Oohh leuk trotste mama! Ik stuur je een pb! En persoonlijk vind ik Nadim erg leuk Voila! Fijn Pasen trouwens allemaal ^^. Hopen op veel eitjes!
Klopt ik ben marokkaanse voilaa Yeaaaaaa ik heb me ei gevonden. Vanmorgen zat t staafje er niet goed in
Dank je wel. Gelijk gezellig gemaakt en vanavond een extra tje en dan klaaar is kees en wachten op uitslag
♡♡...NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016...♡♡ 08. (2) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK TrotseMama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 17 09. (5) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wens09 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 10. (5) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 2 Vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam 11. (5) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) Linn81- 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 12. (3) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 Beeb1987 - 28jaar - 1e kindje - ronde 20 Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM 13. (5) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 na curretage, 8e ronde totaal 14. (5) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk) Vakantieganger - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (1) Picasso91, 25 jaar, tweede kindje, ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 31 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
Mijn zoontje klaagde de hele dag al over buikpijn en net was ik echt net op tijd met een emmertje, alles kwam er uit.. Ik voel me zelf ook niet super.. Beetje steen op de maag.. Wel had ik nog eiwit slijm dus toch nog maar een keertje tegen elkaar aan gekropen😁 ik had geen testen meer, dus ik weet niet of het nog zin had, ik ga nog steeds uit dat vrijdag mijn ei was, maar ach, baat het niet schaadt het niet
Ziek zijn met pasen is echt geen aanrader 😢 Beterschap voor je zoontje nonma Osrouti, wat fijn dat je ei er was. Voila, ik vind hem als Nadim het leukste
Fijn zeg, al die eitjes! Hier helaas nog niks in zicht, maar we klussen er wel lekker op los 😂 zaadjes kunnen een week overleven en je weet maar nooit wat ertussen kan komen op t moment dat je wel je ei hebt. En mijn libido is weer veel te hoog zonder pil 😂 🐰 Ziek met Pasen is idd niet fijn. Zoontje is hier volgens mij vandaag koortsvrij na drie dagen ziekte maar nog niet de oude. Kijk nu voor de miljoenste keer Nijntje de film (keertje opgenomen van tv maar alleen laatste stuk. Hin vindt t geweldig en wij kunnen t inmiddels dromen Hihi)
Bekijk bijlage 496435 Niet echt tijd om bij te lezen vandaag, maar wilde deze ff met jullie delen, een paar dagen eerder dan verwacht, heb ik mijn knaller. Dus toch een paasei hahaha Fijne pasen nog allemaal
Nicole, wat voor testen zijn dat..? Van onestep? Om eerlijk te zijn lijkt het alsof hij nog donkerder kan worden.
Kijk, zo donker worden ze..dit is mijn lijstje van vorige maand. Echt even donker als de controle streep. Bij mij was de eerste van cd 20 zelfs donkerder dan de controle streep toen ik hem net gedaan had.
Ik bestel ze via Ebay. Ik denk dat ik de piek gemist heb, die is bij mij nooit lang en ik test niet zovaak omdat ik overdag veel water drink. Ik ga morgen ochtend nog wel testen hoor maar ik had gisteren avond ook ovulatie pijn en gevoelie bmm en dat is bij mij altijd een goede indicatie dat ie onderweg is
Ja idd dan heb je ook onestep testen van ebay. Ik vind ze wel goed maar heb altijd streepjes.. Dacht vorige week al dat mn piek zou komen maar helaas. Ik vind heel erg moeilijk mijn piek met andere testen maar met deze van ebay 2 dagen positief getest. Ze zijn heel gevoelig. Ik zou idd nog even doortesten. Maar wie weet hem je m wel gemist.
Ja! Vervelend he, die eeuwige streep! Maar ja, lekker goedkoop en als hij er is is het wel goed duidelijk 😁
Ja echt heel irritant. Maarja liever dit dan dat ik helemaal geen positieve test heb. (Die van sensitest en action werken echt niet voor mij) dit is lekker goedkoop. Goed voor m'n testdrang hahaha
Ik heb datzelfde ook met action en sensitest! Is ook niet zo erg als je er eentje extra doet als je twijfelt!