Ja ben er ook wel veel mee bezig, maar probeer het wel wat naast me neer te leggen buiten de eisprong en later test periode... We zijn nog maar in ronde 4, maar gevoelsmatig zijn we al veel langer bezig... Meer dan wachten kunnen we helaas niet doen. Volgende week weer ei-tijd, dus dan weer even spannend! Ik wilde gaan tempen deze ronde maar ik slaap erg slecht dus is er niet van gekomen.
Begrijpelijk PrincessP. Ik heb nu 2 dagen braaf getempt. Ik weet alleen niet of dat iets voor mij is. Dus afwachten of ik dit elke dag wil en ga doen.
♡♡NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016♡♡ 08. (1) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK 09. (4) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 10. (3) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 2 Vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 0 11. (4) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) 12. (1) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 13. (5) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 na curretage, 8e ronde totaal 14. (3) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Na veel twijfel me toch maar op de lijst gezet. Ik heb net als veel andere bekende namen hier van de lijst waar nagenoeg geen roze op te vinden was. Vorige maand 4 dagen licht positief getest, maar liep niet op en uiteindelijk ook ongi. Afgelopen vrijdag bij gyn geweest, nog nav mijn curretage op 31-1. Ben helemaal weer goedgekeurd. Hij kon niet zien of het vorige ronde raak was geweest, dat was twijfelachtig. Nu in ieder geval weer een nieuwe poging aan het ondernemen. Wil proberen me er iets minder mee bezig te houden dan de vorige ronde. Ook ik ga net als andere op voor een roze lijst met december kindjes.
Weet ik ook nog niet.. Maar ben nu de ene keer 5 uur wakker, dan weer 6, half 7, weer eens 5... Dus dan heeft tempen geen zin. En nu zit ik alweer op dag 8 geloof ik, dus heeft het niet echt zin meer lijkt me.
Pat we gaan ervoor, hopelijk nu wel oplopende testjes! Fijn dat je bent goedgekeurd en alles schoon is. Nu vol goede moed de volgende ronde in
Volgens de gyn zat er littekenweefsel in m'n eileider. Waardoor dat is gekomen kon ze ook niet verklaren helaas. Het lijkt erop dat m'n vruchtbare periode dichterbij komt ^^. M'n cervicale slijm begint al wat meer te worden. Toch stiekem een testje gedaan, maar was zoals ik dacht hartstikke negatief ^^.
♡♡NOD-lijst 8 t/m 14 april 2016♡♡ 08. (1) Pippins - 32 jaar - tweede kindje - 1ste ronde na MK 09. (4) Jongemama1 - 24 jaar - derde kindje - ronde 17 - MMM. Dogs84 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 22 - ☆ MK dec '15 Mamabeertje - 23 jaar - 2e kindje - ronde 3 Blosjes - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 10. (3) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 na BBZ Pandabeer87 - 29 jaar- 1e kindje - ronde 2 Vlindertje81 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 0 11. (4) Sandywich - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 na BBZ (1 eileider) Luuntje2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 15? - MMM PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Frummels - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 (3e na mk) 12. (1) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 14 13. (5) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Osrouti - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Marjo88- 27jaar - 3e kindje - ronde 3 Nog Anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 6 Pat1978 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 3 na curretage, 8e ronde totaal 14. (4) Mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 3 cisuM - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Fatou- 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Minimels - 32 jaar - 4e kindje - ronde 10 (4e na mk) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst. Vanochtend helaas ongesteld geworden Op naar ronde 10 alweer
Aaah vervelend dat de testen niet opliepen Pat! Over dat veel ermee bezig zijn..Heb ik ook enorm. Elke maand goede voornemens van geen ovulatietesten en heen forum etc maar hier ben ik toch weer. Ik ben bang dat ik weer een lange cyclus krijg en van de lijst val, maar ik doe ff positief dus zou er graag opwillen 😇 Op Datumloos: Picasso91, 25 jaar, ronde 3, tweede kindje Ongesteldheid is over. Ga proberen me tot eind vd week in te houden met ovulatietesten. Hopelijk snel een knaller! Succes iedereen!
Dat is kl*te meid, had je wel positief getest of gewoon ongesteld geworden op je nod?hoop dat het deze keer wel gaat lukken meid Wel leuk om te zien dat ik niet de enige ben van 38 jaar trouwens
Ik zou me ook graag aanmelden op deze lijst. Mijn NOD staat nu op 14 april maar heel zeker kan ik het niet zeggen. Op 1 februari een curettage gehad en sindsdien snap ik mijn lichaam niet meer helemaal 2 cyclussen gehad van 20 dagen met luteale fase van 6 dagen....Dus hopen dat dit deze ronde weer wat beter wordt! Dit is trouwens ronde 10 voor ons eerste kindje en ik ben 28. Veel succes allemaal deze ronde!!
Ha Pat1978, ik ken je nog van de december lijst. Heel veel succes deze ronde. Jammer dat de vorige testen niet opliepen
Naar aanleiding van mijn vorige cyclus had ik nod overmorgen verwacht, maar ik ben vandaag al ongesteld geworden.
Hoop en duim dat iedereen een goede ronde gaat krijgen en dat ik volgende ronde in mijn eentje over ga zijn!! Het moeilijkste nu is dat ik wel wil, maar gewoon zeker weet dat ze de 30 gaan zeggen dat het beter is heel even te wachten. Ik kan zo slecht wachten... Wel ga ik vanaf de 26e kijken of ik mijn ei kan vinden. Hij zou volgens mijn normale cyclus de 28e aanwezig moeten zijn... Ik kan overigens aan iedereen aanraden een decemberkindje te hebben
Ik heb al een decemberkindje.. Kon miss eigenlijk beter pauze houden deze ronde maar we willen te graag
Beter eerder dan dat je overtijd bent, alleen duurt het wachten nu weer zo lang. Weer he-le-maal overnieuw beginnen pff We duimen voor een hele roze lijst deze keer, ik gun het iedereen zo