NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Lastig om op de foto te krijgen. Zien jullie iets?

Bijgevoegde bestanden:

2. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey hoi

misschien een betere foto.. wat denken jullie? 20160407_085406.jpg

3. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie hem Ellen prinses!

4. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik zie hem :)

5. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen

Ik zie nog niets. Maar dat kan goed aan mij liggen. Hopen op een duidelijkere test morgen.

6. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
  7. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Lieve dames, ik ga jullie 'verlaten', ik mag op rood. Vanmorgen was mijn temp gedaald naar 36,7 ipv 37, dus ik denk dat het vandaag echt gaat doorzetten. Op naar ronde 3...

Ik zie allemaal mooie testen voorbij komen! Voorzichtig gefeliciteerd allen! Ik hoop dat ze allemaal blijven plakken:)

De rest nog veel success en geduld gewenst! :D

8. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Spannend weer meiden!
    Ik zie al wat leuke testen voorbij komen.

Hier gisteravond ongesteld geworden.
    :(
    Dus op naar ronde 5

9. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Balen jij ook Nonma.... Samen naar het volgende NOD topic dan maar *knuf*

Rest van de dames: Succes en hoop op veel plakbaby's!!!

10. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Spannend allemaaal. Denk dat deze ronde voor vele geslaagd zal zijn

11. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    dank je wel pippins.

Mijn dochter is zo een heerlijke tut in sommige dingen. Een verjaardag, feest of feestdag kan niet zonder je bent opgetut. Terwijl ze tegelijkertijd van aanpakken is. Als ze met de schapen bezig is heeft ze de overal aan en is ze niet bang om vies te worden. Ze heeft echt beide kanten in zich. Ze is in februari 11 geworden en heeft toen een conische krultang gehad nadat vorig jaar een moeder dit bij haar gebruikt had voor een playbackshow. Ik had het met Pasen voor het eerst gedaan en moest dus vandaag met enige spoed. Natuurlijk niet echt een ideaal moment zo voor het school gaan, maar moet zeggen het staat er erg goed en is ze helemaal happy dat ze nu met krullend haar op de foto mag.

Dan met de kwaaltjes. Aan de ene kant begin ik steeds meer hoop te hebben. Er zijn veel kleine dingetjes: had van de week een paar keer steken in mijn borst, had gisteren en eergisteren van die menstruatie achtige krampen. Had van de week last van mijn onderrug en nu van mijn rechtervoet (dat klinkt raar, maar ben hypermobiel waar ik bij een zwangerschap extra last van heb en heb nu last van mijn rechtervoorvoet die wat aan het doorzakken is). Mijn afscheiding is aan het veranderen en nu dus vanmorgen kokhalzend boven het toilet. Maar ja, voor alles afzonderlijk zijn er ook andere redenen te vinden. Ik weet dat we goed geklust hebben in aanloop na mijn eisprong en ook nog in de 2 dagen daarna.

Maar wil mezelf niet gek maken, althans proberen. Dat word wel lastiger nu je wat verder komt. Zit nu op 9 dpo. Had op 28 maart in de avond een positieve ovulatietest en heb 29 maart 's middags ook wel het een en ander gevoeld van de laatste rijping. Ik probeer me in te houden tot zondag 12 dpo, maar minstens tot zaterdag. Al word het wel lastig nu de eerste streepjes zichtbaar zijn in de groep. Dat is het nadeel van je nod als een van de laatsten te hebben. Als je vooraan in de lijst staat dan heb je net wat minder verleidingen.

12. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Ik denk wat te zien. Ik ken het soort test niet. Heb je tussendoor een witte test gehad? Hopen dat ze mooi oplopen!

13. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Dat ga ik ook heel erg hopen!!!
    @ Suze; ik kan ook nog niet blij zijn hoor. Kan gewoon alle kanten nog op gaan besef ik mij maar al te goed. Als de testen gaan oplopen voelen we ons vast zekerder. Jij hebt toch deze maand acupunctuur gehad voor je eisprong? Ik had deze maand voor t eerst acupunctuur gedaan.

14. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

@ elfenprinses; ik zie m nog niet op deze foto ben ik bang maar als jij zelf een streepje ziet staat ie er gewoon hoor!

@cilla; ik zie m!

15. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik heb al een nieuwe NOD gemaakt;) van 8 tot 14 mei, kom je erbij? :D

16. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    tussendoor een witte test weet ik niet, maar curretage was al in januari... kunnen er dan nu nog hormonen in je lichaam zitten?

17. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Op die van de kruidvat zie ik hem. De kruidvat is heel gevoelig. Ik had vorige ronde lichte streepjes op die van de kruidvat, maar niet die van de action. De testen liepen niet op, leken toen eerder af te lopen en mocht te bloed prikken van huisarts. Had maar een hcg van 13. Die was dus te zien op kruidvat. Weliswaar heel licht en kwam pas met 4 of 5 minuten. Action heeft 25 nodig geloof ik of 50. Dus ja, action heeft meer nodig dan kruidvat. Ik hoop dat ze oplopen suze.

18. cilla83

cilla83 Actief lid

26 nov 2015
    249
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suze Ik zie ze!! Mooie testen!

19. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Mijn nieuwe NOD is 4 mei:(

Dus ik zit een topicje eerder.. jammer..
    Hou je af en toe wel in de gaten ;)

20. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal meiden!
    Voorzichtig gefeliciteerd voor de meiden met een tuurtest (de een wat duidelijker dan de andere).
    Balen Nonma en Keef. Ik hoop echt dat jullie de volgende ronde meer geluk hebben.

Cilla, ik weet eigenlijk niet hoe lang het HcG na een curettage aanwezig blijft. Ik weet dat na mijn curettage het volgens mij een week of 8 heeft geduurd voor m'n testen helemaal wit waren.. Ik hoop voor jou op een nieuwe zwangerschap, maar dan moet komen de dagen je testen echt op gaan lopen.

Deel Deze Pagina