NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Hier heel sterk geweest vanmorgen en niet getest. Vandaag 11 dpo. Ook lijken de kwaaltjes af te nemen, zie ik niet echt als gunstig teken.

We wachten gewoon weer verder af.

Suze, ziet er goed uit. Gefeliciteerd .

2. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ja klopt Vakantieganger, Action reageerde vandaag duidelijker als Kruidvat maar ik had eerst over de Action 'gepiest' en daarna pas de Kruidvat gedruppeld. Scheelde dus een minuut of 2 en ik heb de testen beide na 5 minuten gefotografeerd. Ze drogen allebei wel anders op.

Ejra, geen idee of dat invloed heeft. Lijkt mij niet, alhoewel het natuurlijk wel zo is dat je weerstand dan lager is.

Hopelijk heb je morgen dan een knaller Goodlife!! Ik ga ook proberen morgen over te slaan en dan maandag te testen. Eens zien of ik dat volhou haha!

Bedankt voor de niet drinken tips, ik ga eens denken wat ik ga doen.
    Pippins, misschien is jou idee wel het beste inderdaad. Ik had alleen altijd gedacht dit te doen na een eerste echo, als alles er goed uit zag. Ik heb al kadotjes in huis om het ze te vertellen. Ik wilde dan een kadotje geven, met een boekje en 2 shirtjes waar opa en oma op staan. Als ze dat zouden uitpakken dan zouden ze weten dat ze opa en oma zouden worden (voor de tweede keer, mijn broer heeft al een dochtertje) en zou ik de echo foto laten zien.
    Ik moet dus nog even aan het idee wennen, om het ze morgen voorzichtig te vertellen zoder alle poespas eromheen.

Bedankt voor de felicitaties meiden!! Ik had dit niet kunnen dromen :)

3. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel knap Pat1978! Kwaaltjes komen en gaan soms. Ik had 2/3 dgn darmen die van slag waren. Daarna weer weg. Gewoon afwachten met goede hoop!

4. Elfenprinses

Elfenprinses Actief lid

27 jan 2014
    248
    1
    16
    Zuid West Brabant
    Nog een paar tips voor het nog niet vertellen:
    - je hebt een antibiotica kuur
    - je volgt een nieuw dieet
    - je doet mee aan 'ik pas'
    - je wilt wel eens alcohol vrije wijn proeven (is erg lekker)

Of ziek zijn invloed heeft op een beginnende zwangerschap weet ik niet. Een eisproprilleng kan daardoor wel later zijn. En een bevalling kan ook later zijn. Maar een ille zwangerschap heeft nog geen bloedband, dus ik denk dat zolang het ziek niet ernstig is het niet kwaad kan.

5. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    #1065 MamavanThiemo, 9 apr 2016
    Laatst bewerkt: 9 apr 2016
    Iedereen op roze, gefeliciteerd!
    Iedereen op rood balen, op naar volgende ronde.
    Iedereen met tuurtesten, spannend!

Ik zit op 10 dpo en vanmorgen bruinverlies dus zal wel voorbode op ongi zijn. Nu ook licht buikpijn. We wachten het af. Eisprong ook 2 dagen eerder dan normaal. Nod zou 14 april moeten zijn maar ka nu dus best 12 april zijn aangezien mijn lf 12 dagen is altijd.

6. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Antibiotica vanwege een blaasontsteking is een goede smoes, die voel je bijna niet meer als je begonnen bent met antibiotica en bij de apotheek zijn ze altijd erg pieperig over alcohol erbij; dan werken de medicijnen namelijk niet meer goed.

7. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Langer durende hoge koorts kan invloed hebben op een zwangerschap. Temperatuur altijd liefst onder de 38,5 houden. Je mag gewoon paracetamol slikken. Hoge koorts kan in een latere fase een vroeggeboorte induceren. Zo vroeg in de zwangerschap zou ik me er niet druk om maken. Voor de zekerheid paracetamol nemen en gewoon rust houden.

8. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dames,,

Zet mij op rood. Voor morgen niet meer voor de 13de

9. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Heel lang getwijfeld en mezelf gek gemaakt. Uit eindelijk gekozen om toch een kijkoperatie te laten doen. 12 april alle documenten regelen.

10. Voila

Voila Niet meer actief

Osrouti, vroeg me al af hoe het met je ging. Wat stom op rood :( knap van je dat je de beslissing hebt gemaakt voor een kijkoperatie. Dan is alles snel duidelijk voor je :)

11. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Gaat gelukkig goed. Ik ben bij me ouders tot maandag. Even afleiding zoeken. Ja met heel veel moeite heb ik deze beslissing genomen. Ik maak mij erg druk en veel onzekerheden. Hoop dat ik hierna me Hoofd en lichaam rust kan geven...

12. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Suze gefeliciteerd, vind het zeker goede streepjes worden :)

Sterkte osrouti, hopelijk gaat het duidelijkheid geven

13. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dank je wel pandabeer.

Gefeliciteerd voor alle meiden die zwanger zijn en hopelijk lees ik binnenkort meer roze streepjes

14. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dames,

ik vroeg mij eigenlijk af. Als je een kijkoperatie krijgt e ze komen verklevingen N andere gekke dingen tegen halen ze dat weg ?
    Of maken ze een nieuwe afspraak om T weg te halen

15. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Osrouti ik leef met je mee. Wat goed dat je deze stap durft te zetten.
    Ik blijf je volgen.

16. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dank je wel... Ik. Hou jullie op de hoogte

17. unkownm

unkownm Lid

25 feb 2016
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 10DPO, heb nu al een paar dagen last van misselijkheid, maagzuur, heel opvallend witte vloed, maar dat is niet te zien in mn onderbroek. Sinds gister af en aan last van menstruatiekrampen...woensdag NOD waarschijnlijk maandag testen als ik het tot dan volhoudt.

18. Luuntje2

Luuntje2 Niet meer actief

In principe halen ze meteen weg wat ze tegenkomen. Bij mij bleek toen dat 1 eileider niet meer te redden was. Geen paniek als dat gebeurt hoor. Je andere eileider neem voor iets van 70% de functie van de missende eileider over. Wist ik toen ook niet, maar je eierstokken zitten niet 'vast' aan je eileiders. Zodra er een eitje vrijkomt uit je eierstok zweeft die een soort van in je buik en wordt dan opgepikt door 1 van de eileiders. Ik heb vervolgens 2 kinderen gekregen!

Goed van je dat je hebt besloten om het te toch te laten doen! Het valt echt mee, geloof me. En als blijkt dat er verklevingen of wat dan ook zitten dan kan je er dus maar beter vanaf zijn. Succes!

19. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Dank je wel voor je informatie. Jaa ik heb me heel gek zitten lopen maken.
    Eierstokken heb ik nog maar eileiders is nog een grote vraag. Ik heb een BBZ gehad in T buitenland. Heel mooi om te lezen dat je zwanger geraakt bent na kijkoperatie

20. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Succes osrouti! Ik hoop dat het allemaal meevalt voor jou en snel zwanger geraakt!

Deel Deze Pagina