CisuM welkom heb jij jezelf nu al op ongesteld gezet op de lijst? Volgens mij mag je nu nog even op zwart staan zoals iedereen en pas aan het einde van de maand als je ongesteld word op rood haha
Ik heb niets aan de cijfers onderin veranderd na het quoten? Alleen de totalen aangepast. Gek haha! Maar heb het meteen gewijzigd
Ik was ook 5 weken. Mijn dochter is ook van ronde 1 en nu inmiddels al ronde 14, kan gek lopen.... Hopelijk gaat de tijd lekker snel deze maand en zien we veel mooie testjes voorbij komen!
Heftig osrouti, hopelijk heb je snel duidelijkheid en hoef je je daar geen zorgen meer over te maken. Vl lijkt het geweldig een december kindje, hij is zelf ook net voor kerst jarig. Ga deze maand denk ik maar aan de ovulatie testen, eigenlijk meer om me cyclus een beetje in kaart te krijgen, maar het schaad natuurlijk ook niet om te weten wanneer echt de goede periode is om te klussen ipv op een app af te gaan die deze periode op een standaard gemiddelde aangeeft.
Hoi allemaal! Ik ga deze ronde ook maar eens meeschrijven. Wellicht brengt dat geluk Fingers crossed voor iedereen! ♡NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016 08. (0) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK 09. (3) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 10. (2) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87- 29jaar- 1e kinde - ronde 2 11. (1) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? MMM ovulatie inductie. 12. (1) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 13. (2) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 14. (1) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
♡♡NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016♡♡ 08. (1) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK 09. (3) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 10. (2) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87- 29jaar- 1e kinde - ronde 2 11. (2) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM. 12. (1) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 13. (2) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 14. (2) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
He luuntje welkom, je had de verkeerde lijst te pakken (niet de laatste) er miste een aantal mensen heb hem even anders gemaakt. veel succes deze ronde!
Zou leuk zijn als de pendels kloppen voor je! Ik hoop voor mezelf dat ze niet kloppen en wel deze maand In mijn vorige NOD lijst had een groot aantal meiden die zwanger zijn geworden een pendel voor februari/maart dus wie weet
♡♡NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016♡♡ 08. (1) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK 09. (3) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 10. (2) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87- 29jaar- 1e kinde - ronde 2 11. (3) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindjes - ronde 4 12. (1) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 13. (2) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 14. (2) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Hallo dames, ik mag deze ronde met jullie meekletsen. Gister/vandaag helaas weer ongesteld geworden 😔 Op naar ronde 4!
Nee snap ik hoor, liever vandaag dan morgen hahaha. Mijn vorige Nodlijst waren er maar iets van 5 zwanger dus hopelijk toch wat meer geluk deze keer!
♡♡NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016♡♡ 08. (1) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK 09. (4) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 10. (2) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87- 29jaar- 1e kinde - ronde 2 11. (3) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindjes - ronde 4 12. (1) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 13. (2) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 14. (2) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
We gaan starten tijdens cyclus in mei en dan vind ook het gesprek plaats. Hopelijk is t niet nodig....
Ik hoop ook voor jou als spontaan! Wij hopen ook als jullie.. Doe je ovulatietest wel gebruiken? Ik twijfel voor wel gebruiken of gewoon zonder test doen
Hoi! Wilt iemand mij op de lijst zetten? Marjo88, 27 jaar, ronde 3, 3de kindje We gaan voor een roze lijst!