Dat zou mooi zijn als dat de innesteling is geweest Voila! Shit Nonma, dat is zo ontzettend zuur.. Als die ongi er is, dan weet je waar je aan toe bent maar die onzekere tijd is echt waardeloos. Jij ook een tuurstreep Vlindertje, wat gaaf zeg!! Ben jij ook zo bang dat het vals positief is? Kan aan niets anders denken de hele tijd.
♡♡...nod-lijst 8 t/m 14 april 2016...♡♡ 08. (4) pippins - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 17 elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 santjeb - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 09. (6) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 17 - mmm dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ mk dec '15 mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 wens09 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 suze29 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 (5e na mk) 10. (10) nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na bbz pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 nicoleam - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) wannebemammie - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde mamasandra - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde piepoe - 34 jaar- 2e kindje - 1e ronde na tussenstop 11. (4) sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz (1 eileider) luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15 - mmm princessp - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 purplegirl89 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 12. (3) beeb1987 - 28jaar - 1e kindje - ronde 20 - mmm palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 13. (6) osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na mk) 30anouk - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 OumYahya - 23jaar - 1e kindje - ronde 4 14. (6) mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk) vakantieganger - 2e kindje - ronde 3 blo - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 linn81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 datumloos. (0) buiten de lijst. (1) 17 april, picasso91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 totaal: 40 wachtbankje (34)zwanger (0), ongesteld (0), mmm (3), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (2) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE][/QUOTE]
De 10e mijn inschatting aan het begin vd maand, maar ik heb mijn ei op 25 of 26 maart gehad, dus zit nu op 11 of 12 dpo... gemiddelde is bij mij 12 dpo, en max 14... dus ik zou op zijn laatst zaterdag ongi kunnen worden, maar meestal kondigt het zich bij mij een dag of 2 van tevoren aan met wat roze verlies... Theoretisch zou het een innesteling kunnen zijn, maar ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit...
Zo daar zijn we weer online!!! Volgens mij wel weer gewoon de oude website toch? Vanmorgen kon ik ook al online maar zag toen een hele nieuwe website! Wooooow super Suze wat gaaf voor jou. Je hebt er zo lang op gewacht! Had je veel kwaaltjes eigenlijk? Ga je nog kV testen doen? Jij ook gefeliciteerd Vlindertje! Leuk al 2 tuurtesten! Ik ben 10 dpo maar voel al dat ik ongesteld ga worden. Helaas
Nonma.. Oh vandaar.. Een LF van 12. Pfff Suze29.. Ik heb geen foto voor je hoe graag ik hem ook aan je wil laten zien hihi, ben (hopelijk) pas aan het innestelen Vakantieganger.. Haha 20? Ik wel 50 keer als het niet meer is. Hoezo verslaafd Vlindertje.. Jeeej wat spannend allemaal zeg!!
Hier nog zo een zp verslaafde. Begon afkickverschijnselen te krijgen . Spannend, de eerste tuurtesten. Ik zit vandaag op 8 dpo en begin alweer de testkriebels te krijgen. Slaat nergens op, veel te vroeg. Kon me nog net bedwingen vanmorgen. Had in de afgelopen dagen een paar keer wat steken in mijn borst gehad, maar dat is al weer weg. Gisteren had ik heel sterk het gevoel dat ik vandaag ongi ging worden. Ik had voorgaande 2 rondes ook een cyclus van 21 dagen en dan zou ik inderdaad weer ongi moeten worden. Maar en de gyn dacht dat ik nu wel weer naar mijn gewone cyclus ging en ik had op 28 maart een positieve test in handen, dus zou ik de 29e mijn eisprong hebben gehad. Had niet het gevoel dat het een innesteling kon zijn (waarom geen idee, maar gevoelsmatig), qua dagen zou dat juist wel weer kunnen. Al met al mezelf weer heerlijk gek aan het maken en zal blij zijn als het zondag is. Ik wil althans proberen tot zondag vol te houden, zit dan op 12 dpo.
