Gefeliciteerd dames die hun ei gevonden hebben. Nu spannend op het wachtbankje. Ik zoek nog even door. Misschien morgen.
♡♡...NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016...♡♡ 08. (2) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK TrotseMama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 17 09. (5) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wens09 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 10. (6) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 2 Vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 11. (5) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) Linn81- 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 12. (2) Beeb1987 - 28jaar - 1e kindje - ronde 20 Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM 13. (5) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 na curretage, 8e ronde totaal 14. (5) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk) Vakantieganger - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (1) Picasso91, 25 jaar, tweede kindje, ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 31 Wachtbankje (8)Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ja ik zei t verkeerd, ik bedoelde eigenlijk ALLE ovulatietesten behalve die van clearblue, die moeten als enige juist met ochtendurine. Wat vervelend dat je wat langere cyclussen hebt. Krijg je wel een beetje een idee wanneer hij er aankomt door verandering van je slijm? Want dat scheelt je veel onnodig testen! Hoop dat je deze maand een kortere cyclus hebt dan vorige keer!
Niet echt helaas. Vind dat moeilijk te herkennen. Eergisteren wat slijm en toen dus begonnen met testen, inmiddels ist alweer weg Nja, actiontesten zijn nog wel betaalbaar.. Iemand ervaring met teunisbloemolie? Zit erover te denken dat volgende cyclus te gaan slikken om m te verkorten.
Nee nog niet echt goed over gelezen.. Maar wel interessant. Zou ook wel een kortere cyclus willen maar ben zo bang dat ik opeens niet meer regelmatige cycli heb en alles door de war schopt. 2 jaar geleden was ik ook eens gestopt met de pil en toen duurde mijn cyclus erg lang (tussen de 34 en 39 dagen) ben nu al blij dat mijn eerste 2 maanden precies 33 dagen zijn haha, hoop ik deze maand weer op. Eindelijk regelmatig
Hey meiden Hier zijn we enorm druk dus weinig online.. zieke dames of met zieke kindjes thuis heel veel beterschap!! Meiden die hun ei gevonden hebben spannend!!!! Er vroeg iemand of ik niet eerst mn cyclus moest afwachten na verwijderen van mn spiraal.. in principe hoeft dat niet.. Wij hebben besloten gewoon van elkaar te genieten en dan zien we wel! Zo heel veel mogelijkheden tot sex hebben we niet omdat we nog niet samen wonen maar we zien wel hoe t loopt.. Er hoeft maar 1 goede keer bij te zitten
Nog niet helemaal bijgelezen, maar zou ik op de lijst mogen? Elfenprinses, 36 jaar, NOD 8 april, 5e ronde, 2e kindje Alvast bedankt! Succes allemaal met het eitjes spotten, klussen en wachten op het wachtbankje!
He elfenprinses, ik zet je erop.. Al Op het wachtbankje? Of nog geen ei? En osrouti, wanneer was je eerste dag van je cyclus? Anders weet ik niet wanneer je NOd is voor op de lijst 😁
♡♡...NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016...♡♡ 08. (3) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK TrotseMama1990, 25 jaar, 3e kindje, ronde 17 Elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - 5 ronde 09. (5) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wens09 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 10. (6) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 2 Vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 Keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 NicoleAM - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na miskraam Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 11. (5) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) Linn81- 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 12. (2) Beeb1987 - 28jaar - 1e kindje - ronde 20 Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM 13. (5) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 na curretage, 8e ronde totaal 14. (5) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk) Vakantieganger - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (1) Picasso91, 25 jaar, tweede kindje, ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 32 Wachtbankje (9)Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Ik voel me gelukkig weer wat beter. Nu op het eeuwige wachtbankje. Wel wat leuke en minder leuke dingen in verschiet. Gaan nieuwe auto halen, moet naar de tandarts, vriendin heeft eerste echo, andere vriendin termijn echo. Vanavond lekker gourmetten. Verder moeten we aan de klus in huis. Moeten voorzichtig gaan zorgen dat er een tweede slaapkamer komt...
Vlindertje81 wat leuk!! En een nieuwe auto gaaf hoor! Tandarts is alleen stom. Hier afgelopen dagen te druk gehad dus weinig kunnen lezen. Sorry! Hier nog geen ei op de roze CB wel een knipperende smile op de paarse cb een knipper smile. Heb ook nog een stapeltje sensitesten liggen dus die gamik vanaf nu ook maar gebruiken. Moeten de hoop er in houden dat er ze na deze ronde niet meer nodig hebben toch? Ben jaloers dat jullie voor een groot deel al op paars (mogen) staan.
Ik wil ook gezellig op het wachtbankje.. Straks maar weer eens testen of m'n ei in aantocht is. Als ik weer een cyclus van 33 dagen ga hebben dan zou ik eigenlijk morgen positief moeten testen.
Vakantieganger, het zou voor jou nog wel vroeg zijn om er al bij te komen zitten. Twee dagen nog denk. Voila, laten we hopen dat het voor jou ook op mag schieten richting het bankje