NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Ja,

daar ben ik ook bang voor dat ze dat gaan zeggen. TOch blijft het probleem waarom 2x achter elkaar en daarna geen zwangerschap meer gezien. HSG mislukt in plaats van een gynaecoloog krijg ik een assistent ???

2. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik had ook bij mijn zwangerschap na een week wat spotting gehad, voelde verder niks (althans herinner ik me niet), en dacht nog; oh misschien ben ik zwanger! Maar verder dacht ik er niet bij na aangezien ik dacht dat het nooit zo snel ging en misschien was ik wel aan het ovuleren... 😐
    Hield toen nog niet m'n cyclus goed bij, alleen nod...

Vandaag trouwens eindelijk de goede crosshairs gehad van FF! Ik heb geovuleerd op dag 19 precies zoals vorige cyclus. Lijkt erop dat ik dus toch vast zit aan lange cyclus van sowieso 30 dagen 😐.
    Nu 3 DPO.

3. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Ik word ook helemaal gek van mezelf met vanalles voelen.. Vorige maand grotendeels op vakantie geweest en heb ik weinig gevoeld, pas toen ik op cd28 nog niet ongesteld was begon ik vooral me borsten te voelen. Nu ben ik misselijk met op staan, lage rugpijn, steken bij me lies/bm en rommelende darmen. Van de week heftige steken gehad, veel heftiger dan rond me eisprong.. Maar ga proberen om me in te houden, wel lastig, ben niet het geduldige type haha

4. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sandwich er zijn allerlei theorieën terug te vinden over wanneer nou precies het HcG hormoon wordt aangemaakt. Een van die theorieën is dat vanaf bevruchting het vruchtje al heel minimaal hcg aanmaakt (daardoor testen sommige vrouwen al heeeeel vroeg positief), maar dat de aanmaak van HcG pas flink stijgt vanaf innesteling. Wat er nou allemaal precies van waar is en wat niet, weet ik niet :)

5. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik herken dat! Al ga ik nu echt m'n best doen te wachten. Moeilijk hè?

6. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Sandywich wij lopen gelijk. Hier geeft FF ook 3dpo aan. Eerste keer dat ik het gebruik. Nu samen duimen op een innestellingsdip ;).

Ik ben even de namen kwijt maar ik zag al 2 meiden op 8dpo!!! Dat gaat hard. Bij mijn tweede zwangerschap toen helaas een vroege miskraam geworden testte ik positief op 8dpo. Ik ben dus ook zo'n vroege tester maar ik hoop dat ik mezelf nu kan bedwingen.

7. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Ik ben ook van het vroeg testen. Ik ben nu 6-7 DPO en wil maandag beginnen met testen.
    Met mn vorige zwangerschap ook met 9DPO positief getest.

8. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Yeeaaa Nicole AM wij testen blijkbaar samen

9. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de info! 😊

10. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wat is de lijst al mooi paars gekleurd! Spannend zeg, nu allemaal in spanning op het wachtbankje.
    Ik lees dat sommigen al klachtjes hebben, daar kan ik me niet echt bij aansluiten, behalve dan dat ik een wat drukkend gevoel in mijn baarmoeder heb aan de rechterkant, maar kunnen ook mijn darmen zijn, en ik ben moe, meer dan anders, maar dat kan ook andere oorzaken hebben. Ik heb er deze keer minder vertrouwen in dat het gelukt kan zijn dan de vorige keer. Is gewoon een gevoel. Ik wacht het af, nog ruim een week en dan weet ik meer. Ik hoop in ieder geval dat de lijst heel mooi roze gaat kleuren de komende 2 weken.

11. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    hier wil ik als het even lukt toch wachten tot 11 dpo.... hoewel ik mijn vorige zwangerschap ook met 9 heb getest. Misschien als er van jullie positief testen rond die tijd dat ik ook wel eerder begin...

12. Voila

Voila Niet meer actief

Ik zeg nu ook wel dat ik pas op 13 dpo ga testen maar volgende week gaan we hier zoveel testjes zien.. Weet niet of ik het kan volhouden 😂

13. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Hallo wachtende dames
    mag ik er ook nog bij,? Was aan het twijfelen of ik het wel zou doen, ik probeer er nl niet teveel mee bezig te zijn maar ik lees al lang mee en vind het wel gezellig zo samen wachten en vertellen hoe je je voelt...

Ik heb sinds de miskraam in november een "licht" onregelmatige cyclus maar ik ga van de langste cyclus uit (38dgn)

Dan zou mn nod zijn : 12 of 13 april, doe maar

13april 23 jr 4e ronde na mk 1e kindje

14. oumYahya

#654 oumYahya, 2 apr 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2016
    ♡♡...nod-lijst 8 t/m 14 april 2016...♡♡

08. (3)
    pippins - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk
    trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 17
    elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5

09. (6)
    jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 17 - mmm
    dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ mk dec '15
    mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3
    blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2
    wens09 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2
    suze29 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 (5e na mk)

10. (10)
    nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na bbz
    pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2
    vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1
    keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4
    nicoleam - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk
    goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14
    frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk)
    wannebemammie - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde
    mamasandra - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde
    piepoe - 34 jaar- 2e kindje - 1e ronde na tussenstop

11. (4)
    sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz (1 eileider)
    luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15 - mmm
    princessp - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4
    purplegirl89 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8

12. (3)
    beeb1987 - 28jaar - 1e kindje - ronde 20 - mmm
    palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1
    voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2

13. (6)
    osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3
    nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6
    pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na mk)
    30anouk - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4
    OumYahya - 23jaar - 1e kindje - ronde 4

14. (7)
    mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3
    cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5
    fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5
    minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk)
    vakantieganger - 2e kindje - ronde 3
    blo - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4
    linn81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10

datumloos. (0)

buiten de lijst. (1)
    17 april, picasso91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3

totaal: 40

wachtbankje (33)zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0)

wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan.

je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

15. oumYahya

Ik heb mezelf erop gezet, zo trots dat ik het zelf kon doen haha

16. Voila

Voila Niet meer actief

Haha welkom meis. Ja je hebt het goed gedaan.. Wilde het al verbeteren maar je hebt t netjes aangepast haha 🌸

17. oumYahya

Dankje wel voila.. Haha
    ik heb totaal geen idee Wnr Mijn eisprong was/is.. ik gebruik geen ovulatietesten oid dus laat ik het gewoon op zwart..

ik zie dat ik gelijk sta als osrouti, leuk

18. Voila

Voila Niet meer actief

Je kan denk ik wel op het wachtbankje hoor. Als dat je NOD is mag je ondertussen wel al op paars denk ik. Tenzij je zelf liever op zwart staat?

19. blo

blo Lid

18 jan 2016
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vandaag nog een ovulatietest gedaan. Deze is minder dan de vorige keer. Zou ik dan mijn piek gemist hebben? Misschien was het gisterenavond?

20. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Hallo dames, zo te zien ben ik niet de enige die al van alles voelt. Ik weet t niet zeker maar zit volgens mij rond 7/8 dpo. Gisteren enorm veel steekjes in m'n onderbuik, gevoelige borsten, etc. Maar ik probeer me er niet mee bezig te houden. En ik probeer ook niet te vroeg te gaan testen. Had vandaag bijna zo'n vroege test gekocht, maar me toch ingehouden. (Wel de Kruidvat testen meegenomen 😊). Spannend he dat wachten!

Deel Deze Pagina