Lieve dames, ik ga jullie 'verlaten', ik mag op rood. Vanmorgen was mijn temp gedaald naar 36,7 ipv 37, dus ik denk dat het vandaag echt gaat doorzetten. Op naar ronde 3... Ik zie allemaal mooie testen voorbij komen! Voorzichtig gefeliciteerd allen! Ik hoop dat ze allemaal blijven plakken De rest nog veel success en geduld gewenst!
Spannend weer meiden! Ik zie al wat leuke testen voorbij komen. Hier gisteravond ongesteld geworden. Dus op naar ronde 5
Balen jij ook Nonma.... Samen naar het volgende NOD topic dan maar *knuf* Rest van de dames: Succes en hoop op veel plakbaby's!!!
dank je wel pippins. Mijn dochter is zo een heerlijke tut in sommige dingen. Een verjaardag, feest of feestdag kan niet zonder je bent opgetut. Terwijl ze tegelijkertijd van aanpakken is. Als ze met de schapen bezig is heeft ze de overal aan en is ze niet bang om vies te worden. Ze heeft echt beide kanten in zich. Ze is in februari 11 geworden en heeft toen een conische krultang gehad nadat vorig jaar een moeder dit bij haar gebruikt had voor een playbackshow. Ik had het met Pasen voor het eerst gedaan en moest dus vandaag met enige spoed. Natuurlijk niet echt een ideaal moment zo voor het school gaan, maar moet zeggen het staat er erg goed en is ze helemaal happy dat ze nu met krullend haar op de foto mag. Dan met de kwaaltjes. Aan de ene kant begin ik steeds meer hoop te hebben. Er zijn veel kleine dingetjes: had van de week een paar keer steken in mijn borst, had gisteren en eergisteren van die menstruatie achtige krampen. Had van de week last van mijn onderrug en nu van mijn rechtervoet (dat klinkt raar, maar ben hypermobiel waar ik bij een zwangerschap extra last van heb en heb nu last van mijn rechtervoorvoet die wat aan het doorzakken is). Mijn afscheiding is aan het veranderen en nu dus vanmorgen kokhalzend boven het toilet. Maar ja, voor alles afzonderlijk zijn er ook andere redenen te vinden. Ik weet dat we goed geklust hebben in aanloop na mijn eisprong en ook nog in de 2 dagen daarna. Maar wil mezelf niet gek maken, althans proberen. Dat word wel lastiger nu je wat verder komt. Zit nu op 9 dpo. Had op 28 maart in de avond een positieve ovulatietest en heb 29 maart 's middags ook wel het een en ander gevoeld van de laatste rijping. Ik probeer me in te houden tot zondag 12 dpo, maar minstens tot zaterdag. Al word het wel lastig nu de eerste streepjes zichtbaar zijn in de groep. Dat is het nadeel van je nod als een van de laatsten te hebben. Als je vooraan in de lijst staat dan heb je net wat minder verleidingen.
Ik denk wat te zien. Ik ken het soort test niet. Heb je tussendoor een witte test gehad? Hopen dat ze mooi oplopen!
Dat ga ik ook heel erg hopen!!! @ Suze; ik kan ook nog niet blij zijn hoor. Kan gewoon alle kanten nog op gaan besef ik mij maar al te goed. Als de testen gaan oplopen voelen we ons vast zekerder. Jij hebt toch deze maand acupunctuur gehad voor je eisprong? Ik had deze maand voor t eerst acupunctuur gedaan.
@ elfenprinses; ik zie m nog niet op deze foto ben ik bang maar als jij zelf een streepje ziet staat ie er gewoon hoor! @cilla; ik zie m!
tussendoor een witte test weet ik niet, maar curretage was al in januari... kunnen er dan nu nog hormonen in je lichaam zitten?
Op die van de kruidvat zie ik hem. De kruidvat is heel gevoelig. Ik had vorige ronde lichte streepjes op die van de kruidvat, maar niet die van de action. De testen liepen niet op, leken toen eerder af te lopen en mocht te bloed prikken van huisarts. Had maar een hcg van 13. Die was dus te zien op kruidvat. Weliswaar heel licht en kwam pas met 4 of 5 minuten. Action heeft 25 nodig geloof ik of 50. Dus ja, action heeft meer nodig dan kruidvat. Ik hoop dat ze oplopen suze.
Wat spannend allemaal meiden! Voorzichtig gefeliciteerd voor de meiden met een tuurtest (de een wat duidelijker dan de andere). Balen Nonma en Keef. Ik hoop echt dat jullie de volgende ronde meer geluk hebben. Cilla, ik weet eigenlijk niet hoe lang het HcG na een curettage aanwezig blijft. Ik weet dat na mijn curettage het volgens mij een week of 8 heeft geduurd voor m'n testen helemaal wit waren.. Ik hoop voor jou op een nieuwe zwangerschap, maar dan moet komen de dagen je testen echt op gaan lopen.