NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Jeetje meiden dit is raar... vanochtend een test gedaan, was weer zon tuurtest.

Bekijk bijlage 497588

Ik had die test op de badkamer gelegd en was vanavond gaan douchen.
    Toen ik na het douchen weer even op die test keek was het streepje opeens veel duidelijker.

Bekijk bijlage 497589

Ik heb al de hele dag lichte menstruatie kramp, dus ik had me er al bij neergelegd dat ik ws morgen gewoon ongesteld zou worden, maar nu weet ik het echt niet meer. Krampen zijn weg.Het wordt dus steeds spannender hier

Trotsemama wat een mooie testen meid, gefeliciteerd!

2. Voila

Voila Niet meer actief

Hmmmm hoopvol nog anoniem... ;) spannend

3. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodlife, Elaf succes morgen met testen! Voila, zou idd mooi zijn als je een zwangerschap de schuld kan geven hahaha. Ik ga voor je duimen!

Hier geen duidelijk veranderde afscheiding. Ik heb gedurende de hele cyclus wel afscheiding, ene keer wat dikker dan de andere keer.

4. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik zie hem op beide hoor! Voorzichtig gefeliciteerd!

5. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Klopt hoor, feitelijk gezien kun je er niks over zeggen. Zekerheid geeft het niet alleen is het erg hoopvol. Spannend hoor en dat van je teleurstelling snap ik heel erg goed. Nog 3 daagjes dan maar wachten.

Ik werd net wakker van m'n dochter en moest plassen maar dacht het is vast te vroeg om te testen dus heb doorgespoeld. Nu spijt van want kan niet meer slapen. Ben heel erg misselijk.

Oh spannend nog anoniem dat ziet er wel goed uit en lijkt geen indroger. Ga je straks weer testen?

6. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Nog anoniem, lijkt op een nette test, duimen dat hij op gaat lopen.

Goodlife, succes zo. Duim voor je!

Voila, hoever ben jij nou? Had jij al getest? Ben het even kwijt....

Nog 24 uur.... Bijna zelf weer testen. Vandaag mijn NOD. Moet een knaller zijn morgen onderhand. Hij was van de week al gewoon duidelijk.. Wordt wel zenuwachtig...

7. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Hier ook een onrustig nachtje. Jammer dat je hebt doorgespoeld als je wilde testen. Hopelijk zo nog wat geconcenteerde urine. Hoop dat je lekker ligt te slapen nu. Ik ben uit m'n bed gevallen ;). Temp gelukkig nog hoog. Ik houd hoop ;).

Nog anoniem die is gewoon positief hoor!

Vlindertje81 ik hoop dat jouw test van het scherm knalt morgen!

8. Goodlife

Hoi meiden. Hier ben ik weer. Heb net getest. Had verwacht dat de kV veel donkerder was geworden. Vandaag nod dus heb er nou niet een heel gerust gevoel bij. Wat vinden jullie?

9. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Je het geen kruidvat om mee te vergelijken?

10. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Naar mijn mening is dit een prima test! Zelfs de CB reageert. Lekker van genieten Goodlife!

11. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Goedemorgen,
    Ik snap niks meer van mijn lichaam. Zit op 11 dpo
    en vanmorgen rood/bruin bloed bij afvegen. Mijn cyclus is altijd 32 dagen en nu dan 29 dagen ... nod zou pas de 14e moeten zijn, maar aan de andere kant eisprong was ook 2 dagen eerder. Denk dat ik wel op rood kan.

12. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Goodlife ik snap wat je bedoelt. Hoe is je streep in vergelijking met eergisteren? Als hij blijft oplopen is er niets aan de hand!

O ik kon gewoon vannacht bijna niet slapen door het temperaturen. Vandaag 10/11dpo. Mn temp is nog hoog. De enige keren dat dat nog zo was op 10dpo, was ik zwanger. Oooooooo ik hoop het zo! Morgen weer testen denk ik.

13. Voila

Voila Niet meer actief

Ik snap wat je bedoelt goodlife. Het zijn mooie testen en het ziet er goed uit dat clearblue reageert. Anders test je over 2 dagen nog eens? Dan zal die van kvk wel weer wat donkerder zijn! Maar ik durf je wel te feliciteren :D

14. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Dankjewel :D

Wat jij hebt had ik dus ook (en nu 2 dagen na nod heb ik nog steeds die krampen)
    Normaal gesproken vanaf 4 dagen voor mijn nod al kramp.
    Dat was nu ook zo, alleen was het niet continu maar verdween het steeds weer.
    Het kwam steeds met vlagen, daardoor twijfelde ik.al dus wie weet ik het bij jou ook een goed teken ;) suc6 iig, spannend!

15. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Wow ik zie hem inderdaad weer hoog zijn. Fijn dat je kan vergelijken. Ik kan dat helaas nog niet. Durf je nog niet te testen?

16. TrotseMama1990

TrotseMama1990 Bekend lid

26 feb 2012
    884
    39
    28
    Vrouw
    Huismama
    Goodlife ik zou idd over 2 dagen nog een keer testen.
    Dan loopt ie vast wel mooi op.Maar ik snap je angst hoor ik had op nod nog steeds met de action testen een lichte streep.

Dus een kruidvat test gehaald en die was bij mij duidelijk donker.
    De een maak snel heg aan en de ander niet.

Komt vast goed :D

17. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    #1137 Frummels, 10 apr 2016
    Laatst bewerkt: 10 apr 2016
    Nou ja helaas, ik heb helaas 12 rondes temp kaartjes waar ik mee kan vergelijken, had t liever niet gehad ;)
    Maar ik snap wat je bedoelt. Als het dan toch moet is het fijn o, te vergelijken. Ja mijn LF is nooit langer dan 10 dagen en altijd lagere temp op dag 10.
    Ik had gisteren negatief getest dus daarom nog even wachten.

Trek je t nog een beetje?

18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Zou het nog een innestelingsbloeding kunnen zijn of denk je dat het einde oefening is?

19. Goodlife

#1139 Goodlife, 10 apr 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2016
    Bedankt voor jullie reacties! Hierbij de vergelijking. Wat is dat zwanger worden dus een onzeker gebeuren zeg!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,5 KB
      Weergaven:
      6
  20. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Helaas is misschien een beter woord Ha Ha alleen baal ik dat ik het niet vanaf ronde 1 heb gedaan. Gelukkig snap je wat ik bedoel. 12 rondes jeetje! Moeilijk zo'n negatieve test. We moeten nog even een paar dagen veel duimen samen. Gelukkig wat afleiding vandaag en morgen. Jij ook?

Deel Deze Pagina