Hey meiden Net bij de action een doosje ovulatie testen gehaald.. Nog nooit gebruikt.. Net getest maar had niet veel urine.. test is negatief betekent dit dat mn ei nog moet komen? Moet ik morgen weer testen? Na je ei is een ovulatie test dan meteen weer negatief? Sorry best wat vragen maar ben er zo'n leek in haha
Ik heb met de action ovulatietesten 2 dagen een positieve test (dan is hij de 2e dag wel ietsiepietsie lichter dan de 1e hoor maar duidelijk positief) Na je piek heb je binnen 24 en 48 uur je eisprong. maar als je je eisprong hebt gehad denk ik wel dat hij weer negatief is. Zodra ik mijn knaller heb maak ik er gewoon lekker gebruik van en ik test dan ook niet meer verder. Dames ook ik heb ff een vraag. Ik zit vandaag op 4dpo en nu kreeg ik net zo'n ongelofelijke pijn in mn buik, echt heftige steken/kramp dat ik echt in elkaar kroop. Het ging steeds weg en dan kwam het weer en duurde in totaal zo'n 10 min. Ik weet dat ik bij de innesteling van mijn zoontje dezelve pijn heb gehad maar ik zit op 4dpo dat is toch te vroeg voor een innesteling?? Van mijn zoontje was het een week voor nod geloof ik (weet t niet meer zeker). Hopelijk heeft hier iemand ervaring mee... Liefs TrotseMama1990
Trotsemama thnx voor de uitleg.. Hij is echt kei licht t streepje.. Krijg m niet eens op de foto.. Dus we zien t wel
Dan zeker doortesten zo begint het bij mij (en de meeste dames) ook. Mijn 1e streep was ook heel erg licht, elke dag word hij steeds donkerder en als ze beide even donker zijn dan is het tijd om te klussen
Palomi, daarnaast hebben veel dames altijd een licht streepje, de hele cyclus door. Het gaat er dus inderdaad om dat het streepje donkerder word. zodra je merkt dat die donkerder word zou je twee maal per dag kunnen testen (ochtend en middag of middag en avond). bij mij is mijn knaller ook zo weer weg. Ik had dan in de ochtend het beruchte dunne lijntje, in de middag de knaller en de volgende ochtend weer het lichte lijntje. Al gaande weg ga je wel ontdekken hoe dat bij jou zit. Succes. trotste mama, ik denk dat het inderdaad erg vroeg is voor innesteling, maar je weet het nooit. Even afwachten.
Trotsemama en pat1978 uk ga morgen gewoon weer testen en dan zien we t wel hoe t loopt.. is t wel t beste dus om elke dag te testen? Ben gewoon zo benieuwd want mn cyclus is nu.. Wel vandaag last van steekjes en krampjes in mn onderbuik maar geen idee of het hoort bij je lijf na t verwijderen van die spiraal... Trotsemama.. Geen idee of innesteling zo snel kan.. Misschien toch je ei al eerder gehad?
Nou op de valreep toch nog een paasei gevonden. Vanmorgen nog een negatieve test, maar nu dus toch een positieve test. Dus vanavond nog een extra ronde gezellig maken en daarna op het wachtbankje.
Hmmm....tsja ik kan toch niks anders dan afwachten. Ben benieuwd of er meer dames zijn die 4 dpo een innesteling gehad hebben... Ik wacht de reacties ff af, het was echt dezelfde pijn als bij mijn zoontje alleen weet ik echt niet meer hoeveel dpo ik toen was...
Hmmm, ben even in de war. Ik had gisterochtend de cb digitaal gedaan en die als negatief, later op de ochtend een midstream van de action, nog negatief (licht streepje), gisteravond een midstream van de action en die was al behoorlijk donker, had ook ander slijm . Vanmorgen verwachtte ik dus een smiley te zien en die zag ik niet. Dus of mijn piek was zo kort dat het niet is opgepikt in de ochtendurine of mijn piek was niet goed. Straks nog maar een action test er tegenaan. We hebben het in ieder geval de laatste 4 dgn gezellig gemaakt, dus daar zal het niet aan liggen. Wat een gedoe weer.
Pat1978 wat vervelend die onzekerheid. Je temperatuurt niet hè? Ik zal voor de zekerheid nog een paar dagen testen. Misschien een verlaat ei en die zou ik niet willen missen. Ookal kan het een korte piek zijn geweest. Trotsemama. Ik denk dat het in theorie kan. Maar het is wel aan de vroege kant gezien het gemiddelde tussen de 5 en 10 dpo ligt. Maar zoals ik al zeg dat zijn gemiddelden en laat ieder mens nu uniek zijn.
Was het gezellig? Drink je dan ook gezellig een glaasje? Hier ook in afwachting van ei. Vandaag behoorlijke temperatuur dip 0.4 (36.4) graden lager dan alle andere dagen. Alleen de ovu testen zijn allemaal nog negatief. Ik kan mij herinneren dat je vlak voor je ovu een dip kan krijgen. Weet iemand of dat kan met nu nog een negatieve Ovulatietest? Het is de eerste keer dat ik temp.
Ik wou dat ik jullie (Pat en Vakantieganger) kon helpen, maar zelf ben ik ook een echte leek. Ik gebruik nu deze ronde voor het eerst ovulatie testen, maar ook meer omdat ik in januari gestopt ben met de pil en dit dus pas de 3e ronde is en vorige maand, na een keurige 28dgn 1e pilloze cyclus, een cyclus had van 32dgn dus wil meer weten waar ik aan toe ben. En dat het dan helpt om je meest vruchtbare dagen te vinden is alleen maar prettig
Goedemorgen meiden! Pat78 wat vreemd zeg.. Maar ik heb idd ook geen idee hoe dat werkt met die ovulatie testen dus kan er ook niets zinnigs over zeggen! Hier gisteravond nog een ovulatie test gedaan maar was witter dan wit.. Vandaag en morgen nog lekker vrij dus ga zometeen met mn kleine man naar ballorig
Volgens mij zou het best kunnen hoor 4 DPO een innesteling. Ik denk alleen niet dat je er meer zekerheid over gaat vinden. Behalve een enkeling zoals jij (mazzelaar!) wordt gezegd dat je de innesteling niet kunt voelen. Dus gewoon nog even geduldig wachten ben ik bang hahaha. Hier vermoedelijk ook op het wachtbankje. Maar ik ga niet aan symptomen analyseren doen want vorige maand allerlei klachten die ik bij mn eerste zwangerschap ook had, maar ik werd toch echt ongesteld. Dus ik probeer me braaf in te houden
Hoi. Val hier ff in. Wel meegelezen hoor. Zoontje is nog steeds niet fit. Ik heb vannacht 2, anderhalf en 3u geslapen met flinke tussenpozen om hem te troosten. Ben kapot. En van n bijna witte ovulatietest. Heb eigenlijk altijd streepjes. Vorige ronde op dag 24 ofzo ook zo'n test, hoewel die wel ietsje donkerder was nog. Had yoen dag 28 ofzo nog n laat ei. Dus wss komt niet nog. Andere optie is dat ik de knaller gehad heb voordat ik begon met testen en mn eisprong dus op dag 14 of eerder gehad heb maar dat lijkt me onwaar (vanwege lengte vorige cyclussen en afwezigheid vruchtbaar slijm). Dat slijm heb je best lang toch? Ik dacht nl één dag (dag 14) dat ik t had, daarom begon ik met testen. Bah, wachten en onzekerheid. Bedankt dat ik hier ff kon klagen
@trotsemama... Gemiddelde wil zeggen dat er mensen vroeger en later zijn... Dus kan best hoor Hier net ook wat steken rechtsonderin mijn buik. Ga er maar niet te veel op letten. En vanavond lekker sushi eten Onder het motto: nu kan het nog hahaha