NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door jongemama1, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

He wat rot Ejra en Vlindertje. Voor jou spannend Voila. Succes met wachten. Ik zit nog steeds in spanning. Ben er bang voor dat ik binnenkort op rood mag 😔 Had wel om 2u geplast en deze test is van 6.15 uur

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,4 KB
      Weergaven:
      17
  2. Luuntje2

Luuntje2 Niet meer actief

Omg omg omg....
    Gisteren op 9dpo een temp daling. Gisteravond ook heeeel licht bloedverlies. Pms hoofpijn, strontchagrijnig, kortom een duidelijke menstruatie op komst. Die heb ik op 11-12 dpo vaak al. En toen er vanochtend geen bloed was en mijn temp weer wat was gestegen kreeg ik dit.. Gisteren nog knetterwit!

3. Goodlife

Dit is m'n rijtje met daglicht

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,5 KB
      Weergaven:
      9
  4. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Ik mag op rood, de rode duiveltjes zijn twee dagen te vroeg door gezet. Had ik gisteravond goed aangevoeld helaas.

Dames op roze, gefeliciteerd en dat er maar veel bij mag komen. Dames op rood succes in de volgende ronde.
    Dames met een tuurtestje, hopelijk loopt het snel op.

Wij gaan door naar ronde 9. Na alleen nog besluiten of dat dat nu meteen is of na een pauze van 4 maanden.

5. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Goodlife, je testen zien er wel oke uit toch? De laatste is toch duidelijk de dikste lijn.. Maar kan me voorstellen dat je daar bang voor bent.

@ Luuntje, ik zie de streep, spannend!!

Hier pas 8DPO dus moet me nog even inhouden en wat is dat lastig met al die testers en toch al een aantal mooie roze testen, al weet ik dat 8DPO wel erg vroeg is om te gaan testen.

6. elaf

elaf Lid

9 apr 2016
    57
    6
    8
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,
    Ook ik kan op rood! Heb nu en cyclus van 33 dagen begrijp er helemaal niks van iemand een idee hoe dat nu werkt? Ovulatie enzo

7. Purplegirl89

Purplegirl89 Actief lid

29 feb 2016
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag ook op rood. Helaas weer niks ...

8. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Jullie kunnen toch gewoon doorgaan? Mocht ronde 9 wel lukken dan ben je relatief vroeg in de zwangerschap toch? Weet niet wat voor bedrijf je hebt maar kan me voorstellen als je met verlof gaat of op punt van bevallen staat dat het dan niet gunstig is. maar als je volgende ronde zwanger raakt dan zou je in de eerste maanden van je zwangerschap zitten.

9. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Luuntje en goodlife <3 .
    Goodlife ik vind je laatste test duidelijker dan de eerdere testen.

Hier met een vergelijking bezig. Ben wat verschillende merken aan het vergelijken met zelfde urine. Ze moeten nog even drogen.

Voor nu heb ik een heel mooi resultaat. De CB :) het is gewoon écht waar! Ik mag op roze!!!!

10. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Viola je kan bijna testen schat! En vlindertje ik duim dat je tuurtest klopt. Hier lijkt de Sensibaby gevoeliger dan de kruidvat. Mocht je testen bestellen ;).

11. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Goodlife, ziet er juist tich heel mooi uit? Die van mij zien er ook zo uit hoor. Vind die laatste juist duidelijk.

Ziet er goed uit Luuntje!!

Elf jij had toch al eerder positief getest dacht ik? Wat balen zeg...

12. Goodlife

Ik twijfel zo Suze. Mag ik jouw testen eens zien?
    Het is een onderbuikgevoel. Hopelijk zit ik er helemaal naast. Gelukkig ben ik nu wel misselijk de afgelopen dagen begon dat pas einde vd dag. Laat de kwaaltjes maar komen. Oh ik hoop t zo.

13. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dat begrijp ik, maar niet iedereen maakt even snel hcg aan. Kijk even bij mijn album, daar staan ze van alle dagen.

Deze is van vandaag, maar die is wel echt bij al bijna knal. Vandaag 15 dpo gok ik.

14. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
  15. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd vakantieganger! Mooi resultaat met de CB :)

16. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1236 Pippins, 11 apr 2016
    Laatst bewerkt: 11 apr 2016
    Dames, hier ter vergelijking mijn 2 testen. Eentje van nod (afgelopen vrijdag) en eentje van vanochtend. Voor en op nod dus ook al positief maar heel licht. Dus gewoon nog even geduld hebben! Bovendien hoeft een hoog of laag hcg niet altijd wat te zeggen he. Sommige vrouwen knallen en krijgen een miskraam anderen hebben licht positieve testen en daar gaat alles volgens het boekje.

Blijf hoop houden! Ik zal duimen voor de tuurders. En Voila.... wat goed dat je nog niet getest hebt!! Jemig. Chapeau zeg. Hopen dat dat beloond wordt dan maar :D

Luuntje.... Heel netjes zo vroeg al, gefeliciteerd!!

Pat1978, ik zou ook niet een 4 mnd pauze kunnen hoor. Kun je niet gewoon "passief" doorgaan? Als het slaagt heeft het zo moeten zijn toch? En er valt altijd wel een mouw aan te passen toch met werk. Straks heb je spijt! Als je wens nog erg groot is....

Alle rode dames, bah, wat klote. Heel veel roze toegewenst de volgende ronde!!!

Bijgevoegde bestanden:

17. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Mooie knaller hoor pip

18. Pippins

Pippins Actief lid

6 mrt 2016
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van jou is ook vrij duidelijk anders ;) volgens mij kun jij ook je banner gaan aanmaken!

19. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag NOD.. Temp is weer gestegen naar 37,0 en heb getest.. Drie verschillende merken... Allemaal wit...
    Ik ben pas 12dpo en vorige zwangerschap had ik pas een positieve test 2 weken na nod...

Ik voel me echt een beetje in limbo zitten... Weet niet wat ik moet denken.. Hoe kan ik zo langzaam hcg aanmaken als het ook daadwerkelijk zo is.. Lijkt me dan gelijk een teken dat het niet goed is.. Voor hetzelfde geldt daalt m'n temp morgen mooi en wordt ik op 14 DPO ongesteld.. Zou wel mooi zijn dat ik dan een goede luteale fase heb ipv de 11 dagen die ik gewend ben...

20. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Hij lijkt wel wat donkerder, ik denk dat het goed zit hoor

Ik kon het vanochtend ook niet laten, weer zo'n tuurstreep. Had wel een action test en aangezien eergisteren de kV test al zo'n tuurstreep gaf had ik van action niet veel meer verwacht maar wel gehoopt op een duidelijkere streep natuurlijk. Straks dus maar weer kV testen halen en morgenochtend nog eens testen als ik vandaag niet ongesteld word. Ik word gek van die onzekerheid

Deel Deze Pagina