@goodlife, uploaden verpest streepjes.. Gewoon over twee dagen weer testen en dan mooie foto plaatsen
Hier mijn tuurtestje! Dit is de action test. Morgen nod dus dan een kruidvat 2 v 10 euro proberen . Zien jullie wat? Ik was zelf tegelijk zwanger met mijn beste vriendin. Scheelde maar 1 week. Maar ik ben er niet verdrietig om dat zij nu wel 16 wkn zwanger is en ik niet. Ze was ook al ruim een jaar bezig en het is haar eerste. Ik vind het alleen jammer dat we niet tegelijk verlof kunnen hebben. Dat had me mega gezellig geleken!
Ja bij mij wordt het heel wazig als ik inzoom. Maar als jij m ziet staat het er. Anders is ie gewoon echt wit hoor!! Hoeveel dpo zit je? Voor je nod een streep sowieso goed teken!!
En meiden die een miskraam hebben meegemaakt, kan me heel goed voorstellen dat dat echt slikken is dan rond de uitgerekende datum.. En dan ook nog een babyshower.. Word je echt op de proef gesteld! Niet leuk.. Dikke knuffel voor jullie!
Mijn zoontje is ook van december, dus zou dan ook precies 2 jaar zijn (is wel 3,5 mnd te vroeg geboren, was eigenlijk eind maart uitgerekend) Ik ben zelf ook van december, hele maand december feest dan dus Ervan uitgaande dat dit niet weer een miskraam wordt uiteraard.
dat ligt eraan hoe je in de knoop zit Suze. Als je last hebt van herbelevingen, dus dat je er aan moet denken, plaatjes of een film door je hoofd ziet gaan, en er erg emotioneel van wordt dan is EMDR passend. Maar als het meer gaat over dat je sinds miskraam emotioneel bent, angstig bent voor of in een nieuwe zwangerschap of moeite hebt met een balans vinden in het zwanger worden (omdat het zo'n effect heeft op alles in je leven), dan is een 'praat' therapie meer passend. Je zou kunnen starten met een gesprek bij de poh bij je huisarts (een soort van laagdrempelige psycholoog van de huisarts). Als hij of zij dan ziet dat er meer nodig is kan je verwezen worden maar de ggz.
Goodlife wat een goed nieuws voor jou! Hopelijk lopen ze op! Wij waren eind dec/begin jan even samen zwanger. Hopelijk nu weer maar dan MET goede afloop
Goodlife en Pippins, ik zie ze hoor. Bij Pippins wel iets duidelijker dan bij Goodlife, maar je ziet ze toch! Wat leuk, gefeliciteerd!!! Al een uitgerekende datum gezien als het mooi oploopt? Ik dacht dat ik met 11 dpo hele lichte streepjes testte, maar bij jullie zijn ze ook niet heel duidelijk. Ik ben zo bang dat het weer misgaat... Of het toch niet goed zit. Kan me toch nog niet echt blij voelen. Ik mocht van mijn gyn wel een vroege echo, dus die ga ik dan maar bellen over een weekje als de testen mooi oplopen. Heb er gewoon slecht van geslapen vannacht. Hierbij mijn testjes van vandaag. Heeft Action altijd meer HCG nodig van K2v5?
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Dit is mijn test, als je hierboven klikt. Kunnen jullie die zien?
Volgens mij officieel niet, maar bij action staat dat je pas vanaf nod kunt testen en degene van kruidvat die ik heb liggen kunnen eigenlijk al vanaf 4 dgn voor nod. Maar ja, die zijn veel duurder dus daar wacht ik dan liever mee tot NOD Suze, als je je ongerust maakt zou ik zeker langs gaan. Maar houd er rekening mee dat ze nog vrij weinig kunnen zien als je niet zo ver bent he? De kans dat ze dus niks zien bij 6 wkn ofzo is ook reëel, maar dat wil niet betekenen dan het niet goed zit!!!
Bij Pippins zie ik een duidelijk streepje. Bij Goodlife zie ik ook wat. En bij Suze ook duidelijk! Spannend! Vanochtend zelf ook getest. Ik heb gisteren een fietsstuur in mijn buik gehad en wil het graag weten als het misgaat. Nog maar 9 dpo, maar ik zie een heel vaag streepje. Ik zal zo proberen een foto up te loaden. Uitgerekende datum na mk was voor mij ook een moeilijk moment. Zeker toen ik rond die tijd een nieuwe mk kreeg. Ik kan me voorstellen dat een babyshower van een ander erg pijnlijk is. Misschien voor jezelf eerst een herdenkingsmoment?
Ik zie op beide een streep hoor!!! Gefeliciteerd meid! Na al dat lange wachten is het jullie weer gelukt Ik zal duimen voor een plakkerd deze keer!
Suze, ik zie je testjes niet. Andere lichte streepjes, spannend. Ik duim voor jullie. Hier word ik weer wat zenuwachtig. Vanmorgen meteen begonnen met opruimen, want de hulp kwam en dat was ik gisteravond vergeten. Daarna nog 25 min met een krultang het haar van mijn dochter gedaan, want de schoolfoto is vandaag, aangezien ze 11 is moest daar allemaal extra aandacht aan worden besteedt. Je kunt anders toch echt niet op de foto . Gevolg ik was al een goed uur in de weer zonder gegeten te hebben. En werd daardoor (denk ik) misselijk en hing kokhalzend boven het toilet. Met mijn verstand weet ik dat er een goede reden was. Met mijn hart vroeg ik het me toch af. Bij mijn pubers was ik al aan het spugen voor ik kon testen, dus ik heb er wel ervaring mee. Vandaag 9dpo, we wachten maar weer af.
Schattig zo'n dochter die in de krullers wil! Jemig, dat klinkt wel al positief hoor. OMG, wat een hoop spanning dan deze ronde! Wanneer ga je testen?