♡NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016♡[/COLOR]♡ 08. (1) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK 09. (4) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 10. (3) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 2 Vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 0 11. (4) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) 12. (1) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 13. (3) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 14. (3) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Vakantieganger - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik hoop het! Heb natuurlijk al wel een zwangerschap van 10 weken gehad, maar dat zat dus op de verkeerde plek . Weet niet of dat ook met luteale fase kan samenhangen.. Vruchtje heeft het niet naar de baarmoeder gehaald namelijk..
Hallo meiden, ik doe deze ronde ook weer vol goede moed mee. Afgelopen cyclus licht positief getest maar liepen helaas niet op en een paar dagen te laat ongesteld geworden. Ik gebruik ovutesten van sensitest en CB. Helaas liggen ze nu in de kast omdat ik nu net ongesteld ben geworden. Ik hoop dat ik iets rustiger kan blijven deze ronde na 2 zware teleurstellingen afgelopen 3 maanden. Helaas pas de 14de aan de beurt deze maand dus hoop dat er nog meer meiden bijkomen die ook laat in deze NOD ronde pas kunnen testen. Verheug me op jullie geklets! En zal ook al wat bekende namen uit vorige rondes.
Goeie vraag.... volgens mij komt een bbz eerder door verklevingen in je eierstokken (bv door een eerdere infectie), of door vroegere operaties er aan. Als daar bij jou gern sprake van is is het misschien gewoon domme pech. Net als een miskraam (tenzij je er >2 achter elkaar krijgt). Laten we maar gewoon op een vruchtbare ronde hopen en dus een hoop december babies
Wat jammer om jou hier ook weer te zien! We gaan wel steeds gelijk op he! Zullen we deze ronde gewoon zwanger worden? (Net als alle anderen hoor!!
♡♡NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016♡♡ 08. (1) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK 09. (4) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 10. (3) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 2 Vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 0 11. (4) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) 12. (1) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 13. (3) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 14. (4) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Vakantieganger - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Mijn ovulatietest loopt nu al op.. Het is pas cyclusdag 9. (Vorige maand had ik een dag na zo'n streepje mijn piek...toen wel pas op cyclusdag 19. Kan zomaar zijn dat ik opeens buiten deze lijst val. Ik weet dat LH kan schommelen maar bij mij loopt hij altijd op en daarna weer netjes af. Apart. We gaan het zien! Aan de ene kant zou het wel fijn zijn want ik word steeds zo gek van al dat wachten met een cyclus van 33 dagen🙈
Dat ziet er al goed uit Voila! Goed dat je nu al bent gaan testen dan. Heerlijk zo snel dat scheelt weer met wachten. Temperatuur je ook?
dames, Ik ga deze maand clearblue 2 meest vruchtbare dagen gebruiken. moet ik testen met ochtend urine of ?
Ja zou erg fijn zijn!! Nee ik temperatuur niet.. Ben er eigenlijk nu al zoveel mee bezig en denk dat als ik ga tempen dat het me helemaal naar m'n bol stijgt. Heb me er trouwens wel in verdiept een tijdje geleden en de FF app gedownload maar ik snap er niks van haha. Dus voor nu nog even alleen de ovutesten. Temp jij wel?
Geen idee, heb wel een keer gelezen dat je met CB wel ochtendurine moet gebruiken maar zou even goed de bijsluiter lezen
♡♡NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016♡♡ 08. (1) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK 09. (4) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 10. (3) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 2 Vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 0 11. (4) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) 12. (1) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 13. (4) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 14. (3) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE][/QUOTE]
Ik temperatuur niet iedere maand meer. Heb mij voorgenomen nu niet te doen. Clearblue ovulatietesten moeten met ochtendurine.
Leuk dat de lijst steeds langer wordt. Ik hoop dat in deze lijst meer roze namen komen dan in de vorige. Ik ben nog steeds ongesteld, langer dan normaal, maar dat komt misschien omdat ik licht positief had getest en later ongesteld ben geworden. Ik heb volgens de vruchtbaarheidscalculator eind volgende week een eisprong maar ben dus ook een paar keer eerder geweest. Ik wacht het af, ik ga volgende week in ieder geval weer beginnen met de ovu testjes
Ja vorige lijst was echt weinig roze he?? Zo jammer. Laten we het deze ronde maar eens goed maken met z'n allen succes alvast met het vinden van je piek.
Nou de vorige lijst viel inderdaad erg tegen! Ik vind het een goed plan om deze mooi roze te maken, want mooi roze is niet lelijk! Haha
Inderdaad meiden dat is een heel goed plan, jullie ook succes met het vinden van je piek! Als het nu gaat lukken ben ik ongeveer 21 dec uitgerekend, word dan misschien een kerstkindje, is wel bijzonder. Ik heb echt wat met de kerst. En, dan ben ik zowiezo vrij met de kerst en met oud op nieuw, dat komt in mijn werk weinig voor