Ik mag helaas ook op rood. Heb deze maand vooral meegelezen met jullie (en niet gekletst). Hoop op een mooie roze lijst straks voor jullie. Succes!
Balen voor de meiden op rood en gefeliciteerd voor de nieuwe tuurders, roze testers. Hierbij mijn kwaaltjes deze maand. Van de acupuncturist moest ik het in detail bijhouden dus vandaar ; Ronde 14 Cd 9 eisprongpijn beide kanten Cd 10-16 eisprongpijn Cd 16 eisprong 1-4 dpo lichte krampen 5 dpo trekkend gevoel onderbuik, rommelende darmen,zere borsten aan zijkant 6 dpo; samentrekkingen, paar steekjes gevoeld 7 dpo, nog steeds zere borsten aan zijkant. Verder geen buikpijn. Wel rommelende darmen. 8 dpo; samentrekkend gevoel, rommelende darmen, geen buikpijn. 9 dpo; lage buikpijn, steken liezen. Menstruatiepijn, hele erge buikpijn straalt uit naar benen. Krampen. Pijn onderrug --> is waarschijnlijk innesteling geweest. Temp daalde ook deze dag. 10 dpo; pijn onderrug, lage buikpijn, steekjes. Droog gevoel, geen afscheiding. Nog steeds zere borsten. Temp stijgt 11 dpo; misselijk, steekjes liezen. Temp stijgt Licht positieve test 😍 12 dpo; misselijk, steekjes rechts onder in de ochtend. Rommelende darmen, volle en pijnlijke borsten. Test loopt op. Temp stijgt.
Goedemorgen dames! Ik heb er net een testje tegenaan gegooid op (waarschijnlijk) 10 DPO, maar negatief. Maar weer afwachten... Ik ben sowieso wel blij, want mijn LF is meestal heel kort (8-10 dagen en vorige maand zelfs 7 dagen) en vandaag is mn temp nog hoog, dus dat is erg positief!
Aan je temp te zien is er niet veel twijfel dat je op 10 DPO zit, ziet er goed uit! Ik heb 1 keer gehad dat mijn temperatuur pas ging zakken tijdens menstruatie, maar als je al over je reguliere lf heen bent lijkt mij dat erg positief
Ja aan mn temp wel, maar aan mn ovulatietesten niet. Ik heb namelijk nooit een knaller gehad op mn ovu testen. Nu op dag 14 en 15 donkere strepen zoals ik die normaal heb en die ik dan ook positief noem. Maar op dag 16 ineens een knaller en dag 17 ook nog een hele donkere test. Dus nu denk ik dat 9dpo ook nog zou kunnen. Want hij zet nu mn eisprong lijn de dag voor mn knaller... Aan de andere kant denk ik, als ie normaal ook springt met minder LH in mn lijf, dan doet ie dat wellicht nu ook... Mijn temp daalt altijd 1 dag vantevoren of op de dag zelf. Alleen vorige maand niet omdat ik toen aan de progesteroncreme zat die mn temp hoog hield.
Maar dat is in ieder geval positief! Dan kan het nog alle kanten op Ik was gister bekaf, lag half 12 in bed. Vanmorgen om half 8 wakker, en ik moest zoooo nodig plassen dat ik er niet meer van kon slapen. Natuurlijk weer even een testje gedaan, en ik denk dat ik wel voorzichtig op roze mag. De streepjes lopen langzaam aan op en deze testjes waren na 5 minuten. Zag dat je daarna niet meer mocht aflezen na 5 minuten, maar ik vind wel dat ze heel langzaam opdrogen. Ik vind het nog wel heel spannend, omdat ze nog niet knal zijn maar aan de andere kant wil ik ook graag genieten. Het kan altijd mis gaan, of ik nu geniet of niet en ook al gaat het mis, dan wil ik nu in ieder geval genieten zolang het kan. Mn borsten zijn gevoelig, ik heb stemmingswisselingen en moet om de haverklap naar het toilet. Ik kan niet anders zeggen, als dat ik die kwaaltjes echt heerlijk vindt. Ik ga straks ook gewoon een zw banner maken, kan mij het schelen Morgen zou ik bij mn ouders eten, maar drink altijd een wijntje. Maar dan ook echt altijd(!!) Hoe ga ik nu verbloemen dat ik zwanger ben?? Iemand tips? Als ik niet drink, dan weten ze wel hoe laat het is...
Mooi Frummels! Kan zijn dat het hcg stijgen dan wel gewoon duurt tot 14 dpo. Dat verschilt niet natuurlijk. Dus hier voor jou ook goede hoop!!
Owja, en mijn testjes van vanmorgen: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Frummels vervelend die negatieve test. Maar geef de moed niet op. Je hebt een mooie hoge temp en nog geen bloed. Niet iedereen test op 10 dpo al positief. Ik Zou trouwens uitgaan van de donkerste ovutest.
♡♡...nod-lijst 8 t/m 14 april 2016...♡♡ 08. (4) pippins - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 17 elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 santjeb - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 ejra - 26 jaar - 3e kindje - ronde 11 09. (6) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 17 - mmm dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ mk dec '15 mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 wens09 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 suze29 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 (5e na mk) 10. (10) nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na bbz pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 nicoleam - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) wannebemammie - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde mamasandra - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde piepoe - 34 jaar- 2e kindje - 1e ronde na tussenstop 11. (4) sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz (1 eileider) luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15 - mmm princessp - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 purplegirl89 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 12. (4) beeb1987 - 28jaar - 1e kindje - ronde 20 - mmm palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 home - 37 jaar - 2e kindje - ronde 26 -mmm 13. (7) osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na mk) 30anouk - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 oumyahya - 23jaar - 1e kindje - ronde 4 unkownm - 19 jaar - 1e kindje - ronde 5 14. (6) mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk) vakantieganger - 2e kindje - ronde 3 blo - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 linn81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 datumloos. (0) buiten de lijst. (1) 17 april, picasso91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 totaal: 43 wachtbankje (28)zwanger (3), ongesteld (7), mmm (4), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (6) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Mooie testjes. Gister leek het ook al alsof Action bij jou duidelijker reageert dan de KV. Of lijkt dag alleen maar zo?
Frummel, irritant he zo'n negatieve test.. Maar gelukkig zegt het nog even niks en is je temp nog mooi. Succes!! Suze, gefeliciteerd... Ziet er goed uit
Genieten Suze! Nu mee beginnen. Drinken. Hier ook zo één. Ben ook benieuwd of iemand nog een goede smoes weet.
hier worden de streepjes gelukkig duidelijker maar ik vind ze nog niet duidelijk genoeg om op roze te gaan. helaas vanmorgen ook met de griep uit bed gekomen. pijnlijke ogen, keelpijn en 39.9 koorts. weet iemand of koorts kwaad kan als je net zwanger zou zijn?
Spannend Frummels. Ik heb nog goede hoop voor je hoor. Mijn streepje was op 11 dpo al lastig te zien laat staan als ik op 10 had getest. Op 12 was tie wel duidelijk dus hou hoop. Nou Suze voorzichtig gefeliciteerd dan! Goede instelling. Lekker genieten! Ik ben 13 dpo en ga vandaag niet testen. Morgen weer en dan hoop ik dat ie ook mooi opgelopen is en mag ik ook op roze 💗 Wie gaat er nog testen vandaag?
Frummels, houdt moed! Het kan idd nog alle kanten op voor je! Ik duim! Suze,gefeliciteerd.. en probeer er idd maar wat van te genieten. Qua tips geen idee,dat je je niet fit voelt en anders miss eerlijk zijn? Succes iig! Hier dag 12 dpo. Geen test in huis, wel enorme trek in vooral zoete dingen 😆 met vlagen misselijk maar geen idee qua temp.. dus vanmiddag bij action test halen en morgen testen.. dus nog afwachten hier 😊
Zeggen dat je nog een kater hebt van gisteren. Doorgezakt of te diep in t glaasje gekeken met goedkope hoofdpijn wijn
Suze29. Wil je het absoluut niet vertellen? Ik zou het zelf wel gewoon doen. Ouders mega blij en mocht het later misgaan zijn ze er ook om je te steunen. Maar goed, dat is heel persoonlijk natuurlijk. Ik ben gisteren met 2 hele goede vriendinnen gaan eten en ja ik drink ook altijd wel een glaasje. Dus heb het gewoon verteld. Ze wisten ook van mijn miskraam en dat vond ik zelf erg fijn. Maar als je het echt niet wilt vertellen... Je kunt alcoholvrije wijn bij de slijter halen (moet je tactisch het 0% alcohol eraf scheuren), er een klein beetje uithalen en gewoon zeggen dat je die nog open had staan en die op wilt drinken. Wel erg omslachtig maar goed hahahaha. Zeggen dat je je grieperig voelt kan ook. En een kater zoals eerder genoemd is ook een goeie.