♡♡...nod-lijst 8 t/m 14 april 2016...♡♡ 08. (4) pippins - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 17 elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 santjeb - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 09. (6) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 17 - mmm dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ mk dec '15 mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 wens09 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 suze29 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 (5e na mk) 10. (10) nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na bbz pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 nicoleam - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) wannebemammie - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde mamasandra - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde piepoe - 34 jaar- 2e kindje - 1e ronde na tussenstop 11. (4) sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz (1 eileider) luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15 - mmm princessp - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 purplegirl89 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 12. (4) beeb1987 - 28jaar - 1e kindje - ronde 20 - mmm palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Home - 37 jaar - 2e kindje - ronde 26 -mmm 13. (7) osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na mk) 30anouk - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 OumYahya - 23jaar - 1e kindje - ronde 4 Unkownm - 19 jaar - 1e kindje - ronde 5 14. (6) mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk) vakantieganger - 2e kindje - ronde 3 blo - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 linn81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 datumloos. (0) buiten de lijst. (1) 17 april, picasso91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 totaal: 42 wachtbankje (31)zwanger (0), ongesteld (4), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (7) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Haha ja dat is waar. We zullen het dit weekend wel merken. Mocht ik maandag nog niet ongesteld zijn dan doe ik nog een testje
Wat een spannendheid hier! Ik ben een slechte tuurder en kijk op m'n tel dus ik zie alleen knallers Jammer voor diegene die nog niet positief testen.. Hopelijk behoren wij tot die mensen die langzaam hcg aanmaken en pas na nod een streep zien..? Die moeten er ook zijn toch? Hihi!
Helaas al om 6.45 gezwicht. Ik heb daardoor een kwartier strijd gehad met mezelf. Maar ik werd met hoofdpijn, pijn in mijn borst en een licht misselijk gevoel. Daardoor toch mezelf over gehaald. Maar nu baal ik ontzettend van mezelf.nhelemaal wit, ook na 20 min nog steeds. Wel de kV 2v5. En die is echt gevoelig. Nu teleurgesteld dus en spijt. Grrr.
Goodlife, gefeliciteerd . Nog anoniem, je weet het,ik ben een slechte tuurder. Ik zie hem niet. Belangrijkste is dat jij hem ziet. In ieder geval weer spannend.
Jeetje meiden, ik ben even een dag weg en meteen een hoop om bij te lezen en gewoon ook al streepjes de een al veel duidelijker dan de ander, maar toch! Helemaal leuk! Hopelijk lopen al die testen de komende dagen op. Meiden op rood, sterkte en probeer positief te blijven voor de volgende ronde! Ik denk dat ik mijn NOD moet verplaatsen naar achteren (pff nog langer wachten..) Ik had namelijk zondag in eens een knaller op de ovulatie test.. Ik dacht eigenlijk doordat ik met pasen een paar dagen weg was en de testen toen op liepen en met pasen niet heb kunnen testen en wel wat steken gehad heb dat ik de piek gemist had op de ovulatietesten.. Maar ik ben toch door blijven testen en ineens zondag een dikke knaller op die test.. Het natuurlijk nog erg gezellig gehad die avond..
Patje toch! Ik had ook die strijd vAnmorgem en vroeg mezelf af of ik de teleurstelling aan kon.. Het antw was nee. Dus ik snap hoe rot jij je nu voelt. Misschien was het veel te vroeg. Daar duim ik gewoon voor!
Wat vervelend, dan heb je nu een vrij langs cyclus? Gelukkig was het nog gezellig zondag. Liever een keer te veel seks dan te weinig!
Bedankt voor jullie bemoedigende antwoorden meiden, geeft me weer hoop en bevestigd dat ik niet gek ben hahaik wil toch tot morgen wachten met nog een keer testen. Vandaag maar een paar uurtje slaap en dan druk druk. Mijn borsten worden wel steeds gevoeliger, normaal gesproken wordt dat minder als de nod dichterbij komt dus dat geeft me ook hoop zie ook aders die ik normaal niet zie... Denk ik. Hoop morgen een mooie test met duidelijkere tweede streep te kunnen plaatsen. @goodlife super Hey gefeliciteerd!!! @ejra, ook spannend voor jou dus, hoop dat een volgende test donkerder is
Haha dat is helemaal waar en vind het ook helemaal geen straf gelukkig Ja beetje jammer van me cyclus, had hoop na de eerste pil loze ronde netjes dag 28, cylcus erna (en ronde nr1) ineens 32 en ziet er nu dus naar uit dat ie weer wat opschuift. Nu heb ik volgens mij geen lf van 14dgn maar wat korter, maar dat weet ik na deze ronde pas zeker (of niet, wat ik natuurlijk hoop )
Even een snel berichtje van mij, sorry kan niet echt reageren want moet zo weg. Hierbij mijn testjes van vandaag, ik ben er niet gerust op want e lopen niet echt lekker op. Foto: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Het is toch zo dat het HCG meestal eens in de 2 tot 3 dgn verdubbeld? Dan kan het zo zijn dat ie vandaag nog niet is opgelopen? Ik zie overigens vooral op de onderste toch echt een duidelijk streepje..