He fijn zeg, jij mag ook eindelijk!! Aan je timing mbt seksen kan het iig niet liggen zo te lezen Hier darmen al een paar dagen van slag. Normaal moeizame ontlasting, nu eerder diarree. Had ik bij mn zwangerschap en miskraam ook, dus begin het toch wel heel spannend te vinden!!
Ooh ik heb ook zo erg testdrang!! In de la ligt een kv testje die al sinds gisteren naar me roept! Maar ik probeer het echt nog uit te stellen.. Ik denk eerlijk gezegd dat het toch niet raak is
Spannend Pippins! Balen Suze. Zegt nog niks hè! Hier gelukkig nog geen testdrang, maar ik mag dan ook nog ovulatietesten. Als ik daarmee stop krijg ik vaak ook al snel kriebels..
Ik zit pas op 3 dpo. Pffff ik ga proberen pas te testen op 13 dpo.... Er ligt hier nog een kvtest.. Mijn LF is 12 dagen dus dan zou ik op 13 dpo ongesteld kunnen worden. Spannend. En het duurt nog zo langggg
Ik zit op 8 dpo, ik had eerst bedacht 9dpo te testen, maar ga het toch zo lang mogelijk uitstellen... 'Kwaaltjes': vannacht weer echt beroerd geslapen, heeeeeel vreemd gedroomd en voor de rest wakker gelegen. Nu barstende hoofdpijn en jeukende tegels, maar ze doen nog niet eens het zeer, wat ik wel al verwacht had... Nou ja, het kan dus nog alle kanten op, maar mijn gevoel neigt naar niet zwanger...
Ik ga maandag een test wagen. hoofdpijn en rommelende darmen gisteren. Zachte steekjes. Me lichaam kan mij ook voor de gek houden
Oh wat spannend! Ik opende dit topic en dacht:' zouden er meer mensen zijn die van alles voelen/googelen en de dagen aftellen tot nod?' Ja dus! Pffff gelukkig! Over een week weet ik meer hou ik mezelf maar voor. Ik voel vooral steekjes, gister en eergisteren een paar echt ikmoetevengaanzitten-steken heel kort (vandaar mijn vraag over innesteling voelen) vanochtend drupje bloed bij t afvegen (maar kan ook v de seks v gister zijn misschien?). Zeker de steekjes en de zeurende pijn in m'n lies had ik vorige maand ook dus tja, dat zegt dus niet zoveel.. Kortom: ik ben er weer lekker mee bezig! Haha! Gelukkig niet de enige! Ik denk dat ik nu op 7 of 8 dpo zit
Hihi het kan altijd erger hè, ik zit -1dpo 😂 nouja, ik mag nog lekker aan de klus dus das natuurlijk leuk. En op Wachtbankje ist echt alleen maar afwachten. Sterkte dames! Helemaal niet gek dat googelen en vanalles voelen, het is ook gewoon heel spannend toch? Is niet niks, een kind willen.. Merk dat het nu wel anders is dan voor de eerste (toen was ik na paar maanden echt bang dat t nooit zou lukken, dat we de MMM in moesten of zelfs adopteren ofzo) omdat we nu weten dat we wel vruchtbaar zijn, ook al duurt het langer dan we zouden willen. Maar het blijft super spannend. Zou het leeftijdsverschil liefst ook niet groter hebben, zou nu tond tweede verjaardag van zoontje uitgerekend zijn. Zelf scheel ik vier jaar met mijn zusje en kreeg eigenlijk pas na onze puberteit toen ik t huis al uit was een leuke band.
Ik heb net plaatjes van. Zwangerschapstesten op 8dpo gegoogled, er zijn heel veel positieve resultaten te vinden 😁 ik hoop dat ik me kan bedwingen😳
Hahaha. Misschien stom ja, maar o zo begrijpelijk! Hoever ben jij nu? Ik ook 8 dpo nonma! En wat erg he? Heb het ook zitten googlen vanochtend waarom ook echt??? Hahaha
dames, Ik heb 13 april een vervolg afspraak met mijn huisarts. Ik wil aangeven dat ik echt niet wacht op een kijkoperatie. Ik ga vragen en smeken of ik toch met iui of ivf kan beginnen. Denk je dat ze moeilijk gaan doen ?
Jaaa ook ik mag op paars! Nu maar weer wachten tot NOD. Eerder test ik niet en helaas hoef ik ook meestal niet te testen omdat mijn menstruatie zich keurig op de verwachte dag aandient
@osrouti -Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ze zo makkelijk gaan toezeggen voor iui of ivf..vooral omdat je wel 2x zwanger bent geworden kort op elkaar, wat helaas een Mk is geworden. weet ook niet of het een ander verhaal is als je er psychisch onder lijdt.
♡♡...nod-lijst 8 t/m 14 april 2016...♡♡ 08. (3) pippins - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 17 elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 09. (6) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 17 - mmm dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ mk dec '15 mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 wens09 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 suze29 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 (5e na mk) 10. (10) nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na bbz pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 nicoleam - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) wannebemammie - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde mamasandra - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde piepoe - 34 jaar- 2e kindje - 1e ronde na tussenstop 11. (4) sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz (1 eileider) luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15 - mmm princessp - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 purplegirl89 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 12. (3) beeb1987 - 28jaar - 1e kindje - ronde 20 - mmm palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 13. (5) osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na mk) 30anouk - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 14. (7) mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk) vakantieganger - 2e kindje - ronde 3 blo - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 linn81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 datumloos. (0) buiten de lijst. (1) 17 april, picasso91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 totaal: 39 wachtbankje (33)zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/quote][/quote]