Vanochtend weer getest, weer Zo'n tuurtest, al lijkt hij wel ietsje duidelijker dan 2 dagen geleden. Maar toch, ik denk dat ik mezelf gewoon gek maak. Heb vandaag lichte menstruatiekramp, als ik uitga van 14 dagen na eisprong nod dan zou morgen mijn nod moeten zijn. Borsten wel nog steeds gevoelig en ben vandaag chagerijnig, komt denk ik omdat ik maar geen duidelijkheid krijg. Had gewoon gehoopt op een duidelijkere tweede streep. Beetje teleurgesteld dus. Heb nog action testen in huis, dus wacht nu wel af of ik overtijd ga. Het blijft dus spannend.
Ik ken dat gevoel nog anoniem, je verwacht dan al een streepje aangezien je maar 1 dag voor NOD zit.. gwn afwachten dus tot je over tijd bent. Succes! Ook derest succes met wachten en volhouden en testen en volhouden haha Ik zit nog steeds met die keelontsteking, kan dat kwaad in een prille zwangerschap,?
Had ook weer lichte ochtendurine, net als 2 dagen geleden dus twijfelde weer of testen wel Zin had. Keelontsteking op zich kan geen kwaad, medicijnen misschien wel, dus als je medicijnen nodig hebt zou ik even informeren bij de huisarts of je ze mag nemen
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik denk maandag als mijn temp dan nog mooi hoog is. Donderdag zou de eerste dag van m'n nieuwe cyclus zijn. Is dat dan mijn NOD? Meiden die zwanger zijn. Hebben jullie voor NOD afscheiding gehad?
Ja dat is dan je nod, spannend hoor, ik ken de temperatuurmethode niet echt maar heb begrepen dat het positief is als de temp hoog blijft. Ik hoop voor jou op een positieve test. Ik weet nog niet of ik zwanger ben maar heb wel gewoon afscheiding
Hallo dames, ik hoop dat ik me hier ook mag bijvoegen wij zijn sinds 6 december gestopt met de pil en vandaag is mijn NOD gister heb ik wel getest (met action) maar deze was negatief. vanochtend heb ik 2 testen van kruidvat gekocht en mijn tempratuur was vanochtend op 37,5 en gister 37.3. wanneer denken jullie dat het beste is om opnieuw te gaan testen?
Testen van action zijn minder gevoelig.als je morgenochtend nog niet ongesteld bent kun je met de Kruidvat test heel goed testen al
Ik gebruik geen medicatie, heb er rekening mee gehouden maar ik denk dar ik ze wel kan innemen nu want ik mag op rood -( deze keer 34 dagen geduurd . Hiervoor 38 dus ging er vanuit dit keer weer Succes voor derest!
♡♡...nod-lijst 8 t/m 14 april 2016...♡♡ 08. (5) pippins - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 na mk trotsemama1990 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 17 elfenprinses - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 santjeb - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 ejra - 26 jaar - 3e kindje - ronde 11 09. (7) jongemama1 - 24 jaar - 3e kindje - ronde 17 - mmm dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ mk dec '15 mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 wens09 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 suze29 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 (5e na mk) Elaf - 22 jaar - 1e kindje - ronde 4 10. (11) nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na bbz pandabeer87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 1 keef85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 nicoleam - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) wannebemammie - 28 jaar - 1e kindje - 3e ronde mamasandra - 30 jaar - 3e kindje - 2e ronde piepoe - 34 jaar- 2e kindje - 1e ronde na tussenstop osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 11. (4) sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na bbz (1 eileider) luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15 - mmm princessp - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 purplegirl89 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 12. (4) beeb1987 - 28jaar - 1e kindje - ronde 20 - mmm palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 home - 37 jaar - 2e kindje - ronde 26 -mmm 13. (6) marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 8 (3e na mk) 30anouk - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 oumyahya - 23jaar - 1e kindje - ronde 4 unkownm - 19 jaar - 1e kindje - ronde 5 14. (6) mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisum - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk) vakantieganger - 2e kindje - ronde 3 blo - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 linn81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 10 datumloos. (0) buiten de lijst. (1) 17 april, picasso91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 3 totaal: 44 wachtbankje (25)zwanger (3), ongesteld (9), mmm (4), negatieve test (1), twijfel-/tuurtest (6) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Het lukt mij niet om mezelf er bij te zetten kan iemand dat voor mij doen Elaf 22 jaar 1e kindje en ronde 4
elaf ik heb je erop gezet int blauw omdat je zei dat je negatief getest hebt is dat goed? Moet iederee zich dan op rood zette op de dag da ze ongi geworde zijn? Ik ben ook tevroeg maar ik laat het gwn op de 13e staan
Hallo dames. Ik twijfelde even aan mijn zwangerschap omdat de teste van de action naar mijn idee niet mooi opliepen. Dus vandaag naar de kruidvat gevlogen om testen en nu ben ik toch wat meer gerustgesteld. Ik voel me alleen helemaal niet zwanger. Heb alleen een beetje pijnlijke borsten maar verder voelt het niet zo. Maar het resultaat mag er zijn...