat bij 20 weken ook al echt een normale bevalling is. Je bent eigenlijk al mama maar dan zonder kindje :(
    Ik hoop dat je maar snel een goede en gezonde zwangerschap mag hebben!

En voila, dus toch paaseieren zoeken? Hahaha.

20. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Als de test positief is heb je je eisprong 24 tot 48 uur later. Succes!

Ik maar denken dat ik gisteren m'n positieve test gehad had, nee hoor! Vanochtend om half 11 getest en knalpositief!
    Wordt een leuke verjaardag voor manlief 😂

Deel Deze Pagina