Jaaa??? Ow jeeeejjjj!! Echt ik ben de hele dag al van slag, weet niet wat ik ervan moet denken. Ben zo bang dat als ik morgen test dat het dan niets is. Dat dit alleen een vals positief streepje is... Maargoed, er zit niets anders op dan wachten. Ja, volgens mij ook weer de oude site. Zat er gisteravond al op, maar die was heel raar. Ik ga zo kv testen halen, en nog bij de action hihi. Kwaaltjes heb ik iedere maand, maar ik voel nu vooral lekker mijn borsten die gevoelig zijn. Verder weinig eigenlijk. Oja, heel raar maar ik heb steeds dorst.
hey meiden.. Nog niet aangemeld hier. mijn verhaal in het heel kort miskraam gehad, in januari een curretage, bleef bloedingen gehouden en op 14 maart geopereerd, hysteroscopie gedaan en placenta bleek vast te zitten in een vleesboom, deze is verwijderd, de gyn vertelde me dat de kans op kinderen krijgen klein is aangezien ze een grote wond hebben gemaakt. Maar nu voel ik me weeig en heb pijnlijke borsten, toch maar test gedaan die ik nog had liggen, ik zie een tuustreepje. Word ik gek of zien jullie hem ook? sorry dat ik zo kom inbreken!! Groetjes cil!
Sorry cilla, zie niet veel :'( Wow, Suze voorzichtig gefeliciteerd, en vlinder ook! Man, ik heb zp wel miljoen keer gecheckt 😂 Ik moet nog zoooo lang wachten! Volgende week zondag, 17 april pas nod.
je maakt ons nieuwsgierig. zou wel mooi zijn al een paar roze dames op de lijst. vorige lijst was veel rood. hier 7 dpo, veel afscheiding, jakkie!
Eindelijk terug online! Ik dacht dat ik de eerste was die het gezien heeft, maar ik zie overal al reacties staan hahaha er zijn dus nog erger verslaafden dan mij! Hoe gaat het hier? Ik zie al testjes Ik ben sinds een paar dagen ziek (keelontsteking? Hoofdpijn, zwak) En soms krijg ik van die steken in aan mijn borsten, Vroeger nooit gehad voor mijn menstruatie maar sinds de miskraam heb ik altijd voor mijn ongi steken aan de borsten om zot van te worden, elke keer denk ik dan dat het een zwangerschapssymptoom is Kan die keelontsteking ook een symptoom zijn? (Maak ik mezelf wijs)
Ik heb nog nooit een vals positieve gezien op een Action test. en die gevoelige borsten klinken top. alle kwaaltjes zijn nu vast welkom ha ha cilla83 ik lijk misschien iets te zien. zal straks nog eens op mijn telefoon kijken.
Hey meiden Zo jemig ik werd gek van het nie t op t forum kunnen!! Hier nu al een paar dagen last van kwaaltjes; Misselijk Hongerig Emotioneel Moe Gevoelige tepels Vergeetachtig Rommelende/zere buik/darmen Wel getest maar natuurlijk veel te vroeg dus nu inhouden tot op zn vroegst zondag weer
Pfff weer online!! Haha, nou ik heb ook echt wel 50x gekeken en die nieuwe site vond ik nog maar niks. Was al heel erg aan het mopperen, maar yes de oude weer gewoon! Ben er wel achter dat ik heeeeel erg verslaafd ben. En kon ook geen verschijnselen googlen, want bij alles kom je op zwangerschapspagina Spannend de eerste testen al. Helaas zie ik er niks op, maar eerlijk gezegd heb ik er nog nooit wat opgezien zo via de computer, terwijl iedereen altijd wat ziet. Ik moet me nog even inhouden. Zaterdag nod, maar wil eigenlijk nog wel even wachten, zodat ik goed overtijd ben. Ik heb wel de laatste dagen ontzettend hoofdpijn en dat had ik in mijn zwangerschap ook, alleen toen kwam het pas later. En verder lijkt het af en toe of ik bandenpijn heb?! Spannend!